Zlatzman Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Her er det BigBang og Heineken. Duger det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) ser litt på Paradise hotel nå, damene er ikke så pene engang! Hvem som gidder å se på en gjeng slitene oslokidz? Kunne i det minste kastet en trønder in the mix. (Kompisen min søkte faktisk) Drikker Tropo og spiser kjeks. Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ooh, Robert Miles, this evening just got even more chill! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Her er det gammel Dream Theater og Heineken. Skål! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har netopp set filmen In Bruges Det er ikke blu ray, men synes bilde var krystall klart hele veien jeg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi røyker pipe og Oda har sovna. Duger det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei, nå har eg sovi fleire timar på sofaen, slik at eg kan vere oppe heile natta og tarde med dykk! Timen vekse seg sein, når "underbykser" loggar seg på, og søkar vår guiding. Den tarden som klarar å finne ut kva film dette innlegget er farga av, vinnar ein benan. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har netopp set filmen In Bruges Det er ikke blu ray, men synes bilde var krystall klart hele veien jeg Fantastisk film! Colin imponerte veldig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja holde på og lee meg skakk her Og bildene der er tatt med 30 sec melomrom Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 nettopp vært i tvstua å sett på masse random på tv. sjelden jeg ser på tv for tida, når man ikke har det på rommet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi røyker pipe og Oda har sovna. Duger det. Nice. Jeg vil også røyke pipe. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi røyker pipe og Oda har sovna. Duger det.Ja, nei. Kor det går!? Skal du til bartebyen i løpet av våren? nettopp vært i tvstua å sett på masse random på tv. sjelden jeg ser på tv for tida, når man ikke har det på rommet Lenge siden jeg glana TV ja. Har forsåvidt TV på rommet, men har ikke giddi å koble til TV-kabelen. Får holde med PS3 synes nå jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er evig glad for at vi ikke har TV-uttak i huset Eneste måten å se TV er ved shitty bordantenne og det er mer skurr en brukbare bilder, eller riks-TV, men det er dyrt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, nei. Kor det går!? Skal du til bartebyen i løpet av våren? Skulle egentlig møte dere denne helgen, men så ble økonomien litt stram. Men kommer garantert i april en gang. Magnus flytter jo til USA, så best å se han før han reiser. Og deg har jeg jo ikke sett siden i sommer eller noe. Du savner jeg, regner jeg med. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kunne Spies girls blitt en suksess i dag? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Lenge siden jeg glana TV ja. Har forsåvidt TV på rommet, men har ikke giddi å koble til TV-kabelen. Får holde med PS3 synes nå jeg. nja, er på folkehøyskole, så har bare felles tvrom. gjør ikkeno egentlig, fordi det går sjelden noe som er verdt å se på uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal jeg orke å slenge meg på toget til Trondhjem i morra og dra på fylla? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg synes Aidskake skal besøke MSg! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Det skal jeg nok helt sikkert i nærmeste fremtid. Du er med på scrabble altså? Jeg lager forferdelig godt pasta. WINK WINK. Oda har pæsa out i senga. Endret 13. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg