Solid Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Yeah, er rart at folk ikke har skjønt den der enda Sure is. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Alle er spesielle at det er kvalmende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg har mobil nummeret til Jan Simonsen jeg Jeg har mailen hans, og vet hvor han bor. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også lyst på selvlysende penis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har lyst på 15 mer varmegrader. -10 er ikke temperaturen for meg når jeg skal ut å ta bilder Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også lyst på selvlysende penis Du tar bare et sånn noen lys eller sånn som du knekker og så lyser det, kutter hull i det og påfører den væsken som er inni der på penis, så får du den til å lyse noen minutter ihvertfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg har mobil nummeret til Jan Simonsen jeg Jeg har mailen hans, og vet hvor han bor. jeg kjenner han veldig godt han hørte foresten at du stønnet sist Jeg har også lyst på selvlysende penis du er ikke klar for oppdatering enda... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også lyst på selvlysende penis Du tar bare et sånn noen lys eller sånn som du knekker og så lyser det, kutter hull i det og påfører den væsken som er inni der på penis, så får du den til å lyse noen minutter ihvertfall Ikke si til han at den væsken inni dem er giftig, pluss at det er mye glass i det! MIkkel: Husk å dokumentere prosessen med bilder! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du tar bare et sånn noen lys eller sånn som du knekker og så lyser det, kutter hull i det og påfører den væsken som er inni der på penis, så får du den til å lyse noen minutter ihvertfall Etter å ha sett hvordan hendene til folk blir etter å ha gjort det der, vil jeg absolutt ikke anbefale det. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Etter å ha sett hvordan hendene til folk blir etter å ha gjort det der, vil jeg absolutt ikke anbefale det. x) Utslett og ekkel lukt er jo epic win.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 To siste timene skal vist gå med til bedriftsbesøk! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Etter å ha sett hvordan hendene til folk blir etter å ha gjort det der, vil jeg absolutt ikke anbefale det. x) Utslett og ekkel lukt er jo epic win.. En kompis av meg knakk en sånn glowstick i to og drakk væsken.. Det var ikke noe pent syn.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Unskyld meg altså. Men hvor stod L4r5 v2.0 på den lista di espen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 siste samtale for 40 minutter siden, men alikevell 148kr timen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Etter å ha sett hvordan hendene til folk blir etter å ha gjort det der, vil jeg absolutt ikke anbefale det. x) Jeg merket ingenting da jeg tok det på mine hender.. Kanskje jeg ikke tok nok? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Unskyld meg altså. Men hvor stod L4r5 v2.0 på den lista di espen? kan ikke instalere L4r5 v2.0 på han da... men jeg har laget en ny v3.0 til deg da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Unskyld meg altså. Men hvor stod L4r5 v2.0 på den lista di espen? Man innstallerer ikke L4r5 på noen. En er nok, flere hadde blitt både skremmende og merkelig. xD Jeg merket ingenting da jeg tok det på mine hender.. Kanskje jeg ikke tok nok? Eller kanskje det var hvor lenge du beholdt det på? x) De jeg tenker på hadde det i ansikter og hender i nesten ett døgn. Aaah, minnene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En kompis av meg knakk en sånn glowstick i to og drakk væsken.. Det var ikke noe pent syn.. Han kastet opp? Husker på rave-party (drug- and alcohol free) brukte jeg sånne i ørene, som smykke, armbånd + UV-sminke og UV-glitter i håret. Sparkly. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eller kanskje det var hvor lenge du beholdt det på? x)De jeg tenker på hadde det i ansikter og hender i nesten ett døgn. Aaah, minnene. Hadde det på til lyset gikk vekk.. vet ikke jeg, 10-15 min kanskje? Så vis man kan ha en penis som lyser i 10-15 minutt, uten at det kommer noen varige men, så er det verdt det..! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En kompis av meg knakk en sånn glowstick i to og drakk væsken.. Det var ikke noe pent syn.. Han kastet opp? Husker på rave-party (drug- and alcohol free) brukte jeg sånne i ørene, som smykke, armbånd + UV-sminke og UV-glitter i håret. Sparkly. Ja, så kom det endel blod med i oppkastet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg