Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 LueDotten: Du er på mange arrangementer i det siste. Opeth, og Pablo før det. Apropos Pablo, hva kan man forvente seg av showet? Kjører han samme opplegg som han alltid har gjort? Noe nytt må det da være? Hvor lenge varte showet forresten? Skal på showet hans den 25. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Camel er herlig, men når det gjelder prog, så er dette tidenes skive:Museo Rosenbach - Zarathustra Slettest ikke ille! Det skal det høres mer av. Ikke hørt om dem før? :o Plata regnes som en av de største innenfor proggen. Jeg anbefaler deg å bestille den ASAP. Ikke lett å få tak i om dagen, men. Den er selvskreven i en hver progelskers samling. LueDotten: Du er på mange arrangementer i det siste. Opeth, og Pablo før det. Apropos Pablo, hva kan man forvente seg av showet? Kjører han samme opplegg som han alltid har gjort? Noe nytt må det da være? Hvor lenge varte showet forresten? Skal på showet hans den 25. Gleder meg veldig! Store deler av økonomien min går til konserter. Eller, musikk generelt. Pablo var så som så. Har du sett han mye på youtube osv. blir du garantert skuffet. Men det er jo fortsatt gøy. Oppvarmerne derimot var helt fantastiske! De var verdt billetten alene. Endret 11. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei, folkens. Hvordan var gårsdagens konsert, Venom/b-real? Wicked. Litt "daft" publikum...ble for mye venting i mellom isath (eller hva de nå het) og Opeth så...jah...men damnit så kick ass Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Wee, ny rekord på Rubiks kube! 57 sekunder Skal du delta i NM neste år? Nei, da burde jeg hvertfall komme meg under 30, og det er det nok litt arbeid med Endret 11. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Luedotten: Regner med at de oppvarmerne reiser med han overalt, da, og at de ikke kun var på showet hans i Oslo. Kommer nok mest sannsynlig til å le meg skakk uansett. Det skal ikke så mye til. b-real: Godt å høre. Må også se å komme meg på en eller annen konsert, men er ikke akkurat Opeth-fan... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sid: Er du litt sånn fnisjente? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I was all right for a while I could smile for a while But I saw you last night You held my hand so tight As you stopped to say, "Hello" Oh, you wished me well You couldn't tell That I'd been crying over you Crying over you When you said, "So long" Left me standing all alone Alone and crying, crying Crying, crying RIP Roy. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Et av mine favorittalbum fra prog rocken fra 70-tallet er Si on avait besoin d'une cinquième saison av Harmonium. Mitt bidrag til innleggene rundt det ... Endret 11. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 b-real: Haha. Vel, hører på så mangt, jeg. Pop, rock, metall, men Opeth har ikke helt falt i smak hos meg (enda). Kanskje jeg rett og slett må høre på mer. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det skriver jeg med glede under på. Men de vil vel heller få et "glimps av Karpe Diem". Og det med 8 megapiksels telefonkamera. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 b-real: Haha. Vel, hører på så mangt, jeg. Pop, rock, metall, men Opeth har ikke helt falt i smak hos meg (enda). Kanskje jeg rett og slett må høre på mer. Du har nok ikke hørt nok på nei Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Til og med morra mi liker Opeth. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Damnation er en digg plate. Genialt for rolige kvelder. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kan noen si meg sang som er rolig? (har hørt på native american - og er fornøyd med de ^^) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen av dere som har spilt Dead Space? De siste ukene har jeg hatt veldig lyst på det. Høres jo ut som et ganske spennende og skummelt spill. Må nesten gå til innkjøp av det så snart økonomien tillater det. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Noen av dere som har spilt Dead Space? De siste ukene har jeg hatt veldig lyst på det. Høres jo ut som et ganske spennende og skummelt spill. Må nesten gå til innkjøp av det så snart økonomien tillater det. Dead space er konge! elsker det! men eg er lei av det etter ei rundspeling... men allikevel! det er heftig!!!!11oneone edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida? Endret 11. mars 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida? Han er vel "in love" nå da ^^ Endret 11. mars 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg