Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I nærmeste by har de en trivelig neger som sykler rundt og samler flasker :) Orginal type, bestandig i godt humør, sykler rundt og samler flasker samme hvordan været er. Har ett sånt horn montert på sykkelen, og tuter og smiler når han samler flaskene.

Anfall: del gjerne flere drømmer.

Jeg drømte rart natt til igår. Drømte at vi plutselig hadde fått ett elefantlignende fabeldyr i huset her. Det og Virma koste seg skikkelig. Nå i ettertid kom jeg på hvor jeg har sett det dyret før. Det var en donald-historie, om ett lite fabeldyr fra verdensrommet som aldri var fornøyd, snøftet og skrek, samtidig som det spiste opp alt det kom over. Det dyret lekte seg med Virma og hadde det storsvært :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

noen flere som vil vedde på kor mye jeg kommer til og tjene ??

På og gå og samle tomflasker ved å spørre på hus :)

PS: Jeg sier dette når jeg går på døra "hei, æ samle inn pant til klassetur" :)

Lenke til kommentar
Slutt og kødd. Jeg hater deg ikke, men du har tydeligvis en dårlig dag når du angriper stakkars Anfall fordi hun forteller hva hun drømte. Sykt unødvendig, skaper dårlig stemning, + + +. Kan du ikke bare holde det inni deg?

Neida, jeg har ikke en dårlig dag, tvert imot. Men okda, jeg tar selvkritikk, jeg har dessuten bedt om unnskyldning, selv om ikke det hjalp.

Men for å være ærlig? Jeg bryr meg ikke nevneverdig.

Raistiker: Hvis du blir tatt for å gjøre det så vil jeg tro at det kanskje er straffbart? Uansett, ikke gjør det, du ødelegger bare for andre.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ingen her tenker slik ...

Vi har hatt råd om ka vi skal gjøre for og få penger til klasse tur sikkert 1000 ganger nå og ingen har foreslått det .....

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Men for å være ærlig? Jeg bryr meg ikke nevneverdig.

:no: is there any hope?

Hva har jeg gjort galt nå da?

Raistiker: Nei, er nok ikke noen uteliggere i Harstad, men ikke ødelegg for andre folk som for.eks vil samle inn til klassetur.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...