Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Om nom. Ehm. -*^KrEmT**^***- Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå er jeg i Kristiansand hos søstra mi. Skal lese til fagprøve... Gleder meg til å bli ferdig! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Perry Cox og Ted Buckland i Scrubs er herlige. Skulle nesten hadde de til avatar som jeg bytta annehver dag. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Oooh. AnimalZ! Rotter er fete når de gjesper! First out: Nazirat! Og ja, de er mine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Namnam. Jeg har laga sjokoladefondant <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Namnam.Jeg har laga sjokoladefondant <3 Det er slik man skaffer deit,gutter og jenter. Perry Cox og Ted Buckland i Scrubs er herlige. Skulle nesten hadde de til avatar som jeg bytta annehver dag. Gjør du det med vilje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du mener jeg skal legge det ut som status på Facebook og Nettby? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Perry Cox og Ted Buckland i Scrubs er herlige. Skulle nesten hadde de til avatar som jeg bytta annehver dag. Synd at to karakterer du liker så godt opptrer i en så dårlig serie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du mener jeg skal legge det ut som status på Facebook og Nettby? Jeg ville deitet deg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Scrubs er jo bra da! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Perry Cox og Ted Buckland i Scrubs er herlige. Skulle nesten hadde de til avatar som jeg bytta annehver dag. Synd at to karakterer du liker så godt opptrer i en så dårlig serie. Det er så synd at du alltid skal stille deg negativt i enhver situasjon bare for å ha noe å si. Perry Cox og Ted Buckland i Scrubs er herlige. Skulle nesten hadde de til avatar som jeg bytta annehver dag. Gjør du det med vilje? Hva mener du? Endret 13. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Scrubs er jo bra da! Nei. Riktig settning: Scrubs var jo bra da. (utropstegn trengs ikke) Stiller meg enig med Gapwick Wica: Se Gapwicks innlegg. Hun sa det jeg tenkte. Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Det er så synd at du alltid skal stille deg negativt i enhver situasjon bare for å ha noe å si. Det gjør jeg da vitterlig ikke. Det er jo kke lenge siden jeg skrøt uhemmet av Sunniva Premium-jucie! Endret 13. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er så synd at du alltid skal stille deg negativt i enhver situasjon bare for å ha noe å si. Det gjør jeg da vitterlig ikke. Det er jo kke lenge siden skrøt jeg jo uhemmet av Sunniva Premium-jucie! Javel, men det fikk ikke jeg med meg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Javel, men det fikk ikke jeg med meg. Det var synd. Uansett, jeg kan godt si noe positivt om Black Books, Curb Your Enthusiasm, 30 Rock, Extras, The Office, Flight of the Conchords eller Curb Your Enthusiasm. Endret 13. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Javel, men det fikk ikke jeg med meg. Det var synd. Og jeg kan godt si noe positivt om Black Books, Curb Your Enthusiasm, 30 Rock, Extras, The Office, Flight of the Conchords eller Curb Your Enthusiasm. Vent litt, jeg skal bare gå vekk fra pc'n... Sånn, snakk i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg