Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Får aldri spam lenger jeg Jeg synes det faktisk er morsomt å lese de... Er jeg den eneste tro? Hmm. The Prophet: Ingenting positivt forøvrig omg i lol'd Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Programvare er ærlig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Luedotten har det kuleste slipset ever! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Programvare er ærlig! Han troller bare. Jeg kjenner han godt nok til å si at han egentlig liker meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Festligste WW2-historien så langt: Åtvaring: KJEMPELANGT bilde! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg tror jeg skal begynne å skrive noe positivt om noen hver dag, om jeg er innom denne tråden. Gapwick: Jeg har sett henne hjelpe andre brukere, og hun er alltid høflig, selv om hun har en tendens til å være alvorlig. Dessuten har hun god smak, og hun innehar kunnskap ikke alle har. Progammvare: Han har god kunnskap innenfor musikk, og har variert smak. Har lar det meste få en sjanse, så lenge det har kvalitet over seg. Har aldri sett ham opptre uhøflig mot noen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Luedotten har det kuleste slipset ever!Think geek-slipset?Har siklet på det lenge lenge...dog jeg ville ha hatt det i blått jeg Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Luedotten har det kuleste slipset ever!Think geek-slipset?Har siklet på det lenge lenge...dog jeg ville ha hatt det i blått jeg Kjøp et blått, og du får med et rødt i tillegg.Liker det blå best, men det røde passet best til den røde dressen min, og det blåe er møkkete og fælt etter Roskilde. >_< Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg vil ikke til tannlegen! *Skjelve av frykt* Også er det fredag den 13 i dag. Grøss. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg vil ikke til tannlegen! *Skjelve av frykt* Også er det fredag den 13 i dag. Grøss. Har du sluntra unna tannpussen? Endret 13. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg vil ikke til tannlegen! *Skjelve av frykt* Også er det fredag den 13 i dag. Grøss. Faen, andre måneden på rad vi har Fredag 13. som tema på fotoprosjekt... Noen som har noe jeg kan ta bilde av! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kanskje? Nei. Har vært flink i det siste, faktisk. Brukt skyllevann og greier. Men jeg har et annet problem da. Når jeg blir syk så hovner tannkjøttet opp, og det blir så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, jeg kom nettopp til å tenke på en knall spillide. Ocarina Hero, med sanger fra Legend of Zelda: Ocarina of Time, samt andre Zelda-spill, og random fine ocarinasanger. Kunne brukt Nintendo 64-kontrollen og noenlunde samme kontrollsystem for ocarinaen som de gjorde i spillet. Med den analoge spaken som bøyer tonen. Hadde vært superkult. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Me ska drekke absinth i lag til begge blir nærvevrak Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Altså, dere som gruer dere til tannlegen. Slutt å klag og tenker heller på han her: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal skrive en del positive ting jeg au. Programvare: En hyggelig kar, med selvironi (takk for det!). Vi kan gjerne starte en samtale med "FUCK YOU FAGGOT" og masse insults (hvorfor? Aner ikke). Men han har en god variert musikksmak og han er veldig flink med datarelaterte ting. Han har god humor også. Epic person. CypheroN: En hyggelig fyr som jeg har visst gått på skole med over en årrekke uten at vi har visst det. Han er alltid hjelpsom hvis jeg trenger film- og serieanbefalinger og han er en person jeg kan snakke med en hel kveld om alt mulig, artig fyr indeed! Venom: Ei koselig jente og veldig flink til å tegne. Hun har aldri gjort noe jeg har reagert på. Kjenner hun ikke så veldig godt, men intrykket jeg har fått er veldig godt. En veldig hyggelig person. Kanin33: Tale er kjempehyggelig! Alltid i godt humør og blir alltid i godt humør av hun. Koselig å snakke med henne, ikke noe negativt å si i det hele tatt. Gidder ikke å skrive mer nå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skriv noe posetivt om meg, noen. Jeg trenger en oppmuntring Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bytex: Metallmann. Sitter på mye erfaring rundt musikk, film og hverdagsliv. Virker som en kjernekar innerst inne. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor gidder jeg å lese ti sider med prating? -_- Positivt om en bruker ... b-real: Gjør masse bra moderatorering, virker fornuftig og har et morsomt ansikt (det er faktisk ment positivt ). Tror ikke det er mange som kan erstatte han på dette forumet, verken som bruker eller moderator. Ellers trengers jeg muligens et nytt spill til 360-en. Hva er billig og bra? Hvilke har du fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg