Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan noen fortelle meg koffer BF2 er så himmla morsomt ?? På ingen som helst måte. Jeg har aldri likt det. Hverken single- eller multiplayer. Og det irriterer emg grenseløst at alle LAN-kompisa min alltid på liv og død skal spille det! Nei, Worms Armageddon ftw! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 /cut'en var heller fordi jeg ikke kan huske noe..GHB er kjent for å påvirke hukommelsen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er spesielt morsomt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan noen fortelle meg koffer BF2 er så himmla morsomt ?? Jeg satte nesten hele natta og spillt det i natt ..... Og når jeg ser på klokka "Fy faen er klokka så mye" Fordi teamwork og taktisk krigføring er morsomt. Det utfordrer både sansene, reaksjonsevnen og evnen til å tenke taktisk. Derfor er det morsomt. Også er det jo alltid morsomt å få gjøre ting man ikke gjør til hverdags. Som å fly helikopter eller jagerfly. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Grunnen til at jeg misliker BF2 er antakeligvis fordi jeg misliker det meste som har med krig å gjøre, enten det er filmer, spill, bøker eller whatever.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Min óg! Har bare hatt hyggelige kunder, været er fantastisk og jeg har sjokomelk og fersk bolle fra bakeriet. Sjur: Barna i Afrika har lite å være glad for. Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 /cut'en var heller fordi jeg ikke kan huske noe..GHB er kjent for å påvirke hukommelsen. Har ikke jeg sagt at du skal prøve å roe ned på det der? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke spesielt morsomt. Agreed, Vietnam er jo så veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv. Det var jo ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, da. Var mer sånn "Det kunne vært verre". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har ikke jeg sagt at du skal prøve å roe ned på det der?Jeg prøver... Men det er ikke så lett. Det er ikke spesielt morsomt. Agreed, Vietnam er jo så veldig mye bedre. QFT Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke spesielt morsomt. Agreed, Vietnam er jo så veldig mye bedre. Jepp Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv. Det var jo ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, da. Var mer sånn "Det kunne vært verre". Dette har vært oppe før idag. Slutt å klag og tenker heller på han her: Arrrgghh. Posten irriterer meg! Pakka mi er registrert til omlasting i dag tidlig, og jeg VET den ligger på postkontoret, men hentelappen kommer først i morgen. Jeg vil ha posten min nå! >_< Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Min nabo Totoro er en fantastisk film Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv. Det var jo ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, da. Var mer sånn "Det kunne vært verre". Det kan det jo alltid Men likevel. Gah. W2B venner som holder avtaler og ikke glemmer en, samt jenter uten type som flørter med meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Min nabo Totoro er en fantastisk film Oooh, den må jeg huske å laste ned, siden jeg ikke fikk den til jul (enda den var én av fire filmer på ønskelista ). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tidenes mest epic bilde: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Der fekk eg høye forventningar. Endret 13. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Der fekk eg høye forventningar. Har du sett noen steke pannekaker i 2 stekepanner samtidig før, kansje? Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det veit jeg at jeg ikke har! Skal prøves, det må jo gå uendelig mye kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg