Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 CS kompo i klasserommet, jeg og MrBjoern er på lag faktisk ^^, Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hm. Aquarium, Aquarius eller Mania Remix? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Takke meg til å være en liberal, kommunistisk sosialist med nasjonalromatiske tendenser <3 Et særdeles sært sammensurium av selvmotsigelser. Der har du meg, en levende selvmotsigelse. Zlats, Aquarium Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 fargoth: Da er jeg ferdig. Om du kjeder deg, og har lyst å kjempe deg gjennom engelsk tekst, vær så god: http://tisaksen.blogspot.com Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da har man fått i gang Killzone 2 på PS3-en. Fytte rakkern det var moro. Synd at jeg har spanskprøve i morgen, og må øve til den. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Zlats, Aquarium Okidok! *fyre opp* Forøvrig, hvordan står det til? Noe artig som har foregått siden forumtreffet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nja, lite det ja. Jeg har fått en merkelig lyst til å dra til Molde, og jeg har begynt å se meg gjennom alt av X-Files igjen. Har en følelse av at de to henger sammen. Enn hos deg? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Molde av alle steder ... skjer det noe spesielt der? Her går det igrunn greit. Flytter til en kamerat nå til helga, endelig bort fra Moholt-kjøkkenet! Forumfesten var artig da, selv om vi ikke ble så mye folk. Burde gjentas når det er litt bedre vær, så kan vi sitte ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ser ut som om jeg ikke blir og gå "regner enda" skal bare spise middag så ser vi ka som skjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Molde av alle steder ... skjer det noe spesielt der? Her går det igrunn greit. Flytter til en kamerat nå til helga, endelig bort fra Moholt-kjøkkenet! Forumfesten var artig da, selv om vi ikke ble så mye folk. Burde gjentas når det er litt bedre vær, så kan vi sitte ute. SiT-sofa go bye bye? Dette må du feire med Champis! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Dette må du feire med Champis! Tenker jeg feirer med en whisky-tår jeg. @Aquarium: Slagerne slår jo an, men fyllstoffet faller helt igjennom. Endret 12. mars 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er jo 500 ganger bedre! What brand? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Molde av alle steder ... skjer det noe spesielt der? Her går det igrunn greit. Flytter til en kamerat nå til helga, endelig bort fra Moholt-kjøkkenet! Forumfesten var artig da, selv om vi ikke ble så mye folk. Burde gjentas når det er litt bedre vær, så kan vi sitte ute. Skjer og skjer. Er ei dame da, som alltid Ah, ikke verst, ikke verst Ja, den var det. Vi får se hva tiden bringer, men bare ikke la det gå like lenge mellom hver gang, de har de jo grisehyppig nede i Oslo Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 5 timer snowboard... Sliten! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har kjøpt meg kamera Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har kjøpt meg kamera Slår ikke mitt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er jo 500 ganger bedre! What brand? Ikke helt bestemt. Sannsynligvis Lagavulin (16), men Jameson (12) er også aktuell. Skjer og skjer. Er ei dame da, som alltid Ja, den var det. Vi får se hva tiden bringer, men bare ikke la det gå like lenge mellom hver gang, de har de jo grisehyppig nede i Oslo Kvinnfolk ja, er vel ofte slik. I Oslo har de bare forumtreff, vi har forumfest. Mye bedre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har kjøpt meg kamera Ggatulegeg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, sant, men likevel. Tar for lang tid mellom hver fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg