Shikaru Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 skal til Japan i mai med en kompis mest sannsynlig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Husker den gangen jeg drømte at jeg spilte fotball med forumnerder i Finnmarkshallen Oo Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) skal til Japan i mai med en kompis mest sannsynlig Skal til Japan til neste år! Det er drømmereisa... Endret 12. mars 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 japp ^_^ men fortsatt ikke 100% sikkert. finner ut av det etter helga en gang. jeg trenger en ny avatar føler jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg drømte noe med at jeg fant ei kjerring som lå død i vinduskarmen. Vinduet var litt åpent men gikk ikke an å få det opp. Så kom lillesøstra og jeg prøvde rope inn at hun måtte ringe til moren. Jeg brydde meg ikke om at hun var død, bare tenkte på at lillesøstra ikke skulle få sjokk, selv om hun ikke brydde seg/skjønte noe heller. Tror ikke hun ringte moren. Så var jeg plutselig i nærheten av vannet, hvor jeg og noen andre samlet på små babyflyndrer. Så fant jeg som var død, og da tok noen den og klinte liket inn i håret mitt. Så ble jeg forbanna, og en eller annen sverget å kjøre et løp mot de som gjorde det og vinne 2500kr i et veddemål. Oo Drømte også at jeg møtte Slipknot og de oppførte seg helt rart på scenen, men masse rart og innviklet som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Du vet du er lite på Hw forumet for tiden når det kun er to poster i mine innlegg! Argh, dere snakker om tannleger? Jeg håper virkelig at det blir egenandel der også snart, eller at utenlandske leger kommer inn for fult og overkjører de norske totalt! Prisene er jo sinnsyke! Anfall: Bare hold slikt for deg selv. Jeg driter i det, og tror mange andre gjør det samme. Sameboe: holder du til i Alta for tiden? Endret 12. mars 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 midnight_walker: Det skal jeg og b-real også. O.O Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 midnight_walker: Det skal jeg og b-real også. O.O Nice Jeg skal på folkehøyskole til høsten... Japanturen er inkludert i skoleåret. Veit ikke når ennå, men tipper det blir til neste år. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ah det er noe å glede seg til! jeg går på folkehøyskole nå, og har hatt det sinnsykt kult! vi dro til afrika og roma vi da. sov i sahara ørkenen og sånt rei på kamel også. masse kult. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har sitti og tegna denna timen jeg, mens jeg egentlig skulle ha fulgt med på powerpointen til læreren om Layout og komposisjon Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg vil veldig, veldig, veldig gjerne til Japan. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Anfall: Bare hold slikt for deg selv. Jeg driter i det, og tror mange andre gjør det samme. Okei. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Anfall: Bare hold slikt for deg selv. Jeg driter i det, og tror mange andre gjør det samme. Okei. Ikke gjør det, søta. Jeg syns det var morsomt å høre om, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Faen da. Take it easy. Jeg bare fortalte hva jeg drømte om i natt. Gi faen i å lese da vel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 heheheh, ja dødsmorsomt. Hvorfor må du være så utrivelig? Skaper bare dårlig stemning her inne. Men det er vel kanskje det du vil. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva i alle dager er det med deg, Ferchie? Hvis du har et problem med Anfall kan du ta det opp et annet sted. Ingen av oss vil høre om det. og hvis du tror du er så tøff fordi du rakker ned på andre så tar du feil. Det er så ufattelig barnslig av deg. Og argumentene dine holder ikke akkurat mål. HAHAHAHAH! Ja jeg er dødstøff på internetten! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan du ikke bare gi deg? La folk være i fred. Og la være å lese om du ikke liker det du ser. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan kan jeg la være å lese det fordi jeg ikke liekr det? jeg må jo lese teksten før jeg kan avgjøre om jeg liker den eller ikke. Men slapp av, jeg tuller bare mest nå. Kjeder meg og da er ofte en web-krangel fint tidsfordriv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg