Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Fy søren som jeg misliker Kristiansund av og til ... Er ikke no fristende å stå opp når jeg hører pøsregnet hamre på ruta mi ...

Tror du virkelig at regnværet er noe bedre dersom du hadde bodd f.eks på Toten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy søren som jeg misliker Kristiansund av og til ... Er ikke no fristende å stå opp når jeg hører pøsregnet hamre på ruta mi ...

Hakke peil, men jeg vet ihvertfall at det er temmelig så kjipt her til tider :p

Har du fått skrevet no russeprofil enda da?

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
ja deff.. for hvis man bor litt inn i landet så snør det sikkert nå..

Jeg repeterer:

Står ikke noe som helst om tidsrom. Regner det på Toten, så regner det. Det snør ikke. Da hadde jeg skrevet ordet "snø". ;)

@Cinque igjen:

Har ikke skrevet noe som helst enda. Får prøve i dag da. I kveld fristen er til?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Da mamma tok PC-en i går satt jeg med ned foran TV-en og spilte Killzone 2 til klokka ble 3. Så våkner jeg nå og er lys våken! Lettelsen er enorm. Jeg kunne jo blitt zombie!
Skjer med at du får husarrest egentlig? Kanskje en skulle sende en mail til din mamma og be henne fjerne 360/PS3'en din også *ond latter*

Jeg har fått egen leilighet, eller, må bare få ordnet med stipend og slikt. Men mest sansynlig går alt i boks, og jeg er flytteklar innen neste uke :)
Gratulerer. Stor leilighet eller? :)
Lenke til kommentar
jeg trives i min "hybel" jeg :p gidder ikke å flytte før jeg har læringstid heller så

Hybel? Hjemmehybel? :p

Gaahhh...jeg må få ordnet meg et headsett elns.

Tror jeg skal diche Koss UR40 for en stund...har hatt 2 og begge har røket pga svak ledning som bare har røket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hurra for ødelagt døgnrytme..

I natt sov jeg hele en time..

@b-real:

Beyerdynamic DT770pro kan anbefales, har et selv og er veldig fornøyd med det

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Samebror bor jo ute i lekestua, så sånt sett kan man si at han har egen bolig. Hvilket er mer enn de fleste av oss her har :p

Lenke til kommentar
Tja, soverom, bad og kombinert kjøkken/stue. Får den dog billig, og den ligger ikke langt unna Drammen sentrum. I tilleg til at det går buss forbi hvert tiende min :)
Jeg tenkte litt mer på antall kvm og slikt mann, men men, kan ikke få i pose og i sekk tydeligvis :p

DT is the shit!
FÅ SHOW lizm.

Få se hva jeg gjør etter hvert...

Lenke til kommentar
Jeg tenkte litt mer på antall kvm og slikt mann, men men, kan ikke få i pose og i sekk tydeligvis :p

Heh, antal kvm og slikt har jeg faktisk ingen anelse om. Har ikke sett leiligheten en gang enda, men vi får den gjennom noen som mamma kjenner. Så jah. Håper bare den ikke er så alt for ille. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...