Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har vært igjennom de derre "Du sitter for mye foran pcn"-greiene. Jeg vant til slutt, og nå kan jeg sitte så mye jeg vil. Men nå vet jeg ikke hvordan mora di er da, men ikke gi opp! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kvifor har du heilskjegg og er to meter høg i din alder, MrBjoern? Fordi jeg er manndig. Har så mye mannlig kjønnshormon at jeg ble forelsket i meg selv, og utviklett homofili. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Kvifor har du heilskjegg og er to meter høg i din alder, MrBjoern? Fordi jeg er manndig. Har så mye mannlig kjønnshormon at jeg ble forelsket i meg selv, og utviklett homofili. Lol, sært. Narsissisme = homofili. Endret 11. mars 2009 av datating Fjernet quote og kommentar til slettet innlegg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Akkurat då eg svelgja. Takk, der kom focacciaen på vei ned svelget opp igjen. -.- Og det sier du? Du har vel sett verre ting enn det, Herman. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kvifor har du heilskjegg og er to meter høg i din alder, MrBjoern? Fordi han er Mann! Eg vil også ha heilskjegg. @Sondre: Teh shit: Går heller for: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen poster forsvant grunnet usmakelig bilde og kommentarer til bildet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Bæsjeposten ble sletta. ^^ Og jeg som hadde tenkt til å foreslå at det var win i denne tråden, ikke fail som Sameboe sa. Jeg har en mistanke om at denne også blir sletta. Endret 11. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Akkurat då eg svelgja. Takk, der kom focacciaen på vei ned svelget opp igjen. -.- Og det sier du? Du har vel sett verre ting enn det, Herman. Jau, men når eg lurker /b/ og b0g passar eg på å ikkje ete, mens her på forumet kjenner eg meg heilt trygg. Eg står forsvarslaus mot ein plutseleg bæsj eller valdsam utflod etc. Endret 11. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Akkurat då eg svelgja. Takk, der kom focacciaen på vei ned svelget opp igjen. -.- Og det sier du? Du har vel sett verre ting enn det, Herman. Jau, men når eg lurker /b/ og b0g passar eg på å ikkje ete, mens her på forumet kjenner eg meg heilt trygg. Eg står forsvarslaus mot ein plutseleg bæsj eller voldsam utflod etc. Sorry, Underpants Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jau, men når eg lurker /b/ og b0g passar eg på å ikkje ete, mens her på forumet kjenner eg meg heilt trygg. Eg står forsvarslaus mot ein plutseleg bæsj eller voldsam utflod etc. Hahah Greit nok. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sorry, Underpants Det går fint. På ein måte fekk eg dobbel nyting av den foccaciaen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sorry, Underpants Det går fint. På ein måte fekk eg dobbel nyting av den foccaciaen. Du spiste den som en ku altså xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du spiste den som en ku altså xD «Cattle are ruminants, meaning that they have a digestive system that allows use of otherwise indigestible foods by repeatedly regurgitating and rechewing them as "cud"» Lol, ja. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg ser fram til mye kritikk for min nye artikkel: http://deldet.no/artikkel.php?aid=2956 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tropo ja ... Det har jeg skrekkelige minner fra En kompis og meg drev et webcamshow for noen år siden hvor vi gjorde ting på oppfordring fra seerne. Jeg endte opp med å drikke ei 1,5liter flaske med Tropo på under 3 minutt. Klarte det på 2min 50sek, det kom fort opp igjen ja. Ut av 3 åpninger, mens jeg sto på dass og pissa, kom det ut fra munn og nese også. Siden har jeg ikke klart å drikke det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg ser fram til mye kritikk for min nye artikkel:http://deldet.no/artikkel.php?aid=2956 håper du vet at "mannen" på det bildet er ei dame xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg ser fram til mye kritikk for min nye artikkel:http://deldet.no/artikkel.php?aid=2956 håper du vet at "mannen" på det bildet er ei dame xD vet da det, jeg prøvde å være litt komisk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du hadde nokon få openbare feil. Misshandling, misshandle Kvinne undertrykkelse Og/å Enn gutt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du hadde nokon få openbare feil. Misshandling, misshandle Kvinne undertrykkelse Og/å Enn gutt mishandle er altså riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg