Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Seinfeld. God gammeldags jødisk humor på sitt beste. :thumbup:

Vær så snill og si at du kødder. Det må være noe av det jævligste de kan sende på tv.

Om du mener det er verre en big brother og Hvem er den største hora i landet her(er sikker et program det også) så får du gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venoms signatur: Si noe positivt om en bruker

Jeg trodde det var en link og trykket, men skuffelsen kom når det bare var skriblerier. Men koselig uansett. :) Vi burde mekka tråd, vett.

Awwh. Vel, vi hadde en slik diskusjon tidligere i dag. Det var litt koselig.

CypheroN: Kveldens positive ord går til deg. Fordi du er morsom, og får meg til å le stadig vekk.

Lenke til kommentar
Joda. Men setter ikke Monthy Pyton i kategorien "komiserie".

..... hæ? Det er jo the komiserie! omg.

OG seinfeld er morsomt!

Tror du misforstår litt. Det er jo bare en hel masse sketsjer. Vet ikke om den type serier har et eget navn. Sketsjprogram? Det er iallefall en helt annen type serie enn det andre som ble nevnt.

Seinfeld eier, akkurat som første sesong av BigBrother, samt første sammenslåinga av Norge og Sverige i BigBrother :D

Høhø. Fettern min var deltaker det første VS året.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Hei. Følte jeg bare måtte meddele at jeg nettopp anskaffet meg Spotify invite på skoledataen. Nå blir'e chill i timen.

Sperret på vår skole.

Hvis det er laptop vi snakker om, er det bare å laste ned hjemme. Chill it like a chillpadde. (til dere pirkere - vet det heter turtle) :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...