Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan alltids investere i Gray's Anatomi, the Video Game :!: .

Hei, jeg liker Grey's Anatomy!

Sånn. Mass Effect og Mirror's Edge til henholdvis £19,79 og £17,99. Det får holde. Kommer jo sikkert aldri til å bli ferdig med noen av delene uansett.

Edit: Oi. Det spillet finnes jo faktisk. Jeg trodde du tullet!

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Ikke enda, noe som er litt av en prestasjon for meg. Jeg har et par blåmerker på låret jeg ikke aner hvor kommer fra, da.

EEY! Det har faktisk jeg og.. eller.. det kom i går. men det er på innsiden av låret og aaaaner ikke hvordan det kom dit :p

Høhøhø. Har du noen minner som involverer tequila og ei strippestang...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Du kan alltids investere i Gray's Anatomi, the Video Game :!: .

Hei, jeg liker Grey's Anatomy!

Det gjør dama mi også, men hu fikke ikke akkurat lyst å prøve spillet av den grunn. Tolka det mer som om at hu fnyste av tanken.

Lenke til kommentar
Sånn. Mass Effect og Mirror's Edge til henholdvis £19,79 og £17,99. Det får holde. Kommer jo sikkert aldri til å bli ferdig med noen av delene uansett.

Mirror's Edge er et elskbart spill. Mange som klager på at historien er noe mangelfull ("Historien er jo såååå dårlig, man får jo ikke vite absolutt alt om alle i spillet", generisk kritikk av historien i spillet). Men spør du meg er det bare greit. Da har Dice mer å gå på når neste Mirror's Edge kommer. Gameplay-messig er spillet veldig underholdende, og ikke minst nyskapende. Godt kjøp!

Lenke til kommentar
Høhøhø. Har du noen minner som involverer tequila og ei strippestang...?

Haha. Neeeei. Faktisk ikke. Aner ikke hvordan det kom. men det gjør ikke ondt eller noe når jeg trykker på det. Og det er veldig firkanta :p

Vel... Jeg og kjøtthammeren min har vært på turne i det siste.

Lenke til kommentar

Mirror's Edge er et elskbart spill. Mange som klager på at historien er noe mangelfull ("Historien er jo såååå dårlig, man får jo ikke vite absolutt alt om alle i spillet", generisk kritikk av historien i spillet). Men spør du meg er det bare greit. Da har Dice mer å gå på når neste Mirror's Edge kommer. Gameplay-messig er spillet veldig underholdende, og ikke minst nyskapende. Godt kjøp!

Problemet med ME var jo at det mangla det mest essensielle som jeg håpet spille skulle bygge seg opp på. Frihet. Altså, du følger baner og levels gjennom hele spillet i 5-6 timer med en gørrkjedelig story. De burde ha laga spillet som de laga Spiderman 2 til PS2. Du har en hel by, du kan hoppe rundt i. Så kan du dra til steder og ta oppdrag og lignende. Pluss masse småoppdrag. Det hadde økt lengden på spillet betydelig og gjort spillet mye mer fritt og spennende. Ellers var det jo virkelig en fin fysikk og virkelig gøy de få timene det varte, men det kunne vært så utrolig mye mer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...