Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Yess da va man hjemme har vært på skolen 2 tima og sotte hjemme i 4 :)

Og ingen glemme kryss eller noe han sa han fjerner den nu :)

Da var det overstått :p

Jeg skal benytte anledningen til og bumpe spørsmple mmitt om hva folk tror jeg kommer til og tjene på og samle tomflasker i dag :)

Noen som vil gjette jeg fører det opp i Word??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg la være å lese det fordi jeg ikke liekr det? jeg må jo lese teksten før jeg kan avgjøre om jeg liker den eller ikke.

Men slapp av, jeg tuller bare mest nå. Kjeder meg og da er ofte en web-krangel fint tidsfordriv! :)

Du kan jo bruke ignore-funksjonen, ettersom du tydeligvis ikke har sansen for Anfall.

Javel, men det er det ikke sikkert andre har samme syn på.

Endret av Venom
Lenke til kommentar

Du går rundt å leter etter tomflasker? Hmm du kan sikkert hente inn en 40-50 kroner der.

Venom: Det er kun en person på dette forumet som jeg har satt på ignore, og tro meg det skal endel til for å havne der, så det skjer nok ikke.

Nei, jeg liker ikke anfall, slik jeg misliker mange på dette forumet.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Heheheh, og drømmer om død og fordervelse er en skikkelig humørvekker?

Alt det der virker så tilgjort med deg anfall, du har sjeldent eller aldri noe positivt å komme med i slike sammenhenger. jada jada, vi skjønner det, du er forstyrra. Søk hjelp andre plasser.

Ok, beklager at jeg kom og ødelagte dagen din med å fortelle om drømmen min. Viste ikke at du var en så sart sjel. Nei, jeg prøver ikke å virke "forstyrra", jeg fortalte helt ærlig va jeg har drømt om siden det var det folk snakka om. Sorry, skal aldri skje igjen hvis det ødelegger så mye for deg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hehe :p

den var bra Ferchie :)

Noen andre som tør gjette ??

Jeg vet selv ikke ^^

Jeg har gjettet 150-200,-kr :)

Lenke til kommentar

Ikke ha for store forhåpninger Raistiker, det er tross alt tigging vi snakker om her! :)

Men vet du hva du kan gjøre? Du kan si at du er en fattig gamer som desperat trenger penger til PS3 osv. finn på noe morsomt å si, så kan det hende du henter inn en god del!

Venom: Takk. Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre da. Men greit, beklager til Anfall for at jeg kanskje var litt vel drøy. kekek? kizz and hugz.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg har gjort det på 1 plass før da henta jeg og en kompis inn en søppel sekk hos en fyr han hadde ligganes :p

PS: Jeg har jo selv 1500,- kr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...