Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida? Laggt merke til det selv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen av dere som har spilt Dead Space? De siste ukene har jeg hatt veldig lyst på det. Høres jo ut som et ganske spennende og skummelt spill. Må nesten gå til innkjøp av det så snart økonomien tillater det. Det er utrolig gøy de første gangene, men kontrollene er så mongo at jeg ikke orker å spille det. Blir for tungvint, og ødela et kort, men bra spill. Jeg kjøpte meg forresten Killzone 2 til PS3 i dag, så nå skal jeg kose meg straks. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Programvare: Synd det ikke finnes noen demo for oss pc-gamere. Får ikke prøvd det heller, med mindre jeg går via alternative kilder. Killzone 2? Det skal visstnok være bra. Du får kose deg med det, da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det finnes da demoer til PC Sidious. Ellers kan du jo laste ned spillet og prøve litt før du kjøper det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eksisterer demoer til PC-spill ennå altså? Har ikke sett noen på år og dag Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eksisterer demoer til PC-spill ennå altså?Har ikke sett noen på år og dag gamer annonserer da noen stadig vekk. Du er sannelig ikke godt oppdatert. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Demoer er å oppdrive, ja, men har ikke funnet noen Dead Space-demo ennå. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjedelig, finn på noe bedre å snakke om. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 @Sir Tojo: Det er fint at du bidrar så mye til interessant snakking selv da. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeez! Enda en skolemassaker... Ufine saker! >_< Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mange gale mennesker der ute. Kanskje best man holder seg her på forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeez! Enda en skolemassaker... Ufine saker! >_< Snart får vi høre om de forferdelige spillene han spilte og den skumle musikken han hørte på. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå er mamma fitte sur fordi jeg ikke leverte PC-en halv 11. Hu sier at for hvert minutt jeg leverer for sent må jeg levere tidligere i morgen. Hva faen er poenget liksom? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mange gale mennesker der ute. Kanskje best man holder seg her på forumet. Det er gale folk her også. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå er mamma fitte sur fordi jeg ikke leverte PC-en halv 11. Hu sier at for hvert minutt jeg leverer for sent må jeg levere tidligere i morgen. Hva faen er poenget liksom? at du skal legge deg tidlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå er mamma fitte sur fordi jeg ikke leverte PC-en halv 11. Hu sier at for hvert minutt jeg leverer for sent må jeg levere tidligere i morgen. Hva faen er poenget liksom? Fuck her. Ikke bokstavelig talt altså. YOU SICKO! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå er mamma fitte sur fordi jeg ikke leverte PC-en halv 11. Hu sier at for hvert minutt jeg leverer for sent må jeg levere tidligere i morgen. Hva faen er poenget liksom? at du skal legge deg tidlig Nei, hu sier at jeg kan godt få være oppe lenger, men PC er totalt uaktuelt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå er mamma fitte sur fordi jeg ikke leverte PC-en halv 11. Hu sier at for hvert minutt jeg leverer for sent må jeg levere tidligere i morgen. Hva faen er poenget liksom? Kvinnfolk. Skal de aldri lære? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mange gale mennesker der ute. Kanskje best man holder seg her på forumet. Det er gale folk her også. Ja, men ingen som kan komme å skyte meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå er mamma fitte sur fordi jeg ikke leverte PC-en halv 11. Hu sier at for hvert minutt jeg leverer for sent må jeg levere tidligere i morgen. Hva faen er poenget liksom? Jeg hadde klikket mentalt om mora mi hadde gjort det. Det er gale folk her også. Massevis av dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg