Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, nei. Kor det går!? Skal du til bartebyen i løpet av våren?

Skulle egentlig møte dere denne helgen, men så ble økonomien litt stram. Men kommer garantert i april en gang. Magnus flytter jo til USA, så best å se han før han reiser. Og deg har jeg jo ikke sett siden i sommer eller noe. :ermm:

Du savner jeg, regner jeg med.

25. april. Russefest (altså går vi rundt og later som om vi er russ igjen) på Moholt studentby, klassiker vært år.

Hm, sommerferien ja. Begynner å bli en stund sia igrunn. Seff savner jeg du! Blir jo awesome så snart du er i nærheten :o

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ja, nei. Kor det går!? Skal du til bartebyen i løpet av våren?

Skulle egentlig møte dere denne helgen, men så ble økonomien litt stram. Men kommer garantert i april en gang. Magnus flytter jo til USA, så best å se han før han reiser. Og deg har jeg jo ikke sett siden i sommer eller noe. :ermm:

Du savner jeg, regner jeg med.

25. april. Russefest (altså går vi rundt og later som om vi er russ igjen) på Moholt studentby, klassiker vært år.

W00t w00t?

Lenke til kommentar
Haha, russefest. Skal sjekke når det passer for Knut Erik og Magnus. Du er ledig så og si hver helg i april, eller? Kan fra andre helgen.

Er vel i Oslo fra 3. til 14. april. Da er det noe som populært kalles påskeferie. Antar jeg er ledig da også forsåvidt, men da barteløs.

Lenke til kommentar
Haha, fotball og jukebox på rett-inn igjen da eller? Kan jo møtes i begge byer, hvis det ikke kræsjer veldig i bookinga. Kan se ann nærmere. :-)

Jepp. Planlegging frem i tid er for pingler uansett.

fargoth: en liten tekstsnutt hadde vært flott. StasjonærPCen har gått og lagt seg, og adobe er late med 64-bit flash

Lenke til kommentar
fargoth: en liten tekstsnutt hadde vært flott. StasjonærPCen har gått og lagt seg, og adobe er late med 64-bit flash
Det blir vanskelig å formidle humoren i klippet med tekst. Du får ta en kikk på den når du får vekket den stasjonære igjen. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...