Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det skal jeg nok helt sikkert i nærmeste fremtid. Du er med på scrabble altså? Jeg lager forferdelig godt pasta. WINK WINK. I'm in! Bor jo bare 4-500 meter unna, så det skulle egentlig bare mangle! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Flotte greier! Hva gjør jeg med Oda? Hun snorker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Legg henne på siden? "Du er en røyker (cannabis eller sigarett), siden du allerede er vant til inhaling røyk du wont være choking og du vil kunne holde røyk i lungene så lenge du kan (dette er å ha en optimal tur)" Gotta love auto-translator. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hmm, på siden alt ja. Headset med musikk såpass høyt at du ikke hører henne snorke? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg kan ikke være asosial, for Marie spiller peggle. Da-ah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) EDIT: Var bare for styggt Endret 13. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, nei. Kor det går!? Skal du til bartebyen i løpet av våren? Skulle egentlig møte dere denne helgen, men så ble økonomien litt stram. Men kommer garantert i april en gang. Magnus flytter jo til USA, så best å se han før han reiser. Og deg har jeg jo ikke sett siden i sommer eller noe. Du savner jeg, regner jeg med. 25. april. Russefest (altså går vi rundt og later som om vi er russ igjen) på Moholt studentby, klassiker vært år. Hm, sommerferien ja. Begynner å bli en stund sia igrunn. Seff savner jeg du! Blir jo awesome så snart du er i nærheten :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, nei. Kor det går!? Skal du til bartebyen i løpet av våren? Skulle egentlig møte dere denne helgen, men så ble økonomien litt stram. Men kommer garantert i april en gang. Magnus flytter jo til USA, så best å se han før han reiser. Og deg har jeg jo ikke sett siden i sommer eller noe. Du savner jeg, regner jeg med. 25. april. Russefest (altså går vi rundt og later som om vi er russ igjen) på Moholt studentby, klassiker vært år. W00t w00t? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er så fett med sånne fester. Gikk glipp av den vi hadde på Steinkjer i fjor fordi jeg ikke hadde russeklærne mine der, men ser frem til i år ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Russefest eier så jævlig. Folk mister jo alle hemninger så snart buksa er på. Og når ellers er det "akseptert" å finne frem engangsgrillen og okkupere et busskur? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Haha, russefest. Skal sjekke når det passer for Knut Erik og Magnus. Du er ledig så og si hver helg i april, eller? Kan fra andre helgen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Haha, russefest. Skal sjekke når det passer for Knut Erik og Magnus. Du er ledig så og si hver helg i april, eller? Kan fra andre helgen. Er vel i Oslo fra 3. til 14. april. Da er det noe som populært kalles påskeferie. Antar jeg er ledig da også forsåvidt, men da barteløs. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Haha, fotball og jukebox på rett-inn igjen da eller? Kan jo møtes i begge byer, hvis det ikke kræsjer veldig i bookinga. Kan se ann nærmere. :-) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Når har jeg fikset kakao med to mørke sjokolade biter Så blir det å lese på Diskusjon.no + høre på musikk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Haha, fotball og jukebox på rett-inn igjen da eller? Kan jo møtes i begge byer, hvis det ikke kræsjer veldig i bookinga. Kan se ann nærmere. :-) Jepp. Planlegging frem i tid er for pingler uansett. fargoth: en liten tekstsnutt hadde vært flott. StasjonærPCen har gått og lagt seg, og adobe er late med 64-bit flash Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) fargoth: en liten tekstsnutt hadde vært flott. StasjonærPCen har gått og lagt seg, og adobe er late med 64-bit flashDet blir vanskelig å formidle humoren i klippet med tekst. Du får ta en kikk på den når du får vekket den stasjonære igjen. Endret 14. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sannsynligheten for at jeg husker det er minimal, men kan gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg