Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Friminut nu Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ikkje eg heller. Den blir bare ujevn og rar. Litt sort i kantane og jævleg. For høy varme og for lite bevegelse. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer. Om oppskriften er "utydelig", er den dårlig, eller bare beregnet på litt mer viderekomne kokker. Men det er i grunn svært få matretter som er vanskelige å lage, det er bare litt mye arbeid til tider. Eg trur at det er mange matretter som er vanskelig å få til å se bra ut, sjølv om smaken kan bli god. Eg minnast da vi laga kake i heimkunnskapen i 9. klasse. Den kaka så heilt forferdeleg ut. Vi klarte ikkje å smøre ting riktig utover og den ble helt ujevn og rar. Vi synes at kaka vart knallgod allikevel, men ingen av dei andre ville ete av han. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Eg trur at det er mange matretter som er vanskelig å få til å se bra ut, sjølv om smaken kan bli god. Eg minnast da vi laga kake i heimkunnskapen i 9. klasse. Den kaka så heilt forferdeleg ut. Vi klarte ikkje å smøre ting riktig utover og den ble helt ujevn og rar. Vi synes at kaka vart knallgod allikevel, men ingen av dei andre ville ete av han. Så dere fikk den helt for dere selv? Det kaller jeg suksess, ikke fiasko. Kake er litt spesielt i og med at presentasjon blir sett på som så viktig, men det er jo bare øvelse som hjelper. Og selv om de første kakene kanskje ikke blir så pene, bruker det ikke være noe problem å få spist dem opp. Og heimkunnskap mat blir jo gjerne litt grisete, da det ofte er gjort i en fei og ikke blir tatt så alvorlig. Endret 11. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kanin: Da seier me det slik? Eg synes fremleis at me må få med Chris neste helg. Skal me kidnappe han, evt bortføyre han og krevje løysepenger av mora hans? Eg suger på nynorsk, btw... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg vil seie meg uenig i den påstanden. Enkelte får det rett og slett ikkje til. Det er bare å handle gode råvarer og følge oppskriften, så blir resultatet velsmakende. Alle kan klare det. Så er det bare å begynne eksprimenteringen. Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer. Pff. Eller du er bare noob på kjøkkenet. Det er virkelig ikke vanskelig å få mat til å se god ut, eller dandere den rett. Selv ikke i grisefylla eller i bakrus. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jippi! Vi slutta tidligere på skolen idag! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kanin: Da seier me det slik? Eg synes fremleis at me må få med Chris neste helg. Skal me kidnappe han, evt bortføyre han og krevje løysepenger av mora hans? Eg suger på nynorsk, btw... Det gjør vi. Håper mora hans vil ha han tilbake da Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jippi! Vi slutta tidligere på skolen idag! Jeg og.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da er russenavnet mitt klart... Heretter går jeg under navnet...*trommevirvel* "Leksikonet" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jippi! Vi slutta tidligere på skolen idag! Jippi! Jeg har fri hver onsdag! Lenke til kommentar
Thea2 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jippi! Vi slutta tidligere på skolen idag! Jippi! Jeg har fri hver onsdag! Jeg har fri hver lørdag og søndag =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 *sjekke konto* Jeg har fått penger baby, en bag med penger. cash til og kjøpe all dritten jeg trenger. eller... Egentlig ikke alt. Men hvertfall betale Segaen jeg har bestilt og litt gjeld og sånn og fremdeles ha nok penger igjen til at jeg kan kose meg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jippi! Vi slutta tidligere på skolen idag! Jippi! Jeg har fri hver onsdag! Jeg har fri hver lørdag og søndag =) Woaah! Du også? edit: Jeg også får penger i dag. Lønning til å betale masse regninger, pils og pizza. ^^, Endret 11. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Thea2 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jippi! Vi slutta tidligere på skolen idag! Jippi! Jeg har fri hver onsdag! Jeg har fri hver lørdag og søndag =) Woaah! Du også? edit: Jeg også får penger i dag. Lønning til å betale masse regninger, pils og pizza. ^^, egentlig ikke, men jeg liker å late som =) Jeg fikk lønn i går jeg =) shopping her kommer jeg =P haha =D Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mmm, Gjende sjokoladekjeks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg