Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei gutter skal ha muskler på arma.. De skal kunne bære alle handleposene for meg når jeg er ute på shopping og div.

Like greit at de ikke orker så mye, så kommer man seg hjem før man blakker seg helt.

Edit: Du må nok innom ei hobbysjappe for å få tak i piperensere. Kan jeg spørre hva du skal bruke dem til?

Jeg kjeder meg og alle planene for helga har gått i vasken og ingen orker å dra ut, så da skal jeg lage piperensermennesker og piperenserbyer og ha det artig med det i stedet for tåpelige, levende mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg blitt Pidginfag og har avluttet min WLM-karriere (sp?).

Spennende.

Jeg var Pidgin-fag, helt til den ikke klarte å logge seg inn på live-kontoen min. Da skiftet jeg over til windows live messenger-klienten igjen. Det fine med windows live messenger-klienten er at den har støtte for SPotify, og at jeg dermed kan vise hele kontaktlisten min hvor god musikksmak jeg har. ^^

Lenke til kommentar
Snorre, sett Pom Poko?

Nei ikke enda. Sliter med å finne den (i norske butikker vel og merke). Piratbukta har også skuffet meg til nå. Men den skal sees!

Jeg fant min på Outland :) Har også observert den på et par Platekompani rundt om i landet.

Da har jeg blitt Pidginfag og har avluttet min WLM-karriere (sp?).

Spennende.

Skeptisk. Takke meg til MSN 7.5 og 6.2 <3

Lenke til kommentar
Jeg var Pidgin-fag, helt til den ikke klarte å logge seg inn på live-kontoen min. Da skiftet jeg over til windows live messenger-klienten igjen. Det fine med windows live messenger-klienten er at den har støtte for SPotify, og at jeg dermed kan vise hele kontaktlisten min hvor god musikksmak jeg har. ^^

Hehe det visste jeg ikke. Uansett, bruker sjeldent Spotify, da det ikke er mye bra hardstyle/hardcore der (...eneste jeg liker).

Slettest ingen dårlig avgjørelse. Hva blir det neste? irssi, kanskje?

irssi har jeg ikke hørt om en gang; brbgoogle

EDIT: Åja.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Datasmurf: Ja, ok da.. klarer man handleposer, ja da er man godkjent. Det er jo det eneste dere mannfolka er brukanes te.. ops!

Feminist-alert!!

fire%20alarm%20clock.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Seven er en flott thriller :D

Kunne også anbefalt noe av Hitchcock, men ikke sikker på hvorvidt det er å se med en "tjei".

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...