Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forsiktig nå. Var en jente (sikkert i USA, men dog) som fikk politiet på døren etter å ha spøkt om å utføre en skolemassakre. Hvis man er riktig uheldig blir jo slike ord overvåket og plukket opp av polisen. :p
Altså, jeg må si at jeg liker å se på kjekke leger hele dagen, men det blir litt ensformig i lengden. Klager ikke om jeg får ett par skikkelig eyecandy-politi på døren. ^^

Er du heldig kan du prøve håndjernene også! :dribble:

Lenke til kommentar
Alle mulige status-oppdateringer er giga jo. Tar jo 1 time å scrolle ned for å se på ting nå.

Det betyr bare at du må logge på oftere. Alternativt bruke filtrene og søkefunksjonen.

Og min erfaring er at man glatt kan fjerne de aller fleste på vennelista fra å dukke opp på "wall"-en uten å gå glipp av noe.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Forsiktig nå. Var en jente (sikkert i USA, men dog) som fikk politiet på døren etter å ha spøkt om å utføre en skolemassakre. Hvis man er riktig uheldig blir jo slike ord overvåket og plukket opp av polisen. :p
Altså, jeg må si at jeg liker å se på kjekke leger hele dagen, men det blir litt ensformig i lengden. Klager ikke om jeg får ett par skikkelig eyecandy-politi på døren. ^^

Er du heldig kan du prøve håndjernene også! :dribble:

Det hadde du vel likt? :dribble:

Lenke til kommentar
Mange av vennene mine vet ikke hva rambrikker er.

Ahhh deilig sang. Bedre musikk finnes ikke.

Møl. At den er å finne på "Summer Dance Mania 2008", det er alt du noen gang trenger å vite om låta.

Den der er nice!!! Ikke tenk på å si noe annet!!

nei, den er ikke nice

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...