Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også lyst på selvlysende penis :(

Du tar bare et sånn noen lys eller sånn som du knekker og så lyser det, kutter hull i det og påfører den væsken som er inni der på penis, så får du den til å lyse noen minutter ihvertfall :D

Ikke si til han at den væsken inni dem er giftig, pluss at det er mye glass i det! :)

MIkkel: Husk å dokumentere prosessen med bilder!

Lenke til kommentar
Du tar bare et sånn noen lys eller sånn som du knekker og så lyser det, kutter hull i det og påfører den væsken som er inni der på penis, så får du den til å lyse noen minutter ihvertfall :D

Etter å ha sett hvordan hendene til folk blir etter å ha gjort det der, vil jeg absolutt ikke anbefale det. x)

Lenke til kommentar
Unskyld meg altså. Men hvor stod L4r5 v2.0 på den lista di espen?

Man innstallerer ikke L4r5 på noen. En er nok, flere hadde blitt både skremmende og merkelig. xD

Jeg merket ingenting da jeg tok det på mine hender.. Kanskje jeg ikke tok nok? :p

Eller kanskje det var hvor lenge du beholdt det på? x)

De jeg tenker på hadde det i ansikter og hender i nesten ett døgn. Aaah, minnene. :wee:

Lenke til kommentar
Eller kanskje det var hvor lenge du beholdt det på? x)

De jeg tenker på hadde det i ansikter og hender i nesten ett døgn. Aaah, minnene. :wee:

Hadde det på til lyset gikk vekk.. vet ikke jeg, 10-15 min kanskje?

Så vis man kan ha en penis som lyser i 10-15 minutt, uten at det kommer noen varige men, så er det verdt det..!

Lenke til kommentar
En kompis av meg knakk en sånn glowstick i to og drakk væsken.. Det var ikke noe pent syn..

Han kastet opp? Husker på rave-party (drug- and alcohol free) brukte jeg sånne i ørene, som smykke, armbånd + UV-sminke og UV-glitter i håret. Sparkly. :love:

Ja, så kom det endel blod med i oppkastet!:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...