Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den der er nice!!! Ikke tenk på å si noe annet!! Ja, hvordan kan vel musikk fra McMusic- eller Dance Mania-album være dårlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Og da ble nivået så lavt at jeg dro. Dance mania er for tenåringsgutter og pakistanere btw. Endret 12. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor må de alltid ha sånne stygge skin-oppdateringer? Da den gamle var ny klagde jeg, men synes fort den var grei, men denne er faen emg bare grusom. Skriften er dritstor og alt er stort som faen. funker ikke trykke inn shift og scrolle? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 morra di er mann Velkommen til forumet, ja. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dance Mania-CDne er noe hæggl. Makan til drittmusikk skal man lete lenger etter, IFØLGE MEG SELV. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke sammenligne McMusic, det er bare samlebånd pop. Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 funker ikke trykke inn shift og scrolle? Nei. Kan ikke sammenligne McMusic, det er bare samlebånd pop. Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAAH!!!! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) hater de sangene, og ble litt revet med hahah xD Endret 12. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke sammenligne McMusic, det er bare samlebånd pop. Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. DJ Pulsedriver er en som bare setter opp tempoet på sanger, og tror han er god etter min mening Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke sammenligne McMusic, det er bare samlebånd pop. Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. Det er kanskje det dummeste musikkutsagnet jeg har hørt i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke sammenligne McMusic, det er bare samlebånd pop. Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. Det er kanskje det dummeste musikkutsagnet jeg har hørt i hele mitt liv. Kom på topp 50-lista listen min. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke sammenligne McMusic, det er bare samlebånd pop. Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. Det er kanskje det dummeste musikkutsagnet jeg har hørt i hele mitt liv. Så bra da ^^ Hva liker du da? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Den der er nice!!! Ikke tenk på å si noe annet!! Ja, hvordan kan vel musikk fra McMusic- eller Dance Mania-album være dårlig? Jeg foreslår at vi oppretter en fanklubb for Gapwick. Hvorfor må de alltid ha sånne stygge skin-oppdateringer? Da den gamle var ny klagde jeg, men synes fort den var grei, men denne er faen emg bare grusom. Skriften er dritstor og alt er stort som faen. Eh, du ser ikke et mønster her? Det er nok ikke helt umulig at du synes denne også er fort grei. Endret 12. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke sammenligne McMusic, det er bare samlebånd pop. Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. Det er kanskje det dummeste musikkutsagnet jeg har hørt i hele mitt liv. Så bra da ^^ Hva liker du da? Bra musikk? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Den der er nice!!! Ikke tenk på å si noe annet!! Ja, hvordan kan vel musikk fra McMusic- eller Dance Mania-album være dårlig? Jeg foreslår at vi oppretter en fanklubb for Gapwick. Haha. Så fantastisk var det vel ikke? Bare fordi du begynner å bli forelsket i kommentarene til Gapwick bør vel ikke gå på bekostning av en unødvendig fanklubb? Endret 12. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) @Wiciwato: Med tanke på de siste innleggene hennes hadde hun fortjent det. Ikke at jeg gidder å lage en, men ... Endret 12. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hard dance mania er miksa sanger av Pulsedriver. En av verdens beste dj-er. Pulsedrivar kick da base Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Eh, du ser ikke et mønster her? Det er nok ikke helt umulig at du synes denne også er fort grei. Nei, for den forrige så jeg noen positive sider med. Denne er det absolutt ingen! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Så bra da ^^ Hva liker du da? Av elektronika? Aphex Twin, Infected Mushroom, Fatboy Slim, Ulver, Air, Lunar og Project Divinity, for å nevne noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg