Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hmm jeg har jo bare brukt 2 sider..... Rart det er jo 9000++ 2 sider er mer en nok, en eller to poster hadde holdt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jaja ^^ Nu stikk jeg 2 timer unervisning er bedre en ingen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jaja ^^ Nu stikk jeg 2 timer unervisning er bedre en ingen That's the spirit! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ugh...Jeg burde gjøre noe nyttig noe nå egentlig Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Campin Carl Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 hmmmmm.. Lurer også på å skulke resten av dagen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 2 sider er mer en nok, en eller to poster hadde holdt! Som om gårsdagens bæsjebilder var noe bedre. Jeg vet ikke hva som er mest intressant, bæsj eller skulkepratet til enkelte brukere. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Campin Carl Yup, FPSB er treigt, Facepunch sitter jeg på hele tiden ellers, Dagbladet er fullt av pisspreik, Spillmagasinet er fullt av fanboys, Kotaku lurker jeg bare og jeg sitter ikke på 4chan på skolen siden klassen er full av jenter og jeg nødig vil skape bråk hvis en av dem plutselig ser noe av det "vanlige" der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja jeg kom meg på skolen .... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ugh...Jeg burde gjøre noe nyttig noe nå egentlig Long time, no see...på forumet altså ^^, 2 sider er mer en nok, en eller to poster hadde holdt! Som om gårsdagens bæsjebilder var noe bedre. Jeg vet ikke hva som er mest intressant, bæsj eller skulkepratet til enkelte brukere. Det var et bilde Og det ble fjernet etter to minutter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Lite prat her nå. Nu har vi noe jeg kaller lekse time Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Campin Carl Yup, FPSB er treigt, Facepunch sitter jeg på hele tiden ellers, Dagbladet er fullt av pisspreik, Spillmagasinet er fullt av fanboys, Kotaku lurker jeg bare og jeg sitter ikke på 4chan på skolen siden klassen er full av jenter og jeg nødig vil skape bråk hvis en av dem plutselig ser noe av det "vanlige" der. ditto angående 4chan, bare jenter i klassen min også Ugh...Jeg burde gjøre noe nyttig noe nå egentlig Long time, no see...på forumet altså ^^, 2 sider er mer en nok, en eller to poster hadde holdt! Som om gårsdagens bæsjebilder var noe bedre. Jeg vet ikke hva som er mest intressant, bæsj eller skulkepratet til enkelte brukere. Det var et bilde Og det ble fjernet etter to minutter posta du en bæsj? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heh, jeg sitter bakerst i klasserommet, og kan loke så mye jeg vil på 4chan. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå har jeg sovet 10 timer. For første gang på flere år har jeg sovet helt til jeg våknet av meg selv. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heh, jeg sitter bakerst i klasserommet, og kan loke så mye jeg vil på 4chan. Heldiggrisen Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Torsdag og Fredag er utplassering i bedrift. Det er gøy! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg sitter helt bakerst ved siden av en varmovn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg sitter også helt bakkerst, men må ha noen jævla vindu bak meg (ikke bra visst det e mørt(speilbilde i vinduet av pcen min)) Mye soll nu så går bra Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 er jeg den eneste igjen på dette forbaskede forumet somenda ikke går på barneskolen/ungdomsskolen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg går på vgs.. Vg2 faktisk. Jeg sitter også helt bakkerst, men må ha noen jævla vindu bak meg (ikke bra visst det e mørt(speilbilde i vinduet av pcen min)) Mye soll nu så går bra Hvor gammel er du..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg