Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Seinfeld. God gammeldags jødisk humor på sitt beste. Vær så snill og si at du kødder. Det må være noe av det jævligste de kan sende på tv. Om du mener det er verre en big brother og Hvem er den største hora i landet her(er sikker et program det også) så får du gjøre det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Joda. Men setter ikke Monthy Pyton i kategorien "komiserie". ..... hæ? Det er jo the komiserie! omg. OG seinfeld er morsomt! Endret 13. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg ser egentlig mest på animert stuff, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Seinfeld eier, akkurat som første sesong av BigBrother, samt første sammenslåinga av Norge og Sverige i BigBrother Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Venoms signatur: Si noe positivt om en bruker Jeg trodde det var en link og trykket, men skuffelsen kom når det bare var skriblerier. Men koselig uansett. Vi burde mekka tråd, vett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal vi klemme nå? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi kan jo si noe positivt om en bruker her. CypheroN: Har ikke snakka mye med deg, men du virker som en hyggelig person. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Venoms signatur: Si noe positivt om en bruker Jeg trodde det var en link og trykket, men skuffelsen kom når det bare var skriblerier. Men koselig uansett. Vi burde mekka tråd, vett. Awwh. Vel, vi hadde en slik diskusjon tidligere i dag. Det var litt koselig. CypheroN: Kveldens positive ord går til deg. Fordi du er morsom, og får meg til å le stadig vekk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 CypheroN: Kveldens positive ord går til deg. Fordi du er morsom, og får meg til å le stadig vekk. Vi kan jo si noe positivt om en bruker her.CypheroN: Har ikke snakka mye med deg, men du virker som en hyggelig person. Takk jenter Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal vi klemme nå?*kom her, gamle ørn* *pat pat* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal vi klemme nå? Tør du? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dette igjen, ja. tom waits for alice: For ved å feilsitere Descartes minne oss alle om at han faktisk ikke er perfekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal vi klemme nå? *gi god og varm bjørneklem, alà de jeg pleide å gi LS* Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Joda. Men setter ikke Monthy Pyton i kategorien "komiserie". ..... hæ? Det er jo the komiserie! omg. OG seinfeld er morsomt! Tror du misforstår litt. Det er jo bare en hel masse sketsjer. Vet ikke om den type serier har et eget navn. Sketsjprogram? Det er iallefall en helt annen type serie enn det andre som ble nevnt. Seinfeld eier, akkurat som første sesong av BigBrother, samt første sammenslåinga av Norge og Sverige i BigBrother Høhø. Fettern min var deltaker det første VS året. Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi skal ha biff stroganoff senere i kveld. Åååh, som jeg gleder meg! <3 <3 Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei. Følte jeg bare måtte meddele at jeg nettopp anskaffet meg Spotify invite på skoledataen. Nå blir'e chill i timen. Sperret på vår skole. Hvis det er laptop vi snakker om, er det bare å laste ned hjemme. Chill it like a chillpadde. (til dere pirkere - vet det heter turtle) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Beste serie ever: Married.. With Children. . Also: Christina Applegate . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg