Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke min skyld at dere ikke følger med da...

Jo? Espen da, alle verdensproblemene er din skyld. :p

(Omg, jeg er så seriøs i dag. xD)

Fant en faks i friminuttet. 0% skatt så lenge jeg lever! :D

Gratulerer. ^^

Edit: Ehm. What? oO

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Jo? Espen da, alle verdensproblemene er din skyld. :p

jeg kan ta ansvar for sult og krig, men tarder som ikke er oppdatert tar jeg ikke ansvar for :realmad:

Møtte Jan på lørdag, forresten. Skulle hilse. Han og Ivar var på Møllers. :)

jan på møllers igjen ja... får sende en melding til han eller noe... faen savner oslofolka mine :(

Lenke til kommentar
jeg kan ta ansvar for sult og krig, men tarder som ikke er oppdatert tar jeg ikke ansvar for :realmad:

Nå må du gi deg. Jeg sendte deg jo chokke i posten en eller annen dag i forrige uke for at du skulle få oppdatert ham. Tenke å sende neste når han var ferdig oppdatert. Dette er da virkelig ditt ansvar. :roll:

Lenke til kommentar
Nå må du gi deg. Jeg sendte deg jo chokke i posten en eller annen dag i forrige uke for at du skulle få oppdatert ham. Tenke å sende neste når han var ferdig oppdatert. Dette er da virkelig ditt ansvar. :roll:

da er det postvesenet som har slurvet... sendte du han til adressen i Oslo eller Arendal?

Lenke til kommentar
da er det postvesenet som har slurvet... sendte du han til adressen i Oslo eller Arendal?

Jeg delte ham opp og sendte ham begge steder.

Og en del til Nora, sånn i tilfelle posten slurvet. Regnet med du ville få ham om hun fikk en del av ham i posten, liksom. x)

Lenke til kommentar
Jeg delte ham opp og sendte ham begge steder.

Og en del til Nora, sånn i tilfelle posten slurvet. Regnet med du ville få ham om hun fikk en del av ham i posten, liksom. x)

der har vi grunnen... kommer det bare deler av forum medlemmer i posten til meg, så går jeg ut ifra att det bare er spam, og da går de rett i retur.. så om du klarer og samle han sammen, og sende han ned igjen, så skal jeg få ordnet en fult oppdatert tøs til deg :)

Lenke til kommentar
der har vi grunnen... kommer det bare deler av forum medlemmer i posten til meg, så går jeg ut ifra att det bare er spam, og da går de rett i retur.. så om du klarer og samle han sammen, og sende han ned igjen, så skal jeg få ordnet en fult oppdatert tøs til deg :)

Aaaaah, det forklarer en del...

Ja, men da regner jeg med det er han som ligger i pakkene nede på posten. Jeg får plukke ham opp og ducktape ham sammen igjen, før jeg sender ham på ny. ^^

Lenke til kommentar
Aaaaah, det forklarer en del...

Ja, men da regner jeg med det er han som ligger i pakkene nede på posten. Jeg får plukke ham opp og ducktape ham sammen igjen, før jeg sender ham på ny. ^^

gjør det du :) så skal jeg sy han sammen, med små søte sting, og skaffe han en ny blå boble, og andre oppdateringer jeg tror du vil like :)

Lenke til kommentar
gjør det du :) så skal jeg sy han sammen, med små søte sting, og skaffe han en ny blå boble, og andre oppdateringer jeg tror du vil like :)

Hva legger du i "andre oppdateringer"? oO

Hadde jeg vært chokke nå, så hadde jeg vært en smule skremt. :wee:

Lenke til kommentar

Noe tøsete programvare?

Og eventuelt en oppgradering av det der programmet som forvirrer meg. En oppgradering slik at det ikke lenger forvirrer meg. x)

Men, dere sniker som bare spionerer på oss, hva driver dere med? ^^

Lenke til kommentar
Noe tøsete programvare?

Og eventuelt en oppgradering av det der programmet som forvirrer meg. En oppgradering slik at det ikke lenger forvirrer meg. x)

jeg legger også inn tøs-light, som er en forenklet versjon, og om du ønsker så kan jeg montere inn en fungerende penis :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...