Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg funnet min første grunn til å ville ordne meg med photoshop... Paint shop pro takler ikke bilder i ORF(Olympus raw format)... ikke det at jeg tar no særlig bilder i raw da, men når jeg først gjør det er det greit å få gjort no med dem...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nesj. Ikke annet enn at det var bilde av en gothinspirert, småfeit 17 åring med sort hestehale, flosshatt og en rambokniv han holder ved kinnet... U know. The usual emo-goth-hate-the-world-fuck-you-all-my-parrents-don't-understand-me-and-should-die-but-please-give-me-some-pancakes-for-dinner-kid.

Masa om at jeg skulle trykke på linken for å få virus og for å få vite hvem det var også "lulz" når jeg sa at jeg trykker ikke på sånt dritt uansett... så blokka jeg han.

@Cinque: Som jeg har sagt før...

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å legge meg, men så begynte jeg å google faren min, og fant gamle bilder, tekster og musikk fra han var ung på google. Fant til og med en video på youtube hvor han synger på en scene og alt ting. Han var jo populær på den tiden! Herre så stolt jeg er nå. Mista pusten helt av å se han så ung.

Lenke til kommentar
Nesj. Ikke annet enn at det var bilde av en gothinspirert, småfeit 17 åring med sort hestehale, flosshatt og en rambokniv han holder ved kinnet... U know. The usual emo-goth-hate-the-world-fuck-you-all-my-parrents-don't-understand-me-and-should-die-but-please-give-me-some-pancakes-for-dinner-kid.

Masa om at jeg skulle trykke på linken for å få virus og for å få vite hvem det var også "lulz" når jeg sa at jeg trykker ikke på sånt dritt uansett... så blokka jeg han.

@Cinque: Som jeg har sagt før...

Heftig, eg kan tre inn i rollen som skaphomofil som treng nokon å snakke med og som etterkvart vil møte guten og forklarar korleis eg onanerte analt på senga i stad.

:devil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gjør det de ;) Han setter sikkert pris på det.

@Kristine: Programmet var ikke noe særlig tess, men se om du finner noen .orf-plugins til PSP kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å legge meg, men så begynte jeg å google faren min, og fant gamle bilder, tekster og musikk fra han var ung på google. Fant til og med en video på youtube hvor han synger på en scene og alt ting. Han var jo populær på den tiden! Herre så stolt jeg er nå. Mista pusten helt av å se han så ung.

Jeg finner ingenting om min pappa på Google.

Lenke til kommentar

Jeg finner ingenting om min pappa på Google.

Det er det nok ikke så mange som gjør. Hvert fall ikke bilder og video på youtube hvor han synger BRA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Lite å finne på faren min også. Fartøyregister, fangst og skatt. Det vanlige.

Når sant skal sies, så er pappa godt husket for sine revyprestasjoner, noe jeg fikk høre at jeg kom til å vippe han av tronen veldig så snart, etter at vi hadde revy i jula :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...