Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

*klemme ut Egilanso av rumpa, som ingen turte å si*

Ikke noe har kravlet opp i rumpen min, men rett skal være rett. Dere, Kitt.. Lovl.. Lill.. Venom og b-real, av alle burde ha fått med dere det nå?

Fnatt er ukontrollerte spasmer i underlivet.

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God morgen kafè! :D Som vanlig spiser jeg matpakka mi lenge før friminuttet..

God morgen :)

Jeg er fremdeles hjemme. :) Møtet jeg skulle på ble forsinket, og da skal jeg ikke reise opp i hoppbakken før i tre tiden. Så nå loker jeg rundt og chiller. :wee: Skal vel lage meg en kopp med kaffe snart, og spise lunsj. Joiner du meg? :)

Lenke til kommentar
Ikke alle som gidder å være så forbannet korrekt hele tiden.

Og derfor blir kvaliteten på forumet der etter også.

Ærlig talt, skal du være korrekt 24/7 så kan du likså godt forlate denne tråden for da prøver du å oppnå noe på helt feil sted :p

Lenke til kommentar
God morgen kafè! :D Som vanlig spiser jeg matpakka mi lenge før friminuttet..

God morgen :)

Jeg er fremdeles hjemme. :) Møtet jeg skulle på ble forsinket, og da skal jeg ikke reise opp i hoppbakken før i tre tiden. Så nå loker jeg rundt og chiller. :wee: Skal vel lage meg en kopp med kaffe snart, og spise lunsj. Joiner du meg? :)

Joda, hvis det ikke hadde vært for gymtimen etterpå... Bare 1 uke til jeg kommer nå da :D

Ja, jeg er jo tross alt på kafé. Gode muffins de har her :D

Om nom! Høres godt ut.

Forresten, gratulerer med 2000 poster i kaféen!

Klarer du ta meg igjen?

Lenke til kommentar
Selger Elkjøp pc-til-tv kabler? Eller vet dere om noen andre leverandører som gjør det, som f.eks. Expert? Fant ingenting på internettsidene dems.

Skal de da gjøre. DVI-HDMI og annet utvalg skal de også ha...hadde iallefall det sist jeg var innom en Elkjøptbutikk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...