CypheroN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Slutt og kødd. Jeg hater deg ikke, men du har tydeligvis en dårlig dag når du angriper stakkars Anfall fordi hun forteller hva hun drømte. Sykt unødvendig, skaper dårlig stemning, + + +. Kan du ikke bare holde det inni deg? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 I nærmeste by har de en trivelig neger som sykler rundt og samler flasker Orginal type, bestandig i godt humør, sykler rundt og samler flasker samme hvordan været er. Har ett sånt horn montert på sykkelen, og tuter og smiler når han samler flaskene. Anfall: del gjerne flere drømmer. Jeg drømte rart natt til igår. Drømte at vi plutselig hadde fått ett elefantlignende fabeldyr i huset her. Det og Virma koste seg skikkelig. Nå i ettertid kom jeg på hvor jeg har sett det dyret før. Det var en donald-historie, om ett lite fabeldyr fra verdensrommet som aldri var fornøyd, snøftet og skrek, samtidig som det spiste opp alt det kom over. Det dyret lekte seg med Virma og hadde det storsvært Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sup? Sitter på skolen...helt alene... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har forumkafeen noen drømmetydere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 noen flere som vil vedde på kor mye jeg kommer til og tjene ?? På og gå og samle tomflasker ved å spørre på hus PS: Jeg sier dette når jeg går på døra "hei, æ samle inn pant til klassetur" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Slutt og kødd. Jeg hater deg ikke, men du har tydeligvis en dårlig dag når du angriper stakkars Anfall fordi hun forteller hva hun drømte. Sykt unødvendig, skaper dårlig stemning, + + +. Kan du ikke bare holde det inni deg? Neida, jeg har ikke en dårlig dag, tvert imot. Men okda, jeg tar selvkritikk, jeg har dessuten bedt om unnskyldning, selv om ikke det hjalp. Men for å være ærlig? Jeg bryr meg ikke nevneverdig. Raistiker: Hvis du blir tatt for å gjøre det så vil jeg tro at det kanskje er straffbart? Uansett, ikke gjør det, du ødelegger bare for andre. Endret 12. mars 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke Drillo-is allikevel Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 raistiker: skam deg. tenk på alle de stakkarene som ikke får flasker og dermed ikke kommer seg på klassetur når du gjør sånt. bare fordi du er egoistisk og vil leke deg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bah, det er jo bare å starte en facebook gruppe, så ornder det seg Wiciwato! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ikke Drillo-is allikevel Nei! Endret 12. mars 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ingen her tenker slik ... Vi har hatt råd om ka vi skal gjøre for og få penger til klasse tur sikkert 1000 ganger nå og ingen har foreslått det ..... Endret 12. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Men for å være ærlig? Jeg bryr meg ikke nevneverdig. is there any hope? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 raistiker: skam deg. tenk på alle de stakkarene som ikke får flasker og dermed ikke kommer seg på klassetur når du gjør sånt. bare fordi du er egoistisk og vil leke deg. Ja, tenk på uteliggerne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har da aldri sett uteligger i Harstad ........... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke Drillo-is allikevel Nei! Kan jo gå vis de kaller den noe annet... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Men for å være ærlig? Jeg bryr meg ikke nevneverdig. is there any hope? Hva har jeg gjort galt nå da? Raistiker: Nei, er nok ikke noen uteliggere i Harstad, men ikke ødelegg for andre folk som for.eks vil samle inn til klassetur. Endret 12. mars 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 noen som veit om kurs osv er oppdatert gjevnlig på google? sånn om man feks skriver 1 NOK to Euro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Folk er så sur jeg logger av !!!!!! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hehheheeh neeei! Bli raistiker, plzzzz! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Folk er så sur jeg logger av !!!!!! :!: omg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg