Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Clas Ohlson har det meste av kabler og overganger.

Dessverre er Clas Ohlson over en time unna her, så jeg satser på Elkjøp isteden. :D

Da var jeg plutselig medlem av 2000-posters klubben. Hmm!

de gjelder ikke de er jo bare i OT så 99% av det er bare drit:P

Lenke til kommentar
Ærlig talt, skal du være korrekt 24/7 så kan du likså godt forlate denne tråden for da prøver du å oppnå noe på helt feil sted :p

Jeg nekter å nedverdige meg til å kommentere denne nærmere.

Jeg fikk lønning og stipend i dag ^^

Lenke til kommentar
Jeg har fått beskjed av moderatorer at man ikke skal bruke forumet (heller ikke DNFK) som msn-chat. Gjelder ikke dette moderatorer og deres sengepartnere? oO

Og nå får dere beskjed av meg at regelbrudd (i den grad man mener at noe slikt forekommer) skal rapporteres, ikke kommenteres i tråden. Det er i strid med Nettiketten og skaper bare misstemning i kafeen.

Jeg sletter noen poster om dette. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke her i tråden.

Reglene for kafeen er ellers laget av dere brukere (innenfor de rammene som retningslinjene og andre føringer setter.) Ønsker dere å endre dem så ta det opp i tråden vi har laget til formålet: Tilbakemeldinger til Forumkaféen - Kollektive avgjørelser, tilbakemeldinger og regelverk

Geir :)

Lenke til kommentar
Japantorget senere i dag, b-real? *dådyrøyne*
Jobb baby, jobb =\

Ringe lønningskontoret i dag å få endret kontonr en får utbetalt lønn på. Snart slutt på kaoset.

Litt artig, sitter å ser her på hjemmesidene til der jeg jobber og der finner jeg et bilde av stedet med biler utenfor men skiltene på bilene er ikke sladdet, bryter ikke det noe lov av noe slag? :wee:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...