Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hjernen er aldri alene, den kan jo prate med meg. *hører på: Lady GaGa -- Paparazzi* Endret 12. mars 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjernen er aldri alene, den kan jo prate med meg. Hjernen ER alene! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjernen er aldri alene, den kan jo prate med meg. *hører på: Lady GaGa -- Paparazzi* Jeg klarer bare ikke Lady GaGa Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Det er veldig mørkt ute..og og...noe som lyste fløy forbi vinduet! Og ikke det vinduet som vender mot veien! *skjelve* Ja, driver å tester hodelykta mi. Funker bra altså! Vi er aper! Monkeys, get a room. Endret 12. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjernen er aldri alene, den kan jo prate med meg. *hører på: Lady GaGa -- Paparazzi* Jeg klarer bare ikke Lady GaGa Det er fordi du ikke eier rytme i kroppen. Gå heller og hør på joiking. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg kjeder meg så ufattelig mye nå. Denne får meg i godt humør. Noen sekunder, i det minste ... Det er mulig at du har sett den før hvis du har vært i lolcats-tråden. Endret 12. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er veldig mørkt ute..og og...noe som lyste fløy forbi vinduet! Og ikke det vinduet som vender mot veien! *skjelve* Ja, driver å tester hodelykta mi. Funker bra altså! Ah, men da er det greit. Kom inn litt, da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjernen er aldri alene, den kan jo prate med meg. *hører på: Lady GaGa -- Paparazzi* Jeg klarer bare ikke Lady GaGa Det er fordi du ikke eier rytme i kroppen. Gå heller og hør på joiking. Joik er mer rytme enn Lady GaGa ihvertfall Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå blir det Ristorante og Twilight.DvDRip Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg klarer bare ikke Lady GaGa Kjipt. Hun har et par greie låter innimellom fyllmaterialet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Slutter ikke å blø i munnen. Yikes. Har ikke flere "gas binds" å putte i munnen heller. Ergerlig. På den lyse siden: Jeg har fått skrevet en noenlunde grei innledning til min argumentative stil om cannabis. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjernen er aldri alene, den kan jo prate med meg. *hører på: Lady GaGa -- Paparazzi* Jeg klarer bare ikke Lady GaGa Det er fordi du ikke eier rytme i kroppen. Gå heller og hør på joiking. Joik er mer rytme enn Lady GaGa ihvertfall Tull! http://www.youtube.com/watch?v=BMx132bwkH8 Kommer her og sier at den joikinga er bedre enn lg? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Joik er mer rytme enn Lady GaGa ihvertfall ??? Har du hørt GaGa? Alt har bra taktfast rytme .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg klarer bare ikke Lady GaGa Kjipt. Hun har et par greie låter innimellom fyllmaterialet. Lies Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ah, men da er det greit. Kom inn litt, da. Nei, nå skal jeg ned på Vinterbrosenteret en tur. Watch out ladies with bags and shit like that! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå blir det Ristorante og Twilight.DvDRip Downloading is a crime. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjernen er aldri alene, den kan jo prate med meg. *hører på: Lady GaGa -- Paparazzi* Jeg klarer bare ikke Lady GaGa Det er fordi du ikke eier rytme i kroppen. Gå heller og hør på joiking. Joik er mer rytme enn Lady GaGa ihvertfall Tull! http://www.youtube.com/watch?v=BMx132bwkH8 Kommer her og sier at den joikinga er bedre enn lg? Mhm, det er rytme og improvisasjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Slutter ikke å blø i munnen. Yikes. Har ikke flere "gas binds" å putte i munnen heller. Ergerlig. På den lyse siden: Jeg har fått skrevet en noenlunde grei innledning til min argumentative stil om cannabis. Kanskje du har leukemia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg