Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nei gutter skal ha muskler på arma.. De skal kunne bære alle handleposene for meg når jeg er ute på shopping og div. Like greit at de ikke orker så mye, så kommer man seg hjem før man blakker seg helt. Edit: Du må nok innom ei hobbysjappe for å få tak i piperensere. Kan jeg spørre hva du skal bruke dem til? Jeg kjeder meg og alle planene for helga har gått i vasken og ingen orker å dra ut, så da skal jeg lage piperensermennesker og piperenserbyer og ha det artig med det i stedet for tåpelige, levende mennesker. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) haha, old school champion jo Men han så ikke så gay ut nei.. Men Petter ser bedre ut! Ikke hele tida da men, på det bildet ihvertfall!! Say hello to my new desktop wallpaper :!: Endret 13. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Datasmurf: Ja, ok da.. klarer man handleposer, ja da er man godkjent. Det er jo det eneste dere mannfolka er brukanes te.. ops! Vel, vel. Min er brukanes til mye mer enn det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 For en kladd. Man kan godt se bra ut, uten å se ghey ut. Se bare her: Han så da vitterlig ikke "ghey" ut. Og han der ser bare ut som en hyggelig gammel mann. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Vel, vel. Min er brukanes til mye mer enn det. pff, om han er det så bare later han som. akkurat som alle andre mannfolk. edit: Endret 13. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Snorre, sett Pom Poko? Nei ikke enda. Sliter med å finne den (i norske butikker vel og merke). Piratbukta har også skuffet meg til nå. Men den skal sees! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Her i huset er det vel egentlig mer jeg som ikke er brukanes til noe. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da har jeg blitt Pidginfag og har avluttet min WLM-karriere (sp?). Spennende. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Digg med appelsinsjokolade Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da har jeg blitt Pidginfag og har avluttet min WLM-karriere (sp?).Spennende. NEEEIIII!!!111enenenneelleve Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da har jeg blitt Pidginfag og har avluttet min WLM-karriere (sp?).Spennende. Jeg var Pidgin-fag, helt til den ikke klarte å logge seg inn på live-kontoen min. Da skiftet jeg over til windows live messenger-klienten igjen. Det fine med windows live messenger-klienten er at den har støtte for SPotify, og at jeg dermed kan vise hele kontaktlisten min hvor god musikksmak jeg har. ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da har jeg blitt Pidginfag og har avluttet min WLM-karriere (sp?).Spennende. Slettest ingen dårlig avgjørelse. Hva blir det neste? irssi, kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Snorre, sett Pom Poko? Nei ikke enda. Sliter med å finne den (i norske butikker vel og merke). Piratbukta har også skuffet meg til nå. Men den skal sees! Jeg fant min på Outland Har også observert den på et par Platekompani rundt om i landet. Da har jeg blitt Pidginfag og har avluttet min WLM-karriere (sp?).Spennende. Skeptisk. Takke meg til MSN 7.5 og 6.2 <3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg var Pidgin-fag, helt til den ikke klarte å logge seg inn på live-kontoen min. Da skiftet jeg over til windows live messenger-klienten igjen. Det fine med windows live messenger-klienten er at den har støtte for SPotify, og at jeg dermed kan vise hele kontaktlisten min hvor god musikksmak jeg har. ^^ Hehe det visste jeg ikke. Uansett, bruker sjeldent Spotify, da det ikke er mye bra hardstyle/hardcore der (...eneste jeg liker). Slettest ingen dårlig avgjørelse. Hva blir det neste? irssi, kanskje? irssi har jeg ikke hørt om en gang; brbgoogle EDIT: Åja. Endret 13. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 God ettermiddag DNFK. Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hoster og går. Irriterer meg at jeg får en stygg feilmelding når jeg prøver å kjøpe noe fra USA for tiden. Kommer opp at adressen min ikke matcher kortet elns :S Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 For en kladd. Man kan godt se bra ut, uten å se ghey ut. Se bare her: (...) Og han der ser bare ut som en hyggelig gammel mann. Gammel? Uansett, han har vert enda yngre også: haha, old school champion jo oh yes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Datasmurf: Ja, ok da.. klarer man handleposer, ja da er man godkjent. Det er jo det eneste dere mannfolka er brukanes te.. ops! Feminist-alert!! Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal se film med en tjej ikveld og hun vil se en action eller Thriller. Siden jeg har bursdag har hun sgat at ejg får velge film, men jeg står helt blank. Noen forslag til film? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Seven er en flott thriller Kunne også anbefalt noe av Hitchcock, men ikke sikker på hvorvidt det er å se med en "tjei". Endret 13. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg