Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg vil seie meg uenig i den påstanden. Enkelte får det rett og slett ikkje til.

Det er bare å handle gode råvarer og følge oppskriften, så blir resultatet velsmakende. Alle kan klare det. Så er det bare å begynne eksprimenteringen.

Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer.

Lenke til kommentar
Eg er uenig. Oppskriften er ofte utydeleg, og vanskelig å følge korrekt. Maten skal også sjå god ut, og det er det mange som ikkje klarer.

Om du ikke skal overraske noen, så er ikke det et reelt problem.

Det som er frustrerende er alle definisjonene. "Brun løken i smøret til den blir brungyllen, rør så inn melet til det er (blabla)." Jeg har aldri fått løken brun og gyllen.

Lenke til kommentar

Om du ikke skal overraske noen, så er ikke det et reelt problem.

Det som er frustrerende er alle definisjonene. "Brun løken i smøret til den blir brungyllen, rør så inn melet til det er (blabla)." Jeg har aldri fått løken brun og gyllen.

Ikkje eg heller. Den blir bare ujevn og rar. Litt sort i kantane og jævleg.

Lenke til kommentar

Om oppskriften er "utydelig", er den dårlig, eller bare beregnet på litt mer viderekomne kokker. Men det er i grunn svært få matretter som er vanskelige å lage, det er bare litt mye arbeid til tider.

Ikkje eg heller. Den blir bare ujevn og rar. Litt sort i kantane og jævleg.

Det er fordi du har på for høy varme, eller rører ikke nok i panna.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...