Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er litt urolig over at jeg ikke har fått noe giro å betale husleie for enda. Skal betales til den 15. og vanligvis får jeg det til den 3. eller 4. Med min flaks, får jeg den ikke i det hele tatt eller noen har bøffa'n elns, og så blir det purringer og strev og mas og pes og så har jeg plutselig enda mindre å rutte med, minus et sted å bo elns >< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Wee, pepsi max. Selv om jeg syns Cola Light er bedre, egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oida.. Åssen har du klart å havne i en slik krise? ikke en gang jeg har fått til det enda.. kanskje jeg må prøve? lever i den illusjonen at regninger kan man bare la ligge og så forsvinner de av seg selv og man er i jobb-bytte og har ikke akkurat noen inntekt som en kan betale med egentlig så..jah. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Japp. Men man får ikke før lvl 40 =/. Spiller/spilte du wow? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg har ikke tenkt til å flytte på en stund vertfall. Har alt jeg trenger her.Hvor gammel er du? Btw, er det flere enn meg som hører på Kaizers Orchestra - Enden Av November på repeat for tiden? Endret 8. januar 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) colbert, kjenner til den illusjonen ja. tlf-regninger er hyggelige sånn, og ting du har kjøpt og har sånn funky faktura som må betales og som "forsvinner" i rotet en dag og siden glemmes. Illusjonen om at oppvasken forsvinner om du ikke tenker på den / ser den, er også fin, helt til du er tom for bestikk og servise, evt. det begynner å komme en rar lukt fra vasken. edit: Peppep, helt siden den kom Har den som ringetone OG meldingslyd på mobilen også. Helt hekta på sangen. Vel, jeg varierer litt med ELP og King Crimson for tiden Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ikke tenkt til å flytte på en stund vertfall. Har alt jeg trenger her.Hvor gammel er du? Btw, er det flere enn meg som hører på Kaizers Orchestra - Enden Av November på repeat for tiden? Egentlig ikke. Det er Opeth - The Drapery Falls som er på repeat her. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) 89 sider på default. Snart 1800 innlegg. Det går fort. Holy shit. 90 sider nå, og bare på 1 dag! :O Edit: 1 dag, ikke 2 xD Endret 8. januar 2008 av ;P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ikke tenkt til å flytte på en stund vertfall. Har alt jeg trenger her.Hvor gammel er du? Btw, er det flere enn meg som hører på Kaizers Orchestra - Enden Av November på repeat for tiden? Hvilket album er det? Har mye annet av Kaizers på repeat da ^^ Tilbake fra fiskekaker og kjøkkenrydding Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 89 sider på default. Snart 1800 innlegg. Det går fort. Holy shit. 90 sider nå, og bare på 2 dager! :O Vi ser det...alle sammen mkay? Tror de fleste har ØYER å se med. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 89 sider på default. Snart 1800 innlegg. Det går fort. Holy shit. 90 sider nå, og bare på 2 dager! :O Det er jo bare kos. Er det ikke? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Japp. Men man får ikke før lvl 40 =/. Spiller/spilte du wow? Japp. Jeg er 90-modell forøvrig. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oida.. Åssen har du klart å havne i en slik krise? ikke en gang jeg har fått til det enda.. kanskje jeg må prøve? lever i den illusjonen at regninger kan man bare la ligge og så forsvinner de av seg selv og man er i jobb-bytte og har ikke akkurat noen inntekt som en kan betale med egentlig så..jah. Aha, den har jeg prøvd meg på før.. har faktisk fungert noen ganger også Er selv i jobb bytte om dagen, jobber på en plass i gjøvik nå, men jeg får nesten ikke noe å gjøre der så har jeg søkt på andre jobber og satser på å få ny jobb i løpet av kort tid nå Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Egentlig ikke. Det er Opeth - The Drapery Falls som er på repeat her. Søkte for å høre sangen, og YouTube sluttet å spille den av etter to sek... tar det som et hint til at Kaizers > Opeth. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *prøve ut litt annen musikk og se om man klarer å høre på det uten å gå tilbake til ELP* The Wombats - Let's Dance to Joy Division The Hoosiers - Goodbye Mr. A Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead Hellogoodbye - Here In Your Arms Clap Your Hands Say Yeah! - Some Loud Thunder Badly Drawn Boy - Silent Sigh Satser på at det funker og får huet mitt bort fra Ellos-problemer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Egentlig ikke. Det er Opeth - The Drapery Falls som er på repeat her. Søkte for å høre sangen, og YouTube sluttet å spille den av etter to sek... tar det som et hint til at Kaizers > Opeth. Det skal du bare drømme om. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Søkte for å høre sangen, og YouTube sluttet å spille den av etter to sek... tar det som et hint til at Kaizers > Opeth. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kibs: Hehe. Datasmurf: Vi sees vel på konsert om et par måneders tid da, eller? Gleder meg som en unge til 18/2, 29/2 og videre nå. (Prøver å glemme eksamen som er i mellomtiden... bah.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Tror jeg skal si meg enig med Peppep her altså Men meningene mine teller vel ikke, så sær som jeg er. edit: Peppep, jeg har tenkt meg på konserten i Stavanger (eller Bergen, ikke bestemt meg enda) og i Trondhjem i alle fall ^^ Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kibs: Hehe. Hver sin smak, så klart, men Opeth er absolutt noe å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg