Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg drømte noe med at jeg fant ei kjerring som lå død i vinduskarmen. Vinduet var litt åpent men gikk ikke an å få det opp. Så kom lillesøstra og jeg prøvde rope inn at hun måtte ringe til moren. Jeg brydde meg ikke om at hun var død, bare tenkte på at lillesøstra ikke skulle få sjokk, selv om hun ikke brydde seg/skjønte noe heller. Tror ikke hun ringte moren.

Så var jeg plutselig i nærheten av vannet, hvor jeg og noen andre samlet på små babyflyndrer. Så fant jeg som var død, og da tok noen den og klinte liket inn i håret mitt. Så ble jeg forbanna, og en eller annen sverget å kjøre et løp mot de som gjorde det og vinne 2500kr i et veddemål. Oo

Drømte også at jeg møtte Slipknot og de oppførte seg helt rart på scenen, men masse rart og innviklet som jeg ikke husker.

Lenke til kommentar

Du vet du er lite på Hw forumet for tiden når det kun er to poster i mine innlegg! :p

Argh, dere snakker om tannleger? Jeg håper virkelig at det blir egenandel der også snart, eller at utenlandske leger kommer inn for fult og overkjører de norske totalt! Prisene er jo sinnsyke!

Anfall: Bare hold slikt for deg selv. Jeg driter i det, og tror mange andre gjør det samme.

Sameboe: holder du til i Alta for tiden?

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Hva i alle dager er det med deg, Ferchie? Hvis du har et problem med Anfall kan du ta det opp et annet sted. Ingen av oss vil høre om det. og hvis du tror du er så tøff fordi du rakker ned på andre så tar du feil. Det er så ufattelig barnslig av deg. Og argumentene dine holder ikke akkurat mål.

HAHAHAHAH! :D Ja jeg er dødstøff på internetten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...