Ferchie Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jaavel, hva skjer her? Noen som vet om en god advokat i skadesaker på bil? Evt, noen jeg kan rådføre meg med? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var jeg hjemme fra skolen. Det er veldig fint vær ute, og jeg har lyst til å gå ut og sosialisere med venner isteden for å øve til prøve, men jeg må bare øve for karakterens skyld. Jeg kan rett og slett ikke drite i å øve denne gangen. Jeg må. ååh, som jeg gleder meg til sommerferien. Kjenner våren sniker seg innpå her nå, selv om det er litt snø igjen. Men jeg vil ha ferie! Og jeg vil ikke øve! Men faen, nå får jeg nesten gå og øve istedenfor å whine her. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fordi "alle" innleggene dine her er på noen få ord og i liksom-dårlig-i-engelsk-stil? Endret 11. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ida, du er skummel. Wai? Bikås! Dats wai. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var man våken, irriterer meg når eg forsover meg, de tar alltid internettet da. Heldigvis har naboen usikret. Da skal man snart spise frokost, og da skal man starte alle setninger med da. Da skal man bruke denne xD smilyen heeele tiden, da ofte kompagnert med denne^^. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ida, du er skummel. Wai? Hoggtenner. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var man våken, irriterer meg når eg forsover meg, de tar alltid internettet da. Heldigvis har naboen usikret. Hvem tar internettet? Foreldrene dine? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var man våken, irriterer meg når eg forsover meg, de tar alltid internettet da. Heldigvis har naboen usikret. Hvem tar internettet? Foreldrene dine? Teh Interwebz monztir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Om nom nom nom. Akkurat tilbake fra butikken. Nå sitter jeg og gumler varme kyllingvinger og rundstykke og drikker iskald cherry coke. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 iskald cherry coke. The magic words Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 2 stk cheezeburgarz 4 dinnah. winrar Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var man våken, irriterer meg når eg forsover meg, de tar alltid internettet da. Heldigvis har naboen usikret. Hvem tar internettet? Foreldrene dine? Min mor sin type, utrolig kjipt. for når eg får routeren tilbake så er den treig i 3-4 dager etterpå. Hva skjer folkens? Lang helg nå, ingen skole før på tirsdag Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 2 stk cheezeburgarz 4 dinnah. winrar Det vil jeg også ha! Tipper det blir fiskegrateng til middag i dag Men fiskegrateng er jo godt det og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal ha kjøttkaker i brun saus med mandelpoteter *glede seg masse* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Om nom nom nom. Akkurat tilbake fra butikken. Nå sitter jeg og gumler varme kyllingvinger og rundstykke og drikker iskald cherry coke.Om 45 minutter gjør jeg det samme. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Blir brødskive med HVITost og snurring i mikroen på meg. Også skitgodt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg