Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

LueDotten: Du er på mange arrangementer i det siste. Opeth, og Pablo før det. Apropos Pablo, hva kan man forvente seg av showet? Kjører han samme opplegg som han alltid har gjort? Noe nytt må det da være? Hvor lenge varte showet forresten? Skal på showet hans den 25. Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Camel er herlig, men når det gjelder prog, så er dette tidenes skive:

Museo Rosenbach - Zarathustra

Slettest ikke ille! Det skal det høres mer av.

Ikke hørt om dem før? :o

Plata regnes som en av de største innenfor proggen. Jeg anbefaler deg å bestille den ASAP. Ikke lett å få tak i om dagen, men. Den er selvskreven i en hver progelskers samling. :)

LueDotten: Du er på mange arrangementer i det siste. Opeth, og Pablo før det. Apropos Pablo, hva kan man forvente seg av showet? Kjører han samme opplegg som han alltid har gjort? Noe nytt må det da være? Hvor lenge varte showet forresten? Skal på showet hans den 25. Gleder meg veldig!

Store deler av økonomien min går til konserter. Eller, musikk generelt. Pablo var så som så. Har du sett han mye på youtube osv. blir du garantert skuffet. Men det er jo fortsatt gøy. Oppvarmerne derimot var helt fantastiske! De var verdt billetten alene.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Luedotten: Regner med at de oppvarmerne reiser med han overalt, da, og at de ikke kun var på showet hans i Oslo. Kommer nok mest sannsynlig til å le meg skakk uansett. Det skal ikke så mye til. ;)

b-real: Godt å høre. Må også se å komme meg på en eller annen konsert, men er ikke akkurat Opeth-fan...

Lenke til kommentar

I was all right for a while

I could smile for a while

But I saw you last night

You held my hand so tight

As you stopped to say, "Hello"

Oh, you wished me well

You couldn't tell

That I'd been crying over you

Crying over you

When you said, "So long"

Left me standing all alone

Alone and crying, crying

Crying, crying

RIP Roy.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har spilt Dead Space? De siste ukene har jeg hatt veldig lyst på det. Høres jo ut som et ganske spennende og skummelt spill. Må nesten gå til innkjøp av det så snart økonomien tillater det.

Dead space er konge! elsker det!

men eg er lei av det etter ei rundspeling...

men allikevel! det er heftig!!!!11oneone

edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida?

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida?

Han er vel "in love" nå da ^^

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...