Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pff. Eller du er bare noob på kjøkkenet.

Det er virkelig ikke vanskelig å få mat til å se god ut, eller dandere den rett. Selv ikke i grisefylla eller i bakrus.

Pfft. Alt ser godt ut i grisefylla.

Og alt ser enten dritdigg eller helt forjævlig ut i bakrus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Klesshopping er noe jeg aldri har fått til. Får noia dersom jeg går inn på en klesbutikk som er tiltenkt klær til meg. Synes det er en prestasjon hver gang jeg har kjøpt meg et nytt plagg. Kødder faktisk ikke. Blir ubehaglig å handle... Så de to buksene jeg klarte å kjøpe meg i løpet av to måneder står virkelig høyt oppe blant antall klær innen kort periode.

Lenke til kommentar

Det er virkelig ikke vanskelig å få mat til å se god ut, eller dandere den rett. Selv ikke i grisefylla eller i bakrus.

Ikke for meg, men for de jeg serverer det til. Ofte edru folk :p

Klesshopping er noe jeg aldri har fått til. Får noia dersom jeg går inn på en klesbutikk som er tiltenkt klær til meg. Synes det er en prestasjon hver gang jeg har kjøpt meg et nytt plagg. Kødder faktisk ikke. Blir ubehaglig å handle... Så de to buksene jeg klarte å kjøpe meg i løpet av to måneder står virkelig høyt oppe blant antall klær innen kort periode.

Internet is your friend.

Eller bare gjør som meg, drikk deg til mots før du går ut og handler.

Minner meg på at jeg må ha mer ost, kjeks og vin også :p

Lenke til kommentar

Ikke for meg, men for de jeg serverer det til. Ofte edru folk :p

Internet is your friend.

Eller bare gjør som meg, drikk deg til mots før du går ut og handler.

Minner meg på at jeg må ha mer ost, kjeks og vin også :p

shopping er gøy =) uutrolig gøy =) haha =P

Lenke til kommentar
Klesshopping er jo gøy. Men finner nesten aldri noe jeg liker, som samtidig passer..

Spillshopping er meget gøy også.

Fant ut at jeg hadde stått og diskutert spill med han ene som jobba der i 2 timer før jeg dro med meg Fable 2 og gikk.

Viste hva jeg skulle ha, men det er så gøy og diskutere spill siden det er så mye og diskutere. :!:

Lenke til kommentar

+1

Skulle kjøpe meg nye olabukser i forrige uka, så gikk jeg opp i moteetasjen på Byporten i Oslo... måtte gå med en gang, følte meg rent uvel

Da har muttern sendt inn bud på en Nintendo 64 for meg :wee:

Heh, jeg har fortsatt min gamle! Super Smash 64 :new_woot:

Bare 2 timer naturfag nå. Så er det på bowling og kjøpe seg noe fint.

Vi er ferdig om et kvarter nå vi. :love:

sånn bare for å briefe, jeg slutta 11.30 :tease:

//Blarcky

Lenke til kommentar

Da var man hjemme igjen :)

Skulle bare ha et par t-skjorter og en ost.

Det endte med et par t-skjorter, fem par sokker, en god ost, en flaske hvitvin, en baguett, en pose pulversuppe, en pakke skinke, pandecager, blåbærsyltetøy (siden jeg alltid glemmer å ta med meg syltetøy når jeg er hjemme), tjuepakk Lucky og en pakke Mini-Oreo's :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...