Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er litt urolig over at jeg ikke har fått noe giro å betale husleie for enda.

Skal betales til den 15. og vanligvis får jeg det til den 3. eller 4.

Med min flaks, får jeg den ikke i det hele tatt eller noen har bøffa'n elns, og så blir det purringer og strev og mas og pes og så har jeg plutselig enda mindre å rutte med, minus et sted å bo elns ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oida.. Åssen har du klart å havne i en slik krise? ikke en gang jeg har fått til det enda.. kanskje jeg må prøve? :p
lever i den illusjonen at regninger kan man bare la ligge og så forsvinner de av seg selv og man er i jobb-bytte og har ikke akkurat noen inntekt som en kan betale med egentlig så..jah.
Lenke til kommentar
Jeg har ikke tenkt til å flytte på en stund vertfall. Har alt jeg trenger her.
Hvor gammel er du?

Btw, er det flere enn meg som hører på Kaizers Orchestra - Enden Av November på repeat for tiden? :p

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

colbert, kjenner til den illusjonen ja.

tlf-regninger er hyggelige sånn, og ting du har kjøpt og har sånn funky faktura som må betales og som "forsvinner" i rotet en dag og siden glemmes.

Illusjonen om at oppvasken forsvinner om du ikke tenker på den / ser den, er også fin, helt til du er tom for bestikk og servise, evt. det begynner å komme en rar lukt fra vasken.

edit: Peppep, helt siden den kom ;)

Har den som ringetone OG meldingslyd på mobilen også.

Helt hekta på sangen.

Vel, jeg varierer litt med ELP og King Crimson for tiden :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Hvor gammel er du?

Btw, er det flere enn meg som hører på Kaizers Orchestra - Enden Av November på repeat for tiden? :p

Egentlig ikke. Det er Opeth - The Drapery Falls som er på repeat her.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du?

Hvilket album er det? Har mye annet av Kaizers på repeat da ^^

Tilbake fra fiskekaker og kjøkkenrydding :)

Lenke til kommentar
Oida.. Åssen har du klart å havne i en slik krise? ikke en gang jeg har fått til det enda.. kanskje jeg må prøve? :p
lever i den illusjonen at regninger kan man bare la ligge og så forsvinner de av seg selv og man er i jobb-bytte og har ikke akkurat noen inntekt som en kan betale med egentlig så..jah.

Aha, den har jeg prøvd meg på før.. har faktisk fungert noen ganger også :)

Er selv i jobb bytte om dagen, jobber på en plass i gjøvik nå, men jeg får nesten ikke noe å gjøre der så har jeg søkt på andre jobber og satser på å få ny jobb i løpet av kort tid nå :)

Lenke til kommentar

*prøve ut litt annen musikk og se om man klarer å høre på det uten å gå tilbake til ELP*

The Wombats - Let's Dance to Joy Division

The Hoosiers - Goodbye Mr. A

Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead

Hellogoodbye - Here In Your Arms

Clap Your Hands Say Yeah! - Some Loud Thunder

Badly Drawn Boy - Silent Sigh

Satser på at det funker og får huet mitt bort fra Ellos-problemer.

Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Det er Opeth - The Drapery Falls som er på repeat her.

Søkte for å høre sangen, og YouTube sluttet å spille den av etter to sek... tar det som et hint til at Kaizers > Opeth. :tease:

Det skal du bare drømme om. :mad:

;)

Lenke til kommentar

Tror jeg skal si meg enig med Peppep her altså :p

Men meningene mine teller vel ikke, så sær som jeg er.

edit: Peppep, jeg har tenkt meg på konserten i Stavanger (eller Bergen, ikke bestemt meg enda) og i Trondhjem i alle fall ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...