Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nu trur jeg senga er neste Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 SÆRR, er det mulig? Det er en ukedag, men så stille a' gitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 mhm.. Går an. Masse katastrofer og smeller på Discovery btw. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Veit du noko meir om [email protected], Egilanso? Hæ? Hæ!? Endret 10. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Da har jeg funnet min første grunn til å ville ordne meg med photoshop... Paint shop pro takler ikke bilder i ORF(Olympus raw format)... ikke det at jeg tar no særlig bilder i raw da, men når jeg først gjør det er det greit å få gjort no med dem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Nesj. Ikke annet enn at det var bilde av en gothinspirert, småfeit 17 åring med sort hestehale, flosshatt og en rambokniv han holder ved kinnet... U know. The usual emo-goth-hate-the-world-fuck-you-all-my-parrents-don't-understand-me-and-should-die-but-please-give-me-some-pancakes-for-dinner-kid. Masa om at jeg skulle trykke på linken for å få virus og for å få vite hvem det var også "lulz" når jeg sa at jeg trykker ikke på sånt dritt uansett... så blokka jeg han. @Cinque: Som jeg har sagt før... Endret 10. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde tenkt å legge meg, men så begynte jeg å google faren min, og fant gamle bilder, tekster og musikk fra han var ung på google. Fant til og med en video på youtube hvor han synger på en scene og alt ting. Han var jo populær på den tiden! Herre så stolt jeg er nå. Mista pusten helt av å se han så ung. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå føler jeg at jeg har gjort en god gjerning. Jeg har pakket ned en gave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 http://www.graphicregion.com/ablerawer.htm Prøv denne forresten Kristine...skal teste den selv nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nesj. Ikke annet enn at det var bilde av en gothinspirert, småfeit 17 åring med sort hestehale, flosshatt og en rambokniv han holder ved kinnet... U know. The usual emo-goth-hate-the-world-fuck-you-all-my-parrents-don't-understand-me-and-should-die-but-please-give-me-some-pancakes-for-dinner-kid.Masa om at jeg skulle trykke på linken for å få virus og for å få vite hvem det var også "lulz" når jeg sa at jeg trykker ikke på sånt dritt uansett... så blokka jeg han. @Cinque: Som jeg har sagt før... Heftig, eg kan tre inn i rollen som skaphomofil som treng nokon å snakke med og som etterkvart vil møte guten og forklarar korleis eg onanerte analt på senga i stad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gjør det de Han setter sikkert pris på det. @Kristine: Programmet var ikke noe særlig tess, men se om du finner noen .orf-plugins til PSP kanskje? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 @Kristine: Programmet var ikke noe særlig tess, men se om du finner noen .orf-plugins til PSP kanskje? Fant ikke no særlig ut av det jeg heller så. Skal sjekke om jeg finner no plugins Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde tenkt å legge meg, men så begynte jeg å google faren min, og fant gamle bilder, tekster og musikk fra han var ung på google. Fant til og med en video på youtube hvor han synger på en scene og alt ting. Han var jo populær på den tiden! Herre så stolt jeg er nå. Mista pusten helt av å se han så ung. Jeg finner ingenting om min pappa på Google. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde tenkt å legge meg, men så begynte jeg å google faren min, og fant gamle bilder, tekster og musikk fra han var ung på google. Fant til og med en video på youtube hvor han synger på en scene og alt ting. Han var jo populær på den tiden! Herre så stolt jeg er nå. Mista pusten helt av å se han så ung. Jeg finner ingenting om min pappa på Google. Det er det nok ikke så mange som gjør. Hvert fall ikke bilder og video på youtube hvor han synger BRA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Lite å finne på faren min også. Fartøyregister, fangst og skatt. Det vanlige. Når sant skal sies, så er pappa godt husket for sine revyprestasjoner, noe jeg fikk høre at jeg kom til å vippe han av tronen veldig så snart, etter at vi hadde revy i jula Endret 10. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Derfor gjør det meg ganske stolt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 mMmm ... Ost, kjeks og vin <3 Alt for mye å finne på faren min, men han er like PR-kåt som jeg er bildehore, så det er ikke så rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg