Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 mhm.. Akkurat den er god med å være "voksen". Eneste bekymringen jeg har nå for tia er om jeg skal kjøpe blu-ray spiller eller PS3. Jeg kommer ikke til å spille så mye på den uansett da spillene er såpass dyre, men alltids greit med et mediacenter. Men det kan jeg kanskje like så greit bygge/kjøpe meg et mediacenter med blu-rayspiller for en billigere penge selv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Deilig å være voksen. Jeg bare drar på jobb, gjør det jeg er opplært til, og drar hjem uten noen bekymringer for morgendagen mangler bare et par mnd så er jeg også "voksen" XD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Great, der har vi DEN igjen.. "Han var god i Counter-strike, sier venner av 16-åringen som drepte 14 stk på en skole i Tyskland" BAN THIS SICK FILTH osv osv...kan de ikke skylde på marilyn manson eller judas priest, går de for dataspill. Slike ting får meg til å vurdere en skolemassakre. Da må de faktisk skylde på meg, for jeg suger i dataspill (og kan ikke fordra counter-strike and so on), jeg hører seriøst lite på det hardeste og mest groteske innen film, og det nærmeste jeg kommer å like action/thriller/ol er Ringenes Herre. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Egilanso: Jeg ville kjøpt PS3 siden da har du jo muligheten til og spille. Og fordi dem har tenkt og begynne og lage Blu Ray spill+ Film på samme plate. Skal kjøpe PS3, men må bare gå og samle tomflasker først. Det tjener man seriøst mye peng på !!! (Jeg og en kompis tjente 900,- kr på 1 time!!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Husker jeg finansierte første tvn min ved hjelp av tomflasker. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 *Gjesp* Morgen kafè, hva gjør folket? Jeg har IT, men klarer ikke følge med... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Morn du! Jeg jobber jo som vanlig.. ingenting nytt eller revolusjonerende ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 *Gjesp* Morgen kafè, hva gjør folket? Jeg har IT, men klarer ikke følge med... God morgen. Jeg har matte, skal vi bytte? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 *Gjesp* Morgen kafè, hva gjør folket? Jeg har IT, men klarer ikke følge med... God morgen! Leker med lego akkurat nå. Gjør det hver tirsdag og torsdag. Begynner og bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Morn kanin. Er på skolen. Kunne gjerne tenkt meg å ligge i senga med sola i ruta og en kopp kaffe nå :)Men må ta meg til takke med Geografi. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Husker jeg finansierte første tvn min ved hjelp av tomflasker. Det skal du få cred for Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 *Gjesp* Morgen kafè, hva gjør folket? Jeg har IT, men klarer ikke følge med... God morgen. Jeg har matte, skal vi bytte? Ja Vil helst hjem da.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Slike ting får meg til å vurdere en skolemassakre. Da må de faktisk skylde på meg, for jeg suger i dataspill (og kan ikke fordra counter-strike and so on), jeg hører seriøst lite på det hardeste og mest groteske innen film, og det nærmeste jeg kommer å like action/thriller/ol er Ringenes Herre. x) Tøft, får jeg bli med? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja Vil helst hjem da.. Vi reiser hjem til meg... på fredag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Åhh jeg skal ut i dag og spørre etter tomflasker Håper da jeg får en søppelsekk Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Forsiktig nå. Var en jente (sikkert i USA, men dog) som fikk politiet på døren etter å ha spøkt om å utføre en skolemassakre. Hvis man er riktig uheldig blir jo slike ord overvåket og plukket opp av polisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som blir med og tippe hvor mye jeg kommer til og tjene i dag ??!! Jeg lager en liste i Word så ser vi på slutten av dagen ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Evig optimist som altid Torg3r: Godt svar kan være du har rett visst det dårlig vær senere på dagen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg