Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fy søren som jeg misliker Kristiansund av og til ... Er ikke no fristende å stå opp når jeg hører pøsregnet hamre på ruta mi ... Tror du virkelig at regnværet er noe bedre dersom du hadde bodd f.eks på Toten? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 ja deff.. for hvis man bor litt inn i landet så snør det sikkert nå.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Fy søren som jeg misliker Kristiansund av og til ... Er ikke no fristende å stå opp når jeg hører pøsregnet hamre på ruta mi ... Tror du virkelig at regnværet er noe bedre dersom du hadde bodd f.eks på Toten? Hakke peil, men jeg vet ihvertfall at det er temmelig så kjipt her til tider Har du fått skrevet no russeprofil enda da? Endret 13. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) ja deff.. for hvis man bor litt inn i landet så snør det sikkert nå.. Jeg repeterer: Tror du virkelig at regnværet er noe bedre dersom du hadde bodd f.eks på Toten? Står ikke noe som helst om tidsrom. Regner det på Toten, så regner det. Det snør ikke. Da hadde jeg skrevet ordet "snø". @Cinque igjen: Har ikke skrevet noe som helst enda. Får prøve i dag da. I kveld fristen er til? Endret 13. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jada jada, men hvis det var snakk om idag så snør det nok.. men ja regn er regn uansett hvor man bor.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da mamma tok PC-en i går satt jeg med ned foran TV-en og spilte Killzone 2 til klokka ble 3. Så våkner jeg nå og er lys våken! Lettelsen er enorm. Jeg kunne jo blitt zombie!Skjer med at du får husarrest egentlig? Kanskje en skulle sende en mail til din mamma og be henne fjerne 360/PS3'en din også *ond latter* Jeg har fått egen leilighet, eller, må bare få ordnet med stipend og slikt. Men mest sansynlig går alt i boks, og jeg er flytteklar innen neste uke Gratulerer. Stor leilighet eller? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har fått egen leilighet, eller, må bare få ordnet med stipend og slikt. Men mest sansynlig går alt i boks, og jeg er flytteklar innen neste uke Wut? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da mamma tok PC-en i går satt jeg med ned foran TV-en og spilte Killzone 2 til klokka ble 3. Så våkner jeg nå og er lys våken! Lettelsen er enorm. Jeg kunne jo blitt zombie! Join my army. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg trives i min "hybel" jeg gidder ikke å flytte før jeg har læringstid heller så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg trives i min "hybel" jeg gidder ikke å flytte før jeg har læringstid heller så Hybel? Hjemmehybel? Gaahhh...jeg må få ordnet meg et headsett elns. Tror jeg skal diche Koss UR40 for en stund...har hatt 2 og begge har røket pga svak ledning som bare har røket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hurra for ødelagt døgnrytme.. I natt sov jeg hele en time.. @b-real: Beyerdynamic DT770pro kan anbefales, har et selv og er veldig fornøyd med det Endret 13. mars 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Samebror bor jo ute i lekestua, så sånt sett kan man si at han har egen bolig. Hvilket er mer enn de fleste av oss her har Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Win! søvn er for de smarte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Siden det er søvnmangel så skjer det alt mulig rare wicked ting på DT? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer. Stor leilighet eller? Tja, soverom, bad og kombinert kjøkken/stue. Får den dog billig, og den ligger ikke langt unna Drammen sentrum. I tilleg til at det går buss forbi hvert tiende min Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 nej.. selv er jeg svak 8t i natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Absolutt! DT is the shit! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tja, soverom, bad og kombinert kjøkken/stue. Får den dog billig, og den ligger ikke langt unna Drammen sentrum. I tilleg til at det går buss forbi hvert tiende min Jeg tenkte litt mer på antall kvm og slikt mann, men men, kan ikke få i pose og i sekk tydeligvis DT is the shit!FÅ SHOW lizm.Få se hva jeg gjør etter hvert... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg tenkte litt mer på antall kvm og slikt mann, men men, kan ikke få i pose og i sekk tydeligvis Heh, antal kvm og slikt har jeg faktisk ingen anelse om. Har ikke sett leiligheten en gang enda, men vi får den gjennom noen som mamma kjenner. Så jah. Håper bare den ikke er så alt for ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg