Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lost er farlig spennende! Akkurat ferdig med sesong 1 nå. Nesten så jeg dør på meg.

Blir desverre dårligere utover i sesong 2 og 3. Sesong 1 er pure awesomeness.

sap.

Hører på DJ_Dark mixer og skal øve på prøve.

Forøvrig tenker jeg på om jeg burde ta turen til butikken for å kjøpe Freia Påskeegg, eller spise de som skolemat i morgen.

nice.

Lenke til kommentar
Hva er det for et argument? Det står like lite på Tine sine sider om hva som er riktig. Det blir bare ord mot ord.

http://www.tine.no/page?id=149&key=11507&rid=254 Det gjør nok det. :)

Hvilket beviser at Synnøve ikke kan noe om ost, da de har flere hvitoster i sin produktrekke. Pultost, gammelost og "gulost" er alle hvitoster.

Nei, det er det ikke. Hvitost er en fagterm, akkurat som at du ikke kan kalle RAM for ROM, så kan du ikke kalle hvitost for gulost. http://www.tine.no/page?id=24&key=5926

Der står det, og jeg siterer: "Eller det kan være forholdet til Norvegia, den originale hvitosten, som med sin gode smak har inntatt et viktig og langvarig forhold i livene til de aller fleste nordmenn."

Kan du være så vennlig å finne, én seriøs kilde som sier at hvitost heter gulost? Nei, jeg tenkte meg det. Gå hjem å vogg! :D

Jeg orker ikke diskutere det i kaféen. At folk ikke har peiling på ost er ikke så uvanlig, folk har stort sett ikke peiling på noen ting. Du kan jo spørre en bonde, hva hvitost heter og er. :) De eneste som har kilder fra høyere hold en tullinger er oss hvitostinger, jeg fatter ikke hvorfor gulostingene ikke innser at de faktisk tar feil.

Du lyver.

:p

Men ja, diskuter dette et annet sted.

Den første sesongen av Lost er best, ja.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Leder hvitosten nå!? :blink:

Den gjør det nå, dessverre. Vi gulostinger kan trøste oss med at gulosten ledet så og si hele tiden.

Hvitostningene har vel lagt nye brukere på proxy og stemt som galinger. Typisk dem :ph34r:

Som forrige gang da de lagde nye brukere for å stemme og?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg har orgasme i munnen :D

Det fikk dama sist helg også. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...