Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida?
Fordi jeg ser min avatar IRL hver eneste dag og litt variasjon har aldri drept noen? :)

Hmm... Lurer på om jeg kan få utbetalt feriepengene mine nå, i og med at jeg ikke lenger jobber der. Det er litt lenge å vente til sommer'n :hmm:
Da må du isåfall betale skatt utav de pengene men du kan få de ut nå/neste lønning hvis du vil det ja.
Lenke til kommentar
Åååh. Kjenner at tannlegeskrekken vokser. Skal trekke en visdomstann i underkjeven om en time. :(

Huff =/ Du får trøste deg med at det er bedre enn å trekke i overkjeven.

Kødder du? Jeg har hørt det motsatte. :) Fikk fjerna en i overkjeven i vinter, og det gjorde egentlig ikke vondt i det hele tatt. Den som skal fjernes i underkjeven må dog klippes/kuttes i biter..yikes.

Lenke til kommentar

i dag er jeg veldig glad, og jeg er ikke helt sikker på hvorfor. skjedde sånn nå ca.

hadde en rar drøm i natt da, hadde kommi til japan, også var kompisen min bytta ut med familien min. så jeg sa noe som" hva i?! hvor er Mathias?" ( kompisen min ). også skulle jeg på en liten butikk for å kjøpe meg noe mat, men det sa modern at vi ikke hadde tid til. vi måtte til et gigantisk kjøpesenter/matbutikk, der jeg "måtte" ha solbriller. men de kunne man bare kjøpe i 10pakk greie, og jeg ville jo ikke ha det :p

tolk dette uten å si at jeg er gal =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...