CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg regner med at de har klart å oppnå akkurat det de ville, mtp hvordan folk reagerer. Jeg digger bildet! Jeg også hehe,ler hver gang jeg ser den der. "Han går litt fram og går litt fram og går litt fram!" Haha, som jeg ler.. Endret 13. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hmm ... Dra til Bergen, Stavanger, Molde, Dovre eller Åfjord i påska mon tro? Dra dit personene du liker best er. Hvis du ikke vil det stemmer jeg for Stavanger, selv om jeg aldri har vært i Molde, Dovre eller Åfjord. Og den videoen er genial, selv om jeg ikke hørte hva han sa halvparten av tida pga. alt for sangglad familie. Endret 13. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ble akkurat oppringt av et ukjent nummer. Paranoid som jeg er, svarte jeg selvsagt ikke, men sjekka på 1881. En dame jeg ALDRI har hørt om. Så tikka det inn beskjed på mobilsvar. Javel, jeg ringte dit og hørte på. Hørte masse trasking og ei dame som sang for seg selv. Fascinerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vel, det blir Stavanger. Der er farmor På tur til Bergen ville jeg svidd 10k, minst på billetter, så en ny garderobe, og resten på vin<3 Molde hadde vært for ei jente, Dovre hadde vært for ei jente, Åfjord hadde vært for grisefylla med to jævlig gode venner. *sukk* At det skal være så vanskelig da ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ble akkurat oppringt av et ukjent nummer. Paranoid som jeg er, svarte jeg selvsagt ikke, men sjekka på 1881. En dame jeg ALDRI har hørt om. Så tikka det inn beskjed på mobilsvar. Javel, jeg ringte dit og hørte på. Hørte masse trasking og ei dame som sang for seg selv. Fascinerende. Du må da svare. Jeg gjør alltid det. (ikke på søndager da, det kan bli kleint) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis du skal drive og betale i dyre dommer for å besøke denne jenta, kan hun pelle seg og betale en gang og komme dit DU er. Ikke vær så tøffel, gutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ville ikke dratt til Molde for alt gullet i Kjell Magne Bondevik. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vel, det blir Stavanger.Der er farmor På tur til Bergen ville jeg svidd 10k, minst på billetter, så en ny garderobe, og resten på vin<3 Molde hadde vært for ei jente, Dovre hadde vært for ei jente, Åfjord hadde vært for grisefylla med to jævlig gode venner. *sukk* At det skal være så vanskelig da ... Min farmor bor også i Stavanger. Jeg hadde spurt deg om vi var i slekt hvis jeg ikke hadde sett bilder av deg i RPP. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tralalala.I morgen kan jeg sove lenge. Sikkert til kvart på 8 eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Vel, det blir Stavanger.Der er farmor På tur til Bergen ville jeg svidd 10k, minst på billetter, så en ny garderobe, og resten på vin<3 Molde hadde vært for ei jente, Dovre hadde vært for ei jente, Åfjord hadde vært for grisefylla med to jævlig gode venner. *sukk* At det skal være så vanskelig da ... Min farmor bor også i Stavanger. Jeg hadde spurt deg om vi var i slekt hvis jeg ikke hadde sett bilder av deg i RPP. Din mor kan jo være laus uten at hun har sagt noe til deg.Men siden jeg kjenner mamma og pappa Datasjur så tviler jeg på at dere er i slekt. ^^ Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 You're just too good to be true, can't take my eyes off you. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis du skal drive og betale i dyre dommer for å besøke denne jenta, kan hun pelle seg og betale en gang og komme dit DU er. Ikke vær så tøffel, gutt. Vel, betaler ikke i dyre dommer for ei jente, det er mer for å besøke slekta, det er der mest penger går med på vinfylla, men når jeg tenker meg om er de på Bali nå Ville ikke dratt til Molde for alt gullet i Kjell Magne Bondevik. Deg om det, jeg har sansen for jenta. Hu liker X-Files og syns jeg er fin. Med andre ord, ustabil og perfekt for meg, amirite? Vel, det blir Stavanger.Der er farmor På tur til Bergen ville jeg svidd 10k, minst på billetter, så en ny garderobe, og resten på vin<3 Molde hadde vært for ei jente, Dovre hadde vært for ei jente, Åfjord hadde vært for grisefylla med to jævlig gode venner. *sukk* At det skal være så vanskelig da ... Min farmor bor også i Stavanger. Jeg hadde spurt deg om vi var i slekt hvis jeg ikke hadde sett bilder av deg i RPP. Ha ha, nice ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hold on to your heart now, hold on to your sooooooul. My Midnight Creeps Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 You're just too good to be true, can't take my eyes off you. I love you baby, and if its quite alright I need you baby. -- Tror det er umulig å mislike den sangen hvis du bare setter deg ned og hører dennen versjonen: Fantastisk ... Sangen beskriver mye for meg, føøøler jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Digger den sangen, spesielt når Heath synger'n i 10 Things I Hate About You. *elske filmen* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Din mor kan jo være laus uten at hun har sagt noe til deg.Men siden jeg kjenner mamma og pappa Datasjur så tviler jeg på at dere er i slekt. ^^ Ingenting er umulig, Datasmurf ligner faktisk litt på moren min. ^^ Men jeg hadde hatt litt mer tro på det hvis hun ikke kom med uttalelser om hvor mye sexsnakk det er i Friends ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Datasmurf: Ja, det er en fin versjon. I filmen 'The Deer Hunter' er det også en fantastisk versjon. Rett og slett en magisk sang som rører uansett hvor den er.. Endret 13. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Din mor kan jo være laus uten at hun har sagt noe til deg.Men siden jeg kjenner mamma og pappa Datasjur så tviler jeg på at dere er i slekt. ^^ Ingenting er umulig, Datasmurf ligner faktisk litt på moren min. ^^ Men jeg hadde hatt litt mer tro på det hvis hun ikke kom med uttalelser om hvor mye sexsnakk det er i Friends ... Det er mye sexsnakk i Friends. Vulgær serie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mere i Sex & The City har jeg hørt. Der prater de om DILDOER. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mot i brøstet er værst. Der banner de også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg