Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal se film med en tjej ikveld og hun vil se en action eller Thriller. Siden jeg har bursdag har hun sgat at ejg får velge film, men jeg står helt blank. Noen forslag til film? http://www.imdb.com/title/tt0290673/ perfekt for date Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er nok ikke Hitchcock tpyen, nei. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal se film med en tjej ikveld og hun vil se en action eller Thriller. Siden jeg har bursdag har hun sgat at ejg får velge film, men jeg står helt blank. Noen forslag til film? http://www.imdb.com/title/tt0290673/ perfekt for date Den har jeg aldri sett.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor Kirk Douglas ikke er alle kvinners drøm er for meg helt uforståelig.. Skal se film med en tjej ikveld og hun vil se en action eller Thriller. Siden jeg har bursdag har hun sgat at ejg får velge film, men jeg står helt blank. Noen forslag til film? http://www.imdb.com/title/tt0290673/ perfekt for date Den har jeg aldri sett.. Jeg støtter den. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ser ut som en brukbar kandidat det. Problemet er, hvordan får jeg tak i den på under en halvtime? Irriterer meg at jeg alltid skal planlegge alt i siste liten Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Skal se film med en tjej ikveld og hun vil se en action eller Thriller. Siden jeg har bursdag har hun sgat at ejg får velge film, men jeg står helt blank. Noen forslag til film? http://www.imdb.com/title/tt0290673/ perfekt for date Den har jeg aldri sett.. hint hint Endret 13. mars 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror dere King Kong slår ann? Har ikke sett den selv så jeg aner ikke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ser ut som en brukbar kandidat det. Problemet er, hvordan får jeg tak i den på under en halvtime? Irriterer meg at jeg alltid skal planlegge alt i siste liten Hva slags linje har du? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal se film med en tjej ikveld og hun vil se en action eller Thriller. Siden jeg har bursdag har hun sgat at ejg får velge film, men jeg står helt blank. Noen forslag til film? http://www.imdb.com/title/tt0290673/ perfekt for date Hvorfor perfekt for date? Jeg hadde sovna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Tror dere King Kong slår ann? Har ikke sett den selv så jeg aner ikke. King Kong 05 er i alle fall en vakker film som slår godt an, med mindre hu er: "æsj. er det der en ape lissom? Faen ass så ekle dyr" Å se nå så stor han er. Har du ikke noe med litt cheerleading a' lissom? *blåse tyggegummi*" Dama mi likte den i alle fall veldig godt og felte noen tårer på slutten. Endret 13. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor Kirk Douglas ikke er alle kvinners drøm er for meg helt uforståelig.. For all del, han er farlig kjekk, nesten litt klisjéaktig så. "There is no excellent beauty, that hath not some strangeness in the proportion." - Francis Bacon. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror dere King Kong slår ann? Har ikke sett den selv så jeg aner ikke. Spørs helt hva slags jente dette er. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Woot, hun syns King Kong var drit bra og jeg har ikke sett den ennå. Da slipper jeg 1. Å kjede rævva av meg gjennom en tørr romantisk film 2. Kjede meg fordi jeg kan filmen utenatt. Vinn vinn det her. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Stevnemøtefilm: Blade Runner. Spennende nok til at dere kanskje kan trekke litt sammen, men det er ikke opplagt at det er det du er ute etter. Og det er en kjempegod film. King Kong er begredelig. Endret 13. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Woot, hun syns King Kong var drit bra og jeg har ikke sett den ennå. Da slipper jeg 1. Å kjede rævva av meg gjennom en tørr romantisk film 2. Kjede meg fordi jeg kan filmen utenatt. Vinn vinn det her. Og hun har ikke noe imot å se en film hun har sett før? I så fall: Win win win (ikke tre ganger så bra som win, men win tre ganger). Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jepp, ser bra ut dette her. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor Kirk Douglas ikke er alle kvinners drøm er for meg helt uforståelig.. For all del, han er farlig kjekk, nesten litt klisjéaktig så. "There is no excellent beauty, that hath not some strangeness in the proportion." - Francis Bacon. Så sant så sant. Deilig å se noen her inne som har litt å komme med. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hahahahahha, Irreversible var tulleforslag fra min del. Er virkelig det siste jeg ville sett på date. NÅ DRAR JEG PÅ TUR ER TILBAKE PÅ SØNDAG HADEBRA FORUMKAFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Irréversible er en fantastisk film, jeg har psyka ut flere kompiser med den ^^ Så den igjen med noen av jentene jeg bor med, de var ikke helt begeistra Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Den ene scenen bare varer og varer og varer.. Før la grande finale intreffer og det hele er over. Skremmende realistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg