Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 God morgen DNFK. Nja. God og god... Morgen er det nå i alle fall. Derom hersker det ingen tvil. Oi, hvor gammel sa du at du var? Vil du ha trommevirvel og medfølgende symbalsmell for den? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 @Egilanso: Ja takk? Det er bare det at ... du virker litt mer gretten enn vanlig akkurat nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Eh. Hva ler du av sa du? Og hvor er du? På daværende tidspunkt; Oslo Lufthavn. På nåværende tidspunkt: Schipol Luftwaffe. - AMSTDM. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er tidlig på morgenen. Hvem er vel ikke gretten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvilket stemmer. Det var sagt i den formening om at det ikke var noen god morgen ... men okey da shø: *trommevirvel og symbal som smeller!* Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg er veldig sjelden gretten om morgenen Endret 12. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva betyr; " Heep is eventually discovered by Micawber, and he returns to his ‘’umble self’’ and the day is saved. " Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jaja blir nok den klasiske "Jeg forsåv meg", men nu vil jeg drøye enda lengere ... Kanskje til etter friminute og ikke liker før ka dokker syns ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Pleier ikke å være så gretten selv, men enkelte dager kjenner man det bare i hofta, at dette blir en bedriten dag. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jau det er lite kjekt å se ut vinduet at det høljer ned, og samtidig komme på at paraplyen ble lagt igjen på jobb dagen før fordi det da var sol. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Det er tidlig på morgenen. Hvem er vel ikke gretten? Jeg, meg og WhiteKnight? Edit: Han var visst ikke så glad denne morgenen likevel ... @Egilanso: Jeg skjønte det. Og da måtte jeg jo være litt irriterende når jeg er usannsynlig glad med tanke på at jeg sto opp tidligere enn vanlig og enda ikke har spist. Og wohoo for *trommevirvel og symbal som smeller!* ^^ Endret 12. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 våken jeg, og ikke spesielt trøtt i det heletatt. våkna halv 8 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå stikker jeg og kjører snowboard i 7 timer. Ha en fin formiddag, folkz! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gah. Hvem fant på at undervisninger skal begynne 8:30?! Jeg klarer aldri i verden å våkne til det! Jeg har ikke begynt 8:30 på år og dag :| Ikke faen om jeg kom meg opp eller på skolen, og lurer ærlig talt på hvor mange som er her, siden de fleste kommer forseint til 9:30 og 10:30-forelesningene også fordi de sov, det, samt at en drøss med folk er i Trondhjem etter en konsert i går. Tviler på at jeg gidder å dra på skolen, så får heller bruke dagen på kles- og gulvvask <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg vil bruke dagen til og kjøre scooter, men siden reglene her i Norge er så dårlig går det ikke så bra .... Men men man må nu ha utdanning også Ja skjønner ikke koffer skolen må begynne så tidlig !!! Kunne ikke vi bare hatt en LAAANG vinterferie og en LAAANG sommerferie ?? Hadde blitt 2mnd på vær mye bedre enn litt her og der !! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ha ha, jeg trives på skolen jeg, trives bare ikke like godt med å stå opp tidlig for et gørrkjedelig fag som MMT261 - Pusblisering av digitale medier. Alt for mye om Final Cut Server :| Nei, gi meg mer av fag som MMT270 - Utvikling av kreative næringer Det står jeg gladelig opp tidlig for ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg vil sove !!! Men vil ikke måtte stå opp på nytt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Helvete! har ALT for mye i gjøre idag:S 1 innlevering idag 1stk framføring idag. 1 rapport i morra som skal leveres og 1 Stor prøve! HELP!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Deilig å være voksen. Jeg bare drar på jobb, gjør det jeg er opplært til, og drar hjem uten noen bekymringer for morgendagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg