Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor har ikke jeg blåmerker, Lars? De finnes, du har bare ikke lett godt nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Yeess 190 poster Mangler bare 10 til!! Straks tilbake .... (poste nokka en plass det teller) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Edit: Oi. Det spillet finnes jo faktisk. Jeg trodde du tullet! Pfft. Havner i samme kategori som Lost, Via Domus :!: . En skal ikke lage spill fra serier! Vi har vel også CSI og Simpsons Hit n' Run. Huff. Rota bort en CD, skuffende.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Problemet med ME var jo at det mangla det mest essensielle som jeg håpet spille skulle bygge seg opp på. Frihet. Altså, du følger baner og levels gjennom hele spillet i 5-6 timer med en gørrkjedelig story. De burde ha laga spillet som de laga Spiderman 2 til PS2. Du har en hel by, du kan hoppe rundt i. Så kan du dra til steder og ta oppdrag og lignende. Pluss masse småoppdrag. Det hadde økt lengden på spillet betydelig og gjort spillet mye mer fritt og spennende. Ellers var det jo virkelig en fin fysikk og virkelig gøy de få timene det varte, men det kunne vært så utrolig mye mer! Forsåvidt enig i det. Var litt dumt at man måtte følge den opplagte banene. Mitt største ønske for Mirror's Efge 2 er sandkasse-funksjonalitet. Altså en åpen verden der man kan gjøre små sideoppdrag om man måtte ønske det, eller bare løpe rundt og kose seg i byen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du er ikke like søt. De finnes, du har bare ikke lett godt nok. Eneste stedet jeg ikke har sett er der sola aldri skinner. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) De finnes, du har bare ikke lett godt nok. Eneste stedet jeg ikke har sett er der sola aldri skinner. Nettopp. Endret 13. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) De finnes, du har bare ikke lett godt nok. Eneste stedet jeg ikke har sett er der sola aldri skinner. Og hva sier det deg? @HB: Great minds think alike eller noe. Endret 13. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg skal bevege meg ned til kjøkkenet siden jeg er sulten ^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ble bare format rot med spoiler (som vanlig). Fjernet innlegget. Endret 13. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 De finnes, du har bare ikke lett godt nok. Eneste stedet jeg ikke har sett er der sola aldri skinner. Og hva sier det deg? Alt for mye. /cut Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Problemet med ME var jo at det mangla det mest essensielle som jeg håpet spille skulle bygge seg opp på. Frihet. Altså, du følger baner og levels gjennom hele spillet i 5-6 timer med en gørrkjedelig story. De burde ha laga spillet som de laga Spiderman 2 til PS2. Du har en hel by, du kan hoppe rundt i. Så kan du dra til steder og ta oppdrag og lignende. Pluss masse småoppdrag. Det hadde økt lengden på spillet betydelig og gjort spillet mye mer fritt og spennende. Ellers var det jo virkelig en fin fysikk og virkelig gøy de få timene det varte, men det kunne vært så utrolig mye mer! Forsåvidt enig i det. Var litt dumt at man måtte følge den opplagte banene. Mitt største ønske for Mirror's Efge 2 er sandkasse-funksjonalitet. Altså en åpen verden der man kan gjøre små sideoppdrag om man måtte ønske det, eller bare løpe rundt og kose seg i byen. Det jeg savna. Å kunne bare hoppe rundt i timesvis som jeg liker å gjøre på Spiderman 2. Det er evig gøy med en så enorm by og så mange muligheter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Spiderman er herlig på den måten.. veldig fritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Koffer diskuterer dere Spiderman 2 ?? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Alt for mye. /cut Det er Lars, da. Kan jo ikke være så ille. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Koffer diskuterer dere Spiderman 2 ?? Fordi vi har en diskusjon om spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er Lars, da. Kan jo ikke være så ille.Hei, hei, hei! Ikke noen spøk om mine 19,2 centimetre takk! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Alt for mye. /cut Det er Lars, da. Kan jo ikke være så ille. /cut'en var heller fordi jeg ikke kan huske noe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan noen fortelle meg koffer BF2 er så himmla morsomt ?? Jeg satte nesten hele natta og spillt det i natt ..... Og når jeg ser på klokka "Fy faen er klokka så mye" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke spesielt morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg