Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

The Prophet/TP: Jeg har alltid sett på ham som en positiv og hyggelig bruker. Han tar en spøk uten å ta seg nær av det og han har selvironi så det holder. :)

LueDotten: Virker som en sprudlende og energisk kar. Han har god smak innfor musikk, og han virker fornuftig.

Off we go til tannlegen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LueDotten, ja, jeg digger det! :D Lemon fikk meg hekta på det :p

Men jeg står fast da, jeg vet hvor jeg skal, men jeg trenger mer liv og xp før jeg klarer det og jeg dør hele tiden før jeg får fatt på det :p

Det står øverst på kjøpslista mi, men det er så forbanna dyrt til PS3 enda. Full pris. Mens på 360 koster det bare 199,-. Kansje noe for deg også, Gapwick?

Lenke til kommentar

Viking: Battle for Asgaard er et ganske tøft spill. Uten å røpe for mye av historien i spillet har det brutt ut kamp mellom Aesingene og Hel samt jotnene. Og det er opp til en enkelt vikingsk helt (aka deg) å lede kampen mot fienden. Når Hels ender en bunch med vederstyggelige jotner for å ta over Midgard er det duket for action. Spillet har god stemning, men er til tider meget voldelig. Her får man se dreping av jotner i slow motion. Spesielt en slowmotion-animasjon der helten først kapper av armene på jotnen og så kapper av hodet er tøff. Dette er et spill i beste hack and slash-stil. Det er noe repetivt i form av at hver øy man spiller på har noenlunde lignende oppbygning. Først befrir man et par grupper med fangede vikinger. Deretter passer mn på å befri lokasjoner jotnene har tatt over etc. Men spillet er alikevel overaskende underholdende.

Edit: Prisguide: Viking: Battle for Asgard

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Fint få. Kjøpte den mest for DVD-spillerens skyld, egentlig.

Har GTA 4, Halo 3, Lost Odyssey, Fable 2 og DOA4.

Hvis du ikke har spilt Half Life 2 før får du veldig mye for pengene av The Orange Box. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/33595...ox/Product.html

Noen som du mest sannsynlig har tenkt på (det virker som du ikke har noe imot skytespill) : CoD 4, GeoW 1 og 2, Bioshock, Dead Space, Left 4 Dead. Andre spill som har fått mye ros: Braid (dette må du laste ned, koster 1000-1500 MS points elns), Street Fighter IV (sannsynligvis ikke billig noen steder ennå), Fallout 3, Skate, Forza Motorsport 2 (3-eren kommer kanskje snart?), Assasin's Creed (veldig delte meninger om dette, sannsynligvis verdt å kjøpe hvis du finner det billig).

Jeg vet ikke helt hva slags spill du er ute etter, men her har du mye forskjellig. Gå på sider som metacritic, gamerankings o.l. for å finne litt informasjon om spillene og linker til anmeldelser.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
LueDotten, ja, jeg digger det! :D Lemon fikk meg hekta på det :p

Men jeg står fast da, jeg vet hvor jeg skal, men jeg trenger mer liv og xp før jeg klarer det og jeg dør hele tiden før jeg får fatt på det :p

Det står øverst på kjøpslista mi, men det er så forbanna dyrt til PS3 enda. Full pris. Mens på 360 koster det bare 199,-. Kansje noe for deg også, Gapwick?

Og derfor er jeg evig glad for at jeg valgte 360 :p

Lenke til kommentar

Tja, kan ikke si jeg husker hvor langt spillet var. Det er ikke av de lengste for å si det slik. Kommer jo ann på hvor lett man greier å gjøre oppdragene i spillet det. Men det føltes kortere enn Fable II. Tar som regel ikke tiden på hvor lenge jeg spiller spill. Spiller ikke jevnt nok til at det er noe å gjøre. Men jeg syntes nå det varte lenge nok. Dog, det er kun single-player, så du får ikke mer underholdning enn hvor lenge spillet varer. Men morsomt er det lell. Og det koster "kun" 300 kroner på nettbutikk. Så for under 400 kroner får du et spill basert på norrøn mytologi, som faktisk greier å gjenskape viking-alderen på en noenlunde korrekt måte.

De har fått med seg at vikinger ikke hadde horn på hjelmene sine. Takk gud! Ellers ser det meste tidsriktig ut. Hus laget i tømmer, rustninger i skinn/lær etc. Folk drikker mjød, ikke øl. Nå snakker de riktignok engelsk, men det får gå. Gameplayet er som sagt en smule repetivt. Men til gjengjeld øker vanskelighetsgraden utover spillet. Man kan i mange tilfeller også velge hvilken rekkefølge man vil gjøre ting.

Men det beste er nok de ulike komboene for spesialangrep man kan kjøpe etterhvert. :D

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har spilt Half Life 2 før får du veldig mye for pengene av The Orange Box. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/33595...ox/Product.html

Noen som du mest sannsynlig har tenkt på (det virker som du ikke har noe imot skytespill) : CoD 4, GeoW 1 og 2, Bioshock, Dead Space, Left 4 Dead. Andre spill som har fått mye ros: Braid (dette må du laste ned, koster 1000-1500 MS points elns), Street Fighter IV (sannsynligvis ikke billig noen steder ennå), Fallout 3, Skate, Forza Motorsport 2 (3-eren kommer kanskje snart?).

The Orange Box er herlig. Har den på Steam.

Tviler ikke på at Gears of War, Dead Space og Left 4 Dead er gode spill, men jeg har en aldri så liten fobi for skumle spill. Får se om jeg finner Call of Duty eller det vikingspillet på tilbud noe sted. Eller Mass Effect. Liker egentlig best spill med en god historie.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Appropå spill! Jeg har så fantastisk lyst på Eternal Sonata. Noen som har spilt det?

Det er kjempegøy... og en smule frustrerende. Jeg er fristet til å leite opp walkthrough til Fort Fermata, kommer meg faenmeg ikke ut.

Det er forresten ganske fint sånn rent estetisk, hvis du kan leve med at alle - til og med Frederic Chopin - snakker irriterende bredt amerikansk.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar

Noen som du mest sannsynlig har tenkt på (det virker som du ikke har noe imot skytespill) : CoD 4, GeoW 1 og 2, Bioshock, Dead Space, Left 4 Dead. Andre spill som har fått mye ros: Braid (dette må du laste ned, koster 1000-1500 MS points elns), Street Fighter IV (sannsynligvis ikke billig noen steder ennå), Fallout 3, Skate, Forza Motorsport 2 (3-eren kommer kanskje snart?).

The Orange Box er herlig. Har den på Steam.

Tviler ikke på at Gears of War, Dead Space og Left 4 Dead er gode spill, men jeg har en aldri så liten fobi for skumle spill. Får se om jeg finner Call of Duty eller det vikingspillet på tilbud noe sted. Eller Mass Effect. Liker egentlig best spill med en god historie.

Hvis du liker en god historie bør du virkelig begynne å engasjere deg i Metal Gear Solid-serien. Det er virkelig et univers å boltre seg i. Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Ja, Mass Effect glemte jeg. Forresten kan du i nesten alle tilfeller finne det billigste stedet å kjøpe et spill ved å gå til http://www.play.com/ og http://www.find-games.co.uk/

Ja, har du sett på maken!

Bare 127 kroner for Mass Effect, og det inkludert frakt!

Det er jo ikke mer enn fire liter Sunniva Premium-juice. :wee:

Edit: Å, usj. Bruktspill, selvfølgelig.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...