Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Understreket det litt for deg :)

Aww, du er flink ^^ Så det stod de fleste, men måtte bare poengtere og selv understreke at visse her inne faktisk har eget hus :b

Jeg har ikke seng jeg. Hva skal man med det når man er en Zombie Dronning?

Ugh, jeg hater den tv'n jeg har nede. Går ikke an å løfte den. Og verste er at det ikke er fordi jeg er svak.

Zombie Dronning? Mener du zombiedronning?

Alt som er for tungt til å løftes skyldes at personen som skal løfte er for svak. Ikke for svak? Da hadde du klart å løfte den.

Lenke til kommentar
Jeg snakker ikke bare om meg, MSg. Men også Naboen (Han er ganske stor) klarer ikke løfte den alene.

Du spesifiserte at du ikke klarte å løfte den, og at det ikke skyldtes at du var for svak. Stor betyr ikke nødvendigvis sterk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Understreket det litt for deg :)

Aww, du er flink ^^ Så det stod de fleste, men måtte bare poengtere og selv understreke at visse her inne faktisk har eget hus :b

Skryyyt! :p

Men gleder meg til å kjøpe meg eget hus selv. Er av den litt mer landlige typen, så litt utenfor by er idèelt for min del. Det jeg gleder meg mest til, er vel å innrede eget rom til hjemmekino.

Lenke til kommentar
Jeg snakker ikke bare om meg, MSg. Men også Naboen (Han er ganske stor) klarer ikke løfte den alene.

Du spesifiserte at du ikke klarte å løfte den, og at det ikke skyldtes at du var for svak. Stor betyr ikke nødvendigvis sterk.

Er som har kravlet opp din bakende i dag da? oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...