Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Campin Carl :new_woot:

Yup, FPSB er treigt, Facepunch sitter jeg på hele tiden ellers, Dagbladet er fullt av pisspreik, Spillmagasinet er fullt av fanboys, Kotaku lurker jeg bare og jeg sitter ikke på 4chan på skolen siden klassen er full av jenter og jeg nødig vil skape bråk hvis en av dem plutselig ser noe av det "vanlige" der.

Lenke til kommentar
Ugh...Jeg burde gjøre noe nyttig noe nå egentlig

Long time, no see...på forumet altså ^^,

2 sider er mer en nok, en eller to poster hadde holdt!

Som om gårsdagens bæsjebilder var noe bedre. Jeg vet ikke hva som er mest intressant, bæsj eller skulkepratet til enkelte brukere. :ermm:

Det var et bilde :roll: Og det ble fjernet etter to minutter

Lenke til kommentar
Campin Carl :new_woot:

Yup, FPSB er treigt, Facepunch sitter jeg på hele tiden ellers, Dagbladet er fullt av pisspreik, Spillmagasinet er fullt av fanboys, Kotaku lurker jeg bare og jeg sitter ikke på 4chan på skolen siden klassen er full av jenter og jeg nødig vil skape bråk hvis en av dem plutselig ser noe av det "vanlige" der.

ditto angående 4chan, bare jenter i klassen min også

Ugh...Jeg burde gjøre noe nyttig noe nå egentlig

Long time, no see...på forumet altså ^^,

2 sider er mer en nok, en eller to poster hadde holdt!

Som om gårsdagens bæsjebilder var noe bedre. Jeg vet ikke hva som er mest intressant, bæsj eller skulkepratet til enkelte brukere. :ermm:

Det var et bilde :roll: Og det ble fjernet etter to minutter

posta du en bæsj?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg sitter også helt bakkerst, men må ha noen jævla vindu bak meg (ikke bra visst det e mørt(speilbilde i vinduet av pcen min)) :)

Mye soll nu så går bra :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...