Sidious Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den nåværende versjonen var jo også rar i begynnelsen. Man blir vant til det. Så ikke så gæli ut, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Det ble jo pent - mye mer strømlinjeformet. Gi designet mer enn to sekunder før dere dømmer det nord og ned. Endret 12. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Forsiktig nå. Var en jente (sikkert i USA, men dog) som fikk politiet på døren etter å ha spøkt om å utføre en skolemassakre. Hvis man er riktig uheldig blir jo slike ord overvåket og plukket opp av polisen. Altså, jeg må si at jeg liker å se på kjekke leger hele dagen, men det blir litt ensformig i lengden. Klager ikke om jeg får ett par skikkelig eyecandy-politi på døren. ^^ Er du heldig kan du prøve håndjernene også! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En venn av meg vet ikke hvordan man tar printscreen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det ble jo pent - mye mer strømlinjeformet. Gi designet mer enn to sekunder før dere dømmer det nord og ned. Alle mulige status-oppdateringer er giga jo. Tar jo 1 time å scrolle ned for å se på ting nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En venn av meg vet ikke hvordan man tar printscreen. Hva? Har du venner? Som ikke er nerd? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ok, jeg fant akkurat de mest patetiske bildene jeg noen sinne har sett på facebook. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En venn av meg vet ikke hvordan man tar printscreen. Hva? Har du venner? Som ikke er nerd? Er jeg nerd? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Alle mulige status-oppdateringer er giga jo. Tar jo 1 time å scrolle ned for å se på ting nå. Det betyr bare at du må logge på oftere. Alternativt bruke filtrene og søkefunksjonen. Og min erfaring er at man glatt kan fjerne de aller fleste på vennelista fra å dukke opp på "wall"-en uten å gå glipp av noe. Endret 12. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 picz, venom. picz! PM meg. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En venn av meg vet ikke hvordan man tar printscreen. Mange av vennene mine vet ikke hva rambrikker er. Ahhh deilig sang. Bedre musikk finnes ikke. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor må de alltid ha sånne stygge skin-oppdateringer? Da den gamle var ny klagde jeg, men synes fort den var grei, men denne er faen emg bare grusom. Skriften er dritstor og alt er stort som faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 jeg har ikke fått ny facebook-skin. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ingenting skjedd her enda.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En venn av meg vet ikke hvordan man tar printscreen. Mange av vennene mine vet ikke hva rambrikker er. Nei nei. Det er som mat. Du trenger ikke vite hva den er laget av, men det er alltid greit å vite hvordan man spiser den. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Mange av vennene mine vet ikke hva rambrikker er. Ahhh deilig sang. Bedre musikk finnes ikke. Møl. At den er å finne på "Summer Dance Mania 2008", det er alt du noen gang trenger å vite om låta. Endret 12. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Forsiktig nå. Var en jente (sikkert i USA, men dog) som fikk politiet på døren etter å ha spøkt om å utføre en skolemassakre. Hvis man er riktig uheldig blir jo slike ord overvåket og plukket opp av polisen. Altså, jeg må si at jeg liker å se på kjekke leger hele dagen, men det blir litt ensformig i lengden. Klager ikke om jeg får ett par skikkelig eyecandy-politi på døren. ^^ Er du heldig kan du prøve håndjernene også! Det hadde du vel likt? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Mange av vennene mine vet ikke hva rambrikker er. Ahhh deilig sang. Bedre musikk finnes ikke. Møl. At den er å finne på "Summer Dance Mania 2008", det er alt du noen gang trenger å vite om låta. Den der er nice!!! Ikke tenk på å si noe annet!! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Mange av vennene mine vet ikke hva rambrikker er. Ahhh deilig sang. Bedre musikk finnes ikke. Møl. At den er å finne på "Summer Dance Mania 2008", det er alt du noen gang trenger å vite om låta. Den der er nice!!! Ikke tenk på å si noe annet!! nei, den er ikke nice Endret 12. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg