Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Yeess 190 poster :D

Mangler bare 10 til!! :)

Straks tilbake .... (poste nokka en plass det teller) :)

Lenke til kommentar
Edit: Oi. Det spillet finnes jo faktisk. Jeg trodde du tullet!

Pfft. Havner i samme kategori som Lost, Via Domus :!: .

En skal ikke lage spill fra serier!

Vi har vel også CSI og Simpsons Hit n' Run.

Huff. Rota bort en CD, skuffende..

Lenke til kommentar
Problemet med ME var jo at det mangla det mest essensielle som jeg håpet spille skulle bygge seg opp på. Frihet. Altså, du følger baner og levels gjennom hele spillet i 5-6 timer med en gørrkjedelig story. De burde ha laga spillet som de laga Spiderman 2 til PS2. Du har en hel by, du kan hoppe rundt i. Så kan du dra til steder og ta oppdrag og lignende. Pluss masse småoppdrag. Det hadde økt lengden på spillet betydelig og gjort spillet mye mer fritt og spennende. Ellers var det jo virkelig en fin fysikk og virkelig gøy de få timene det varte, men det kunne vært så utrolig mye mer!

Forsåvidt enig i det. Var litt dumt at man måtte følge den opplagte banene. Mitt største ønske for Mirror's Efge 2 er sandkasse-funksjonalitet. Altså en åpen verden der man kan gjøre små sideoppdrag om man måtte ønske det, eller bare løpe rundt og kose seg i byen.

Lenke til kommentar
Problemet med ME var jo at det mangla det mest essensielle som jeg håpet spille skulle bygge seg opp på. Frihet. Altså, du følger baner og levels gjennom hele spillet i 5-6 timer med en gørrkjedelig story. De burde ha laga spillet som de laga Spiderman 2 til PS2. Du har en hel by, du kan hoppe rundt i. Så kan du dra til steder og ta oppdrag og lignende. Pluss masse småoppdrag. Det hadde økt lengden på spillet betydelig og gjort spillet mye mer fritt og spennende. Ellers var det jo virkelig en fin fysikk og virkelig gøy de få timene det varte, men det kunne vært så utrolig mye mer!

Forsåvidt enig i det. Var litt dumt at man måtte følge den opplagte banene. Mitt største ønske for Mirror's Efge 2 er sandkasse-funksjonalitet. Altså en åpen verden der man kan gjøre små sideoppdrag om man måtte ønske det, eller bare løpe rundt og kose seg i byen.

Det jeg savna. Å kunne bare hoppe rundt i timesvis som jeg liker å gjøre på Spiderman 2. Det er evig gøy med en så enorm by og så mange muligheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Kan noen fortelle meg koffer BF2 er så himmla morsomt ??

Jeg satte nesten hele natta og spillt det i natt .....

Og når jeg ser på klokka "Fy faen er klokka så mye" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...