Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg koffer BF2 er så himmla morsomt ??

Jeg satte nesten hele natta og spillt det i natt .....

Og når jeg ser på klokka "Fy faen er klokka så mye" :p

Fordi teamwork og taktisk krigføring er morsomt. Det utfordrer både sansene, reaksjonsevnen og evnen til å tenke taktisk. Derfor er det morsomt. Også er det jo alltid morsomt å få gjøre ting man ikke gjør til hverdags. Som å fly helikopter eller jagerfly. :D

Lenke til kommentar
Min óg! Har bare hatt hyggelige kunder, været er fantastisk og jeg har sjokomelk og fersk bolle fra bakeriet.

Sjur: Barna i Afrika har lite å være glad for.

Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
/cut'en var heller fordi jeg ikke kan huske noe..
GHB er kjent for å påvirke hukommelsen. :ph34r:

Har ikke jeg sagt at du skal prøve å roe ned på det der?

Lenke til kommentar
Funker aldri å si det der til meg. Jeg får ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke føler det bra om meg selv.

Det var jo ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, da. Var mer sånn "Det kunne vært verre". :)

Dette har vært oppe før idag.

Slutt å klag og tenker heller på han her:

India_Injured_Child_989596a.jpg

Arrrgghh. Posten irriterer meg!

Pakka mi er registrert til omlasting i dag tidlig, og jeg VET den ligger på postkontoret, men hentelappen kommer først i morgen. Jeg vil ha posten min nå! >_<

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Det var jo ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, da. Var mer sånn "Det kunne vært verre". :)

Det kan det jo alltid :p

Men likevel. Gah. W2B venner som holder avtaler og ikke glemmer en, samt jenter uten type som flørter med meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...