Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det sies jo at man lærer av feil eller :roll: ??

CypheroN: Da skal jeg sjekke om jeg får meg jobb et sted :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Husker det bildet der fra mange år tilbake..var visstnok et kunstprosjekt av noen artsy fartsy studenter.

Jeg håper virkelig at de har psykiske lidelser eller er narkotikaavhengige i dag.... Eller i det minste skulle de ha hatt juling.

Lenke til kommentar

IMG_0250.jpg

*by på*

De ser litt for mye stekt ut. :p De skal være nesten flytende inni. Sikkert godt likevel.

@Bytex: *Sparke deg i ansiktet så du mister noen av de. Spiser de, litt spytt gjør ingenting så lenge du ikke har noen smittsom sykdom :devil: Ikke lenger AAALLL YOUUURRSSS!* *Lang sånn her*

De er flytende inni :p

*by på*

Du er ikke tilfeldigvis i Trondheim nå?

Steinkjer, med rødvin og kos ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg håper virkelig at de har psykiske lidelser eller er narkotikaavhengige i dag.... Eller i det minste skulle de ha hatt juling.

hvorfor det?

Fordi de mest sannsynligvis fikk pengestøtte til det prosjektet der som har påført mang en person varige men og traumer. :p

Lenke til kommentar
Husker det bildet der fra mange år tilbake..var visstnok et kunstprosjekt av noen artsy fartsy studenter.

Jeg regner med at de har klart å oppnå akkurat det de ville, mtp hvordan folk reagerer. Jeg digger bildet!

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg er ikke noe fan av fotball, men dette her er faen meg morsomt!

*film*

Hadde den som ringetone en liten stund, men det ble til at jeg aldri tok telefonen da den ringte :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...