Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åja, der borte er det veldig fint på sommeren. Drammen har blitt pussa opp veldig de siste årene, masse store grønne parkområder også har de laget helt ny elvefront med masse grønt og fine gangveier helt langs elvekanten. Og du bor borti der. Jeg har bare et par minutter å gå for å komme borti der jeg også.

Roklubben er også på den sida av byen, da kan du sitte og se på masse heite damer i trange trikot-drakter som forbereder båtene sine til trening :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg tenkte litt mer på antall kvm og slikt mann, men men, kan ikke få i pose og i sekk tydeligvis :p

Heh, antal kvm og slikt har jeg faktisk ingen anelse om. Har ikke sett leiligheten en gang enda, men vi får den gjennom noen som mamma kjenner. Så jah. Håper bare den ikke er så alt for ille. :)

Du ha ikke sett den? Øhm...mann...se alltid leiligheter før du sier ja til noe som helst vil nå jeg si.

Men sikkert greit for førstegangsleilighet elns :)

Lenke til kommentar

Jeg har eget hus ^^

Skulle ønske jeg kunne kjøpe en leilighet.

Er bare tøv å drive å betale leie i det lange løp...pengene går jo ut uansett og det er nesten et fett om det er huseier som får pengene eller det er banken som får pengene.

Det er ikke ett fett om huseier eller banken får pengene.. Huseier tjener penger på at du ikke kjøper leilighet. Banken tjener penger på at du har lånt penger for å kjøpe en leilighet. Betaler du til banken, betaler du delvis til deg selv.

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Skulle ønske jeg kunne kjøpe en leilighet.

Er bare tøv å drive å betale leie i det lange løp...pengene går jo ut uansett og det er nesten et fett om det er huseier som får pengene eller det er banken som får pengene.

Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe enda, er rett og slett fordi jeg ikke har tenkt å bli boende i mer enn ett år til, før jeg skal flytte igjen.

Meen. Så klart kunne en jo alltids ha kjøpt også solgt igjen når jeg flytter, men å kjøpe for to år blir uansett litt vel synes jeg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Meen. Så klart kunne en jo alltids ha kjøpt også solgt igjen når jeg flytter, men å kjøpe for to år blir uansett litt vel synes jeg.
Kan være penger i slikt...dog en skal vel ha energi til det og pusse opp og forlate og pakke ned og vaske og...jah...i det hele tatt :p
Lenke til kommentar

b-real: Jeg skal bare bo der frem til sommeren, skal være hjemme i helgene. Er egentlig mest for å slippe å reise 3 timer hver dag for å komme meg på skolen. Er derfor jeg bare kastet meg rundt og sa ja når jeg først fikk tilbudet om en leilighet til 3k midt i Drammen. :)

Lenke til kommentar
Samebror bor jo ute i lekestua, så sånt sett kan man si at han har egen bolig. Hvilket er mer enn de fleste av oss her har :p

Ey! Jeg har da egen Mansion på Lunner! Og tør våge å påstå at den er større enn en lekestue ^^

Venom:

Jeg har dobbelseng, fire skap, treseters sofa, matchende stol, nattbord, kommode og en dobbeltdør til rommet mitt ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Samebror bor jo ute i lekestua, så sånt sett kan man si at han har egen bolig. Hvilket er mer enn de fleste av oss her har :p

Ey! Jeg har da egen Mansion på Lunner! Og tør våge å påstå at den er større enn en lekestue ^^

Understreket det litt for deg :)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...