Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

mhm.. Akkurat den er god med å være "voksen".

Eneste bekymringen jeg har nå for tia er om jeg skal kjøpe blu-ray spiller eller PS3.

Jeg kommer ikke til å spille så mye på den uansett da spillene er såpass dyre, men alltids greit med et mediacenter. Men det kan jeg kanskje like så greit bygge/kjøpe meg et mediacenter med blu-rayspiller for en billigere penge selv. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Great, der har vi DEN igjen..

"Han var god i Counter-strike, sier venner av 16-åringen som drepte 14 stk på en skole i Tyskland"

BAN THIS SICK FILTH osv osv...kan de ikke skylde på marilyn manson eller judas priest, går de for dataspill.

Slike ting får meg til å vurdere en skolemassakre. Da må de faktisk skylde på meg, for jeg suger i dataspill (og kan ikke fordra counter-strike and so on), jeg hører seriøst lite på det hardeste og mest groteske innen film, og det nærmeste jeg kommer å like action/thriller/ol er Ringenes Herre. x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Egilanso: Jeg ville kjøpt PS3 siden da har du jo muligheten til og spille. Og fordi dem har tenkt og begynne og lage Blu Ray spill+ Film på samme plate. Skal kjøpe PS3, men må bare gå og samle tomflasker først. :)

Det tjener man seriøst mye peng på !!! (Jeg og en kompis tjente 900,- kr på 1 time!!) :)

Lenke til kommentar
Slike ting får meg til å vurdere en skolemassakre. Da må de faktisk skylde på meg, for jeg suger i dataspill (og kan ikke fordra counter-strike and so on), jeg hører seriøst lite på det hardeste og mest groteske innen film, og det nærmeste jeg kommer å like action/thriller/ol er Ringenes Herre. x)

Tøft, får jeg bli med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Noen som blir med og tippe hvor mye jeg kommer til og tjene i dag ??!! :D

Jeg lager en liste i Word så ser vi på slutten av dagen ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Evig optimist som altid :D

Torg3r: Godt svar kan være du har rett visst det dårlig vær senere på dagen ... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...