CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Helt klart den beste filmen å se på date: [Klikk] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Javisst! Hva setter vel stemninga bedre enn "Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture"? Endret 13. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Må for all del ikke glemme: Sex & Nudity EditHistory The whole movie theme is based on sexual acts and torture. There are many intense sexual scenes with teenagers forced to have sex with each other. Several full frontal nudity of both men and women. References to rape. References to anal sex. Almost a quarter of the film is taken up with telling autobiographical stories of sexual debauchery. Every sexual act imaginable is shown directly at one time or another, but usually without showing direct sexual contact. Several young men wear obviously prosthetic phalluses. Violence & Gore EditHistory There are many very violent scenes. Many People are executed by being shot or hung. A man's head is skinned (briefly shown). Several scenes of violent beating. A man's tongue is cut. People are forced to eat their own and other's excretion. Others eat excretion with great gusto. A woman is hanged after being raped. Several women are placed together in a tub of excrement. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Supert. Jeg la meg kl 13 for å hvile litt, og først nå står jeg opp. Hvorfor la du deg så sent (tidlig?)? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror faktisk jeg driter i King Kong og kjører på med den jeg, takk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror faktisk jeg driter i King Kong og kjører på med den jeg, takk. Lykke til :whistle: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Javisst! Hva setter vel stemninga bedre enn "Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture"? Er det nå en stakkars mann skal si: Sounds like my first wife. Standard datefilm her i gård'n er Basic Instinct. Sett den så mange ganger at det nesten ikke er morsomt engang. Funker fjell hver gang. Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Javisst! Hva setter vel stemninga bedre enn "Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture"? Haha, tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Supert. Jeg la meg kl 13 for å hvile litt, og først nå står jeg opp. Hvorfor la du deg så sent (tidlig?)? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ikke møtt deg før. Hei Geir! Koselig. Wictor Er du gutt? :O Trodde du var jente jeg Hvorfor tror alle at jeg er jente. Hvordan kan dere muligens tro det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan ha noe med den femi hunde-avatar'n du brukte? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan ha noe med den femi hunde-avatar'n du brukte? Er det femi å bruke hunde-avatar? Hvordan har du kommet på det da? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hahahahahha, Irreversible var tulleforslag fra min del. Er virkelig det siste jeg ville sett på date. NÅ DRAR JEG PÅ TUR ER TILBAKE PÅ SØNDAG HADEBRA FORUMKAFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Hade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Var vel hva slags hund det var. Du spurte,jeg kom med en teori. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Var vel hva slags hund det var. Du spurte,jeg kom med en teori. Hei, ikke diss bikkja mi! Joda, er vel enig at det var litt rart. Det er vel derfor jeg har bytta. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Wici har awsum avatar nå uanZ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan ikke si noe jeg heller egentlig: Sjølingene(foreldrene mine) har en svart terrier. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er vel ikke hunden i seg selv som er femi så vidt jeg vet. Derimot typen hund og måten man framstiller den på har vel mer å si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Make me cool! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg