Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hva har du gjort nå da?Først PC-en, så pengene? Hva blir det neste? Maten? Jeg sitter på rommet og gjør lekser, foran PC-en fordi jeg søker hjelp på internett, men i følge hun er det en grusom ting. Også leverte jeg ikke PC-en min halv 11 i går, og derfor må jeg levere den klokka 10 som straff i dag. Så kjefta jeg på hun, og sa at det var jævlig unødvendig av henne, og lurte på hva som var poenget med det. Så sier hun at det er for å få meg til å skjønne ting. Jeg har nemlig ikke øvelseskjørt mer enn én gang denne uka, og da er hundreogett ute. Derfor skal jeg ikke få én krone av stipendpengene, fordi jeg må ta så "SYKT MANGE KJØRETIMER" når jeg skal begynne å ta lappen. Det må jeg da uansett, og jeg klarer å kjøre bil ganske greit faktisk. Ser ikke hvorfor jeg skal øvelseskjøre når jeg har prøve og sitter og leser til den hele kvelden. edit: I tillegg fikk jeg kjeft fordi jeg fikk 4/5 på to prøver og 5/4 på én. Det var altfor svakt og jeg måtte lese MYE mer i følge hun. Jeg som virkelig leste for å gjøre det bra denne gangen, flere uker på forhånd reglemessig fram til prøven. Endret 12. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw Sett på folkens! Ingen grunn til ikke å høre på den! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw Sett på folkens! Ingen grunn til ikke å høre på den! Jeg har en grunn. Jeg ser på Scrubs. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw Sett på folkens! Ingen grunn til ikke å høre på den! Mine 900mhz liker ikke flash? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva har du gjort nå da?Først PC-en, så pengene? Hva blir det neste? Maten? Jeg sitter på rommet og gjør lekser, foran PC-en fordi jeg søker hjelp på internett, men i følge hun er det en grusom ting. Også leverte jeg ikke PC-en min halv 11 i går, og derfor må jeg levere den klokka 10 som straff i dag. Så kjefta jeg på hun, og sa at det var jævlig unødvendig av henne, og lurte på hva som var poenget med det. Så sier hun at det er for å få meg til å skjønne ting. Jeg har nemlig ikke øvelseskjørt mer enn én gang denne uka, og da er hundreogett ute. Derfor skal jeg ikke få én krone av stipendpengene, fordi jeg må ta så "SYKT MANGE KJØRETIMER" når jeg skal begynne å ta lappen. Det må jeg da uansett, og jeg klarer å kjøre bil ganske greit faktisk. Ser ikke hvorfor jeg skal øvelseskjøre når jeg har prøve og sitter og leser til den hele kvelden. edit: I tillegg fikk jeg kjeft fordi jeg fikk 4/5 på to prøver og 5/4 på én. Det var altfor svakt og jeg måtte lese MYE mer i følge hun. Jeg som virkelig leste for å gjøre det bra denne gangen, flere uker på forhånd reglemessig fram til prøven. lånekassa kan gi deg lån også Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har en grunn. Jeg ser på Scrubs. Sesong åtte? Det har vært likefram elendig hittil. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw Sett på folkens! Ingen grunn til ikke å høre på den! Jeg har en grunn. Jeg ser på Scrubs. Mute it. http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw Sett på folkens! Ingen grunn til ikke å høre på den! Mine 900mhz liker ikke flash? Den må du neste forklare.. :tease. Nei, må slå av sangen nå før jeg klarer å bli lei av den.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Gapwick: Sesong tre ATM... edge: Nei. Endret 12. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Mora di trenger denne: http://www.gw4y.com/images/Chill_Pill.gif Så sant, så sant... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 lånekassa kan gi deg lån også Hvorfor i all verden skal en sekstenåring som bor hjemme ta opp lån? Idiotisk råd. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gapwick: Sesong tre ATM... edge: Nei. Du har garantert sett det før. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 lånekassa kan gi deg lån også Hvilken idiot gjør det? Lånet skal betales tilbake, og når moren hans disponerer stippendpengene, så er det vel en mulighet for at hun vil disponere et evt studielån også? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva har du gjort nå da?Først PC-en, så pengene? Hva blir det neste? Maten? Jeg sitter på rommet og gjør lekser, foran PC-en fordi jeg søker hjelp på internett, men i følge hun er det en grusom ting. Også leverte jeg ikke PC-en min halv 11 i går, og derfor må jeg levere den klokka 10 som straff i dag. Så kjefta jeg på hun, og sa at det var jævlig unødvendig av henne, og lurte på hva som var poenget med det. Så sier hun at det er for å få meg til å skjønne ting. Jeg har nemlig ikke øvelseskjørt mer enn én gang denne uka, og da er hundreogett ute. Derfor skal jeg ikke få én krone av stipendpengene, fordi jeg må ta så "SYKT MANGE KJØRETIMER" når jeg skal begynne å ta lappen. Det må jeg da uansett, og jeg klarer å kjøre bil ganske greit faktisk. Ser ikke hvorfor jeg skal øvelseskjøre når jeg har prøve og sitter og leser til den hele kvelden. edit: I tillegg fikk jeg kjeft fordi jeg fikk 4/5 på to prøver og 5/4 på én. Det var altfor svakt og jeg måtte lese MYE mer i følge hun. Jeg som virkelig leste for å gjøre det bra denne gangen, flere uker på forhånd reglemessig fram til prøven. .. i morra blir det innlevering av PC kl. 9, når hun finner ut at du har delt informasjon om henne på internett. ( ) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Angeående den 900mhz tingen, btw. 900mhz + Ubuntu + dårlig flashstøtte = PROFIT??? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hørt sangen før også. Hjelper ikke. Sangen overgår sesong 3 med Scrubs, selv om det er genialt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 fargoth: Oi, oi. Kvassere kritikk enn jeg hadde forventa. Takk likevel.Den kritikken jeg har satt mest pris på her i livet er den som har vert hard og ærlig. Din blogg (og de fleste andre blogger for den saks skyld er er et prakteksempel på hvorfor jeg skyr blogging som pesten. De 5-6 linjene du poster i DNFK på norsk synes jeg var langt mer underholdene enn hele det engelske skriveriet til sammen. Der kom de artige poengene med en gang og med et langt mer levende og naturlig språk. Med litt ekstra innsats kunne det blitt til et svært artig kåseri om din tur til tannlegen, litt i samme stil som Per Inge Torkelsen og hans mange utbasuneringer. På bloggen ble jeg bare sittende å irritere meg over den påtatte og groggy engelsken og og all den unyttige informasjonen mens det sakte men sikkert begynte å svi i øynene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjøpte biola lett uten smak. Hva faen skal jeg med det? Impulskjøp can backfire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg