Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Har ikke jeg sagt at du skal prøve å roe ned på det der?
Jeg prøver... Men det er ikke så lett. :(

Be strong!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså jeg har stekt med to panner siden jeg var 10 år gammel. Vi snakker flere års erfaring med canpakes her.

Når jeg ser det stekes med én panne får jeg spasmer for å gripe etter en panne til. Er jo helt umenneskelig å stå med én panne, når man skal steke til en hel familie.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det finnes også de av oss som har en herpa steikepanne og en skikkelig god en, men den gode blir alltid kapra først av de andre jævlene som feks. ikke klarer å lukke skapdører etter seg. :p

Lenke til kommentar

De beste panekakene er de franske (crèpe), med nutella sjokoladepålegg eller store mengder is og bær på.

Tonari no Totoro er en fin film ja. Satt med et stort smil om munnen gjennom store deler av filmen. Dog, de andre litt mer "voksne" filmene til Miyazaki er om mulig enda bedre. Liker spesielt godt Laputa: Castle in the sky og Nausicaä: The princess of the Valley of the Wind.

En av de kommende dagene nå skal jeg få sett Panda Kopanda, en av Miyazakis pre-Gihbli-filmer. Miyazaki skal ifølge en utalelse på en anime-site ha spurt Astrid Lindhgren om å få lage en film basert på Pippi Langstrømpe. Han fikk imidlertid avslag, og lagde istedenfor Panda Kopanda, som løst baserer seg på samme konseptet.

Denne filmen går i samme bane som Totoro.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Kan noen fåreslå et spill med 5.1 surround sånn at man hører når folka kommer bak dere og skal knerte dere :) ??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...