Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er trøtt i dag ikke hver så hard da ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare jeg som liker og hvere i garassjen ?? Det skrives "vere" forresten. Var det den eneste feilen du så i den setningen? Nei, heter forresten "være" på bokmål. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg gjer meg godt på kjøkkenet. Eigentlig kan alle vere flinke på kjøkenet, bare viljen er der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg gjer meg godt på kjøkkenet. Eigentlig kan alle vere flinke på kjøkenet, bare viljen er der. Eg vil seie meg uenig i den påstanden. Enkelte får det rett og slett ikkje til. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg gjer meg godt på kjøkkenet. Eigentlig kan alle vere flinke på kjøkenet, bare viljen er der. Eg vil seie meg uenig i den påstanden. Enkelte får det rett og slett ikkje til. Joda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Pakkemannen kan bekrefte at jeg kan lage mat! Du er awsome på kjøkkenet.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eigentlig kan alle vere flinke på kjøkenet, bare viljen er der. Hmm... jeg har viljen til det? =) Vi kan jo lage noe godt på kjøkkenet neste helg, btw? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jaja, eg klarte i det minste å ikkje brenne dei brente mandlane heilt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg liker meg også godt på kjøkkenet. Cinque kan bekrefte at jeg kan å lage mat... Dersom hu ser hva jeg har skrevet her etter mattetimen Egil er flink på kjøkkenet ja oftere han som lager mat enn meg. Kreativ er han og Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Eg vil seie meg uenig i den påstanden. Enkelte får det rett og slett ikkje til. Det er bare å handle gode råvarer og følge oppskriften, så blir resultatet velsmakende. Alle kan klare det. Så er det bare å begynne eksperimenteringen. Endret 11. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjekkt med slike små oreo's som har kommet nå ^^, *spise mini oreo* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg vil seie meg uenig i den påstanden. Enkelte får det rett og slett ikkje til. Det er bare å handle gode råvarer og følge oppskriften, så blir resultatet velsmakende. Alle kan klare det. Så er det bare å begynne eksprimenteringen. Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hmm... jeg har viljen til det? =) Vi kan jo lage noe godt på kjøkkenet neste helg, btw? Ja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer. Om du ikke skal overraske noen, så er ikke det et reelt problem. Det som er frustrerende er alle definisjonene. "Brun løken i smøret til den blir brungyllen, rør så inn melet til det er (blabla)." Jeg har aldri fått løken brun og gyllen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da har du ikke stekt den lenge nok. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer. Om du ikke skal overraske noen, så er ikke det et reelt problem. Det som er frustrerende er alle definisjonene. "Brun løken i smøret til den blir brungyllen, rør så inn melet til det er (blabla)." Jeg har aldri fått løken brun og gyllen. Ikkje eg heller. Den blir bare ujevn og rar. Litt sort i kantane og jævleg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har hodepine og fryser. Jeg tror jeg holder på å bli sjuk jeg. Gruer meg til å spille dartkamp i kveld. Hvordan går det med resten av kaféen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hodepine og tidsfriststress. : < Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har hodepine og fryser. Jeg tror jeg holder på å bli sjuk jeg. Gruer meg til å spille dartkamp i kveld. Hvordan går det med resten av kaféen? Meg går det toppers med Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer. Om oppskriften er "utydelig", er den dårlig, eller bare beregnet på litt mer viderekomne kokker. Men det er i grunn svært få matretter som er vanskelige å lage, det er bare litt mye arbeid til tider. Ikkje eg heller. Den blir bare ujevn og rar. Litt sort i kantane og jævleg. Det er fordi du har på for høy varme, eller rører ikke nok i panna. Endret 11. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg