Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte biola lett uten smak. Hva faen skal jeg med det? Impulskjøp can backfire.
Her har du en gylden sjansje til å eksperimentere! Du har helt sikkert et eller annet i et skap, i fryseren eller i en skuff som du kan sprite opp biolaen med. ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har mer enn stor nok inntekt. Jeg søler de ikke bort. Jeg pleide å få 300 kroner i måneden av de 9000 jeg får til sammen, men nå ble hun sur på meg og nekter meg noe som helst.

Hadde dere hatt stor nok inntekt hadde du ikke hatt rett på stipend.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Vi har mer enn stor nok inntekt. Jeg søler de ikke bort. Jeg pleide å få 300 kroner i måneden av de 9000 jeg får til sammen, men nå ble hun sur på meg og nekter meg noe som helst.

Hadde dere hatt stor nok inntekt hadde du ikke hatt rett på stipend.

Vi lurer oss unna det ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg kjøpte biola lett uten smak. Hva faen skal jeg med det? Impulskjøp can backfire.
Her har du en gylden sjansje til å eksperimentere! Du har helt sikkert et eller annet i et skap, i fryseren eller i en skuff som du kan sprite opp biolaen med. ;)

Det skal jeg nok. Ende vel opp i blender'n.

Lenke til kommentar
Vi lurer oss unna det ganske enkelt.

Da fortjener du jo uansett ikke en eneste krone. Pakk.

Det er vel ikke akkurat uvanlig blant norske ungdommer... Syns hele stipendgreia er ganske idiotisk, jeg. Alle søker jo stipend, og de fleste får det, selv om de faktisk ikke trenger det. Synd for det som trenger det, siden det har blitt så misbrukt.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke akkurat uvanlig blant norske ungdommer... Syns hele stipendgreia er ganske idiotisk, jeg. Alle søker jo stipend, og de fleste får det, selv om de faktisk ikke trenger det. Synd for det som trenger det, siden det har blitt så misbrukt.

Hmm, det er dog en ting jeg ikke forstår. I følge lånekassen så gikk jeg 9 000kr i minus når jeg søkte stipend. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke lever noe fetere enn de fleste jeg kjenner som får stipend. Selv om lånekassen måtte mene noe helt annet. :ermm::

Lenke til kommentar

Jepp, hadde det ikke vært for alle drittungene kunne kanskje de som faktisk trenger stipend fått nok til å dekke husleia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dama ringer alltid når jeg spiser middag. Slår aldri feil.

Zaltz: Hmm, jeg tenkte faktisk å drysse O'boy over. :p

Lenke til kommentar
Jepp, hadde det ikke vært for alle drittungene kunne kanskje de som faktisk trenger stipend fått nok til å dekke husleia.

Skal vel også nevnes at foreldrenes inntekt er det som skal ha noe å si. Det finnes jo ingen garanti for at foreldrene faktisk vil gi den oppfølgingen som de er pliktige til.

Lenke til kommentar
Dama ringer alltid når jeg spiser middag. Slår aldri feil.

Zaltz: Hmm, jeg tenkte faktisk å drysse O'boy over. :p

Du kan jo prøve. Mulig hukommelsen min svikter. :ph34r:

Den røde biolaen (bringebær) smaker ikke så ille da, så du kan jo prøve med litt frukt av noe slag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...