fargoth Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjøpte biola lett uten smak. Hva faen skal jeg med det? Impulskjøp can backfire.Her har du en gylden sjansje til å eksperimentere! Du har helt sikkert et eller annet i et skap, i fryseren eller i en skuff som du kan sprite opp biolaen med. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fritzl-Schnitzel Faens idioti. Sånt gjør meg kvalm. Som om ikke dagen var ille nok. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Vi har mer enn stor nok inntekt. Jeg søler de ikke bort. Jeg pleide å få 300 kroner i måneden av de 9000 jeg får til sammen, men nå ble hun sur på meg og nekter meg noe som helst. Hadde dere hatt stor nok inntekt hadde du ikke hatt rett på stipend. Endret 12. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vi har mer enn stor nok inntekt. Jeg søler de ikke bort. Jeg pleide å få 300 kroner i måneden av de 9000 jeg får til sammen, men nå ble hun sur på meg og nekter meg noe som helst. Hadde dere hatt stor nok inntekt hadde du ikke hatt rett på stipend. Vi lurer oss unna det ganske enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjøpte biola lett uten smak. Hva faen skal jeg med det? Impulskjøp can backfire.Her har du en gylden sjansje til å eksperimentere! Du har helt sikkert et eller annet i et skap, i fryseren eller i en skuff som du kan sprite opp biolaen med. Det skal jeg nok. Ende vel opp i blender'n. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Omg, Fritzl stengte morra si på loftet?!?! Kødder du? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=523470 Trodde det bare var barna ( og "barnebarna ) , men jævelen stengte også moren sin inne til hun døde også. Syk jævel. Endret 12. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Vi lurer oss unna det ganske enkelt. Da fortjener du jo uansett ikke en eneste krone. Pakk. Endret 12. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vi lurer oss unna det ganske enkelt. Da fortjener du jo uansett ikke en eneste krone. Pakk. Det er selvsagt opp til deg å bestemme. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vi lurer oss unna det ganske enkelt. Da fortjener du jo uansett ikke en eneste krone. Pakk. Det er vel ikke akkurat uvanlig blant norske ungdommer... Syns hele stipendgreia er ganske idiotisk, jeg. Alle søker jo stipend, og de fleste får det, selv om de faktisk ikke trenger det. Synd for det som trenger det, siden det har blitt så misbrukt. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Husker stipendhysteriet når alle hadde beygnt på skolen og hvordan jeg bare hørte om en som faktisk trengte stipend. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvilket kamera har du kjøpt deg, Tale? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vel ikke akkurat uvanlig blant norske ungdommer... Syns hele stipendgreia er ganske idiotisk, jeg. Alle søker jo stipend, og de fleste får det, selv om de faktisk ikke trenger det. Synd for det som trenger det, siden det har blitt så misbrukt. Hmm, det er dog en ting jeg ikke forstår. I følge lånekassen så gikk jeg 9 000kr i minus når jeg søkte stipend. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke lever noe fetere enn de fleste jeg kjenner som får stipend. Selv om lånekassen måtte mene noe helt annet. : Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjøpte biola lett uten smak. Hva faen skal jeg med det? Impulskjøp can backfire. Erfaring: Biola uten smak smaker ikke bra. Dersom man har det over müsli smaker det stadig ikke bra. Biola uten smak og O'boy smaker heller ikke særlig godt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvilket kamera har du kjøpt deg, Tale? Nikon D60, med 18-55 mm objektiv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vel ikke akkurat uvanlig blant norske ungdommer... Syns hele stipendgreia er ganske idiotisk, jeg. Alle søker jo stipend, og de fleste får det, selv om de faktisk ikke trenger det. Synd for det som trenger det, siden det har blitt så misbrukt. Jepp, hadde det ikke vært for alle drittungene kunne kanskje de som faktisk trenger stipend fått nok til å dekke husleia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dama ringer alltid når jeg spiser middag. Slår aldri feil. Zaltz: Hmm, jeg tenkte faktisk å drysse O'boy over. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jepp, hadde det ikke vært for alle drittungene kunne kanskje de som faktisk trenger stipend fått nok til å dekke husleia. Skal vel også nevnes at foreldrenes inntekt er det som skal ha noe å si. Det finnes jo ingen garanti for at foreldrene faktisk vil gi den oppfølgingen som de er pliktige til. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 God natt kafè. Sov godt alle sammen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dama ringer alltid når jeg spiser middag. Slår aldri feil. Zaltz: Hmm, jeg tenkte faktisk å drysse O'boy over. Du kan jo prøve. Mulig hukommelsen min svikter. Den røde biolaen (bringebær) smaker ikke så ille da, så du kan jo prøve med litt frukt av noe slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg