L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 RELIGION ER HELT TARD! DISKUTER NOE MER INTERESSANT FØR JEG DÆVVER!! >< Will do: Pizza forsøkt 494km fra rett addresse ^^DA snakker vi bomtur da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har faktisk ikke enda meldt meg ut av statskirka. Er en skam egentlig :\ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 RELIGION ER HELT TARD! DISKUTER NOE MER INTERESSANT FØR JEG DÆVVER!! >< Enig, stemmer for å diskutere Asus Eee. Nå sies det fra taiwanske kilder at den nye Eee skal få en trykkfølsom skjerm på 9 tommer. Merkostnaden for å produsere maskinene med en slik skjerm oppgis kun å være $15. Håper dette bare er skjermen og ikke hele maskinen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Altså, seriøst. Religion og politikk er kanskje kjedelig for mange, men når flertallet vil diskutere det, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Altså, seriøst. Religion og politikk er kanskje kjedelig for mange, men når flertallet vil diskutere det, hvorfor ikke? Siden vi er litt sånn, inne på det der med religion. Så har ikke diverse religioner bevist at noen ganger må flertallet holde kjeft? xD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det beste er nok å ta religionsdiskusjonen i kategorien Religion og livssyn. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Problemet er at der må man holde seg til det orginale emnet, og ikke spore så sinnsykt av. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det beste er nok å ta religionsdiskusjonen i kategorien Religion og livssyn. Flott. Det har begynt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Akkurat. Så hvorfor skal du ha lov å presentere ditt livvsyn som sannhet, og de skal kjeppjages (billedlig talt) for det samme? Om du kaller din moral for kristendom, so what? Men om du følger det som er "kristendom" så følger du også et sett med leveregler som er visstnok laget av Gud for å gjenspeile idealet (Gud), som forøvrig er umulig å oppnå så man anstrenger seg for å leve opp til det. Det som er er at religion må tolkes, så det e ringen fasit, og dermed er det heller ingen Gud. Får fortsette å leve i min lille boble jeg da Og til dere: Pøh! Endret 21. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Akkurat. Noe slikt. Gud ER fasiten. Eller.no. Og jeg må bare nevne, bitchy jenter som sier "Ja, jeg er SÅ bitchy!" med ironisk tonefall er hysterisk morsomt. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 huff! folk er saklige her inne jo! går verden under? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 huff! folk er saklige her inne jo! går verden under? Ja, i morgen. =) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 huff! folk er saklige her inne jo! går verden under? Fortsatt fire år til Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, i morgen. =) Fortsatt fire år til da håper jeg du har rett Nie... orker ikke 4 år til med redsel :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg går og lager meg ostepølser med bacon, tards. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Espen: Jeg har alltid rett. ^^ Chokke er bare litt, vel, tard inni den grønne bobla si. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Chokke er bare litt, vel, tard inni den grønne bobla si. xD er ikke rart da... de grønne er jo utdaterte... har en moderne blå jeg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rosinsnackz. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 er ikke rart da... de grønne er jo utdaterte... har en moderne blå jeg OMG! Outsider! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rosinsnackz. hei OMG! Outsider! er ikke min skyld at dere ikke følger med da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg