Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lars er rå,Han gir meg stå, Gi meg et eller anna å pule på. Du er perversDu tar meg på tvers Dette var tredje vers Jeg tar på deg og du sier ikke stopp Jeg går for å finne en kopp Ditt ansikt lyser opp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lukter nødrim her inne. Det er bare å slenge seg inn i kampen. The mic is open Jeg tar på deg og du sier ikke stoppJeg går for å finne en kopp Ditt ansikt lyser opp! Ut på do jeg flyr I dassen jeg spyr helt til morgenen gryr Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ut på do jeg flyrI dassen jeg spyr helt til morgenen gryr Jeg står å ser Jeg bøyer med ner (!) Tar deg bakfra I rosebusken til Fru. Mustafa! Endret 21. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ah, flinke meg har tatt oppvasken Har ett par ganger latt den stå farlig lenge. Har nesten vært redd for egen helse av å ha det i samme rom Men jeg er flink Er ikke farlig får oppvasken danner avanserte samfunn og krever stemmerett Jeg lukta litt mytteri mot meg der. Jeg som var snill og ga de hjem å bo i Where did it go wrong? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lukter nødrim, og tøsing. oO Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lukter nødrim, og tøsing. oO Pfft, du er et nødrim Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg står å serJeg bøyer med ner (!) Tar deg bakfra I rosebusken til Fru. Mustafa! Jeg finner frem Glock'en Sikter midt mellom hodet og sokken Jeg treffer deg i snoppen og du tar deg på soppen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Pfft, du er et nødrim Men du er en vits! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg lukter nødrim, og tøsing. oO Tøsing nei... Jeg prøver å rime meg vekk fra den delen jeg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tøsing nei... Jeg prøver å rime meg vekk fra den delen jeg Det henger ikke på greip. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg finner frem Glock'en Sikter midt mellom hodet og sokken Jeg treffer deg i snoppen og du tar deg på soppen Jeg skyter med deg med Amor's pil Du blir forelsket og gir meg et smil Jeg blir kvalm og misfornøyd Fordi ansiktet ditt er halvfordøyd. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Føler meg uttafor Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Neeei, dere kan ikke gi dere nå! oO Jeg driver jo på å lager diktsamling av dere! xD Føler meg uttafor Var jo "KexxY er sexxy" som starta det hele. =P Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Føler meg uttafor Var jo "KexxY er sexxy" som starta det hele. =P ja, ikkesant Endret 21. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var KexxY som motiverte meg til å skrive et fantastisk og følelsladet kjærlighets dikt dedikert til nicket hans Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hah, var akkurat hos en polakk og satt opp trådløst nett for han. Han ble glad. Fikk noen shotter og en øl xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var KexxY som motiverte meg til å skrive et fantastisk og følelsladet kjærlighets dikt dedikert til nicket hans så søtt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Føler meg uttafor Kexxy er så vill Så vi hiver'n på en grill Når'n er rosa i midten Så er det på tide å snitte'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg