Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) LueDotten, ja, jeg digger det! Lemon fikk meg hekta på det Men jeg står fast da, jeg vet hvor jeg skal, men jeg trenger mer liv og xp før jeg klarer det og jeg dør hele tiden før jeg får fatt på det Det står øverst på kjøpslista mi, men det er så forbanna dyrt til PS3 enda. Full pris. Mens på 360 koster det bare 199,-. Kansje noe for deg også, Gapwick? Og derfor er jeg evig glad for at jeg valgte 360 Til mitt bruk ville 360 vært heller ulønnsomt. Jeg er knallfornøyd med PS3! Appropå spill! Jeg har så fantastisk lyst på Eternal Sonata. Noen som har spilt det? Det er forresten ganske fint sånn rent estetisk, hvis du kan leve med at alle - til og med Frederic Chopin - snakker irriterende bredt amerikansk. Akkurat det er en ting jeg neppe vil irritere meg over. Høres ut som et spill jeg komer til å elske! Lurer på om jeg må innom Elkjøp på veg hjem fra jobb og se om jeg finner det. Jeg selger forresten en del PS3-spill om noen er interessert. PM! Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Tviler ikke på at Gears of War, Dead Space og Left 4 Dead er gode spill, men jeg har en aldri så liten fobi for skumle spill. Får se om jeg finner Call of Duty eller det vikingspillet på tilbud noe sted. Eller Mass Effect. Liker egentlig best spill med en god historie. Men du overså Bioshock? Det er jo fantastisk spill, utrolig engasjerende historie, og en oppfølger som lover minst like mye kvalitet på vei. Bioshock er verdt alle penga. Ellers til PC: Aquaria. Oh yea! Endret 13. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Men du overså Bioshock? Det er jo fantastisk spill, utrolig engasjerende historie, og en oppfølger som lover minst like mye kvalitet på vei. Bioshock er verdt alle penga. Oi. Unnskyld. Jeg har prøvd demoen. Det var skummelt og klaustrofobisk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bioshock blir mindre skummelt etterhvert. Dog, å spille det på 360 med gamepad er litt ekkelt ettersom aimingen er noget dårligere enn med mus på PC. Og det hjelper ikke på når en ekkel mutant kommer løpende på meg. :\ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, har du sett på maken! Bare 127 kroner for Mass Effect, og det inkludert frakt! Det er jo ikke mer enn fire liter Sunniva Premium-juice. Edit: Å, usj. Bruktspill, selvfølgelig. Jeg tror det er andre gangen jeg har sett deg bruke smiley her. Du kan fortsatt få det nytt for akkurat under 200 kroner inkludert frakt. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10633...=price&fb=1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Drittdag... Heldigvis har jeg dere kjære forummisbrukere til å muntre meg opp. Endret 13. mars 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I dag er jo en fantastisk flott dag! Bli glad! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Appropå spill! Jeg har så fantastisk lyst på Eternal Sonata. Noen som har spilt det? Det er kjempegøy... og en smule frustrerende. Jeg er fristet til å leite opp walkthrough til Fort Fermata, kommer meg faenmeg ikke ut. Det er forresten ganske fint sånn rent estetisk, hvis du kan leve med at alle - til og med Frederic Chopin - snakker irriterende bredt amerikansk. Det er en liten labyrint, men utgangen er lett å finne til slutt, det er bare så jævlig vanskelig å ta bossen man må ta for å komme ut først -_- Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg tror det er andre gangen jeg har sett deg bruke smiley her. Du kan fortsatt få det nytt for akkurat under 200 kroner inkludert frakt. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10633...=price&fb=1 Jeg blir så glad av å tenke på Sunniva Premium-juice, skjønner du. Hmm. Har aldri handlet fra sånne privatforhandlere før, men han har 99% positive tilbakemeldinger, så det er kanskje verdt et forsøk. Er heldig med kursen også, som nettopp har gått ned. Litt frustrerende egentlig, med tanke på hvor mye jeg kjøpte både i pund og dollar for noen få dager siden. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I dag er jo en fantastisk flott dag! Bli glad! Skal prøve... Har sykt vondt i magen, feber og holder på å spy + at bankautomaten spiste opp kortet mitt... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) I dag er jo en fantastisk flott dag! Bli glad! Hver dag er jo en fantastisk flott dag! Når man forstår det, er det et faktum. Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I dag er jo en fantastisk flott dag! Bli glad! Hver dag er jo en fantastisk flott dag! Når du forstår det, er det et faktum. Du må leve et veldig deilig liv. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Lemon: Jeg vil påstå det, ja. ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fredag den 13! noen som har skada seg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ikke enda, noe som er litt av en prestasjon for meg. Jeg har et par blåmerker på låret jeg ikke aner hvor kommer fra, da. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Fredag den 13! noen som har skada seg? Brant meg på loddebolten da jeg sovnet i med trynet i mikroskopet. ...igjen. Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg blir så glad av å tenke på Sunniva Premium-juice, skjønner du. Hmm. Har aldri handlet fra sånne privatforhandlere før, men han har 99% positive tilbakemeldinger, så det er kanskje verdt et forsøk. Er heldig med kursen også, som nettopp har gått ned. Litt frustrerende egentlig, med tanke på hvor mye jeg kjøpte både i pund og dollar for noen få dager siden. Haha, jeg skjønner. Det er sjelden store risikoer ved private selgere med over 95% gode tilbakemeldinger. Hvis du vil vente noen dager kan du også kjøpe det i "Classics"-utgave her: http://www.shopto.net/XBOX%20360/GAMES/XB2...(Classics).html Litt billigere og ikke privatselger, men usikker på frakten. De har limited edition til akkurat under 200 kroner også, men det er ikke på lager. Fredag den 13! noen som har skada seg? Å, det hadde jeg glemt. Sikkert derfor jeg våkna med noe som kjentes ut som strekk i "puta" under tommelen på innsiden av hånda. Litt større enn den på venstre side var den også ... Endret 13. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Oi. Unnskyld. Jeg har prøvd demoen. Det var skummelt og klaustrofobisk. Så det å anbefale Penumbra-spillene er dødfødt med andre ord? Du kan alltids investere i Gray's Anatomi, the Video Game :!: . Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tale har skikkelig fredag. 13 i dag Min dag er fantastisk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I dag er jo en fantastisk flott dag! Bli glad! Har generelt lite å være glad for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg