Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Han sa pix, ikke chicks. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Andre en meg som kjører snøscooter her ?? Om det faktisk hadde eksistert steder hvor det er lov å kjøre kunne det kanskje vært morsomt å hatt snøscooter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Andre en meg som kjører snøscooter her ?? Om det faktisk hadde eksistert steder hvor det er lov å kjøre kunne det kanskje vært morsomt å hatt snøscooter. Sverige? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jaja, det forandrer ingen verdens ting! Digg signatur btw. Digg er hva jeg kan, vettu! Altså ikke den type digg man kjøpe billig i Sverige. Eller... Jeg kjenner til den typen også. Men det er ikke den jeg mener. Men jeg vil ikke forklare hva jeg mener rett frem. For meningen jeg har er egentlig dum og platt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Andre en meg som kjører snøscooter her ?? Om det faktisk hadde eksistert steder hvor det er lov å kjøre kunne det kanskje vært morsomt å hatt snøscooter. Det gjør da det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Andre en meg som kjører snøscooter her ?? Om det faktisk hadde eksistert steder hvor det er lov å kjøre kunne det kanskje vært morsomt å hatt snøscooter. Det er lov å være snill og =D badum-psh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Det er lov å være snill og =D badum-psh Related: <Ugarte> I think I was 12 at the time, and I was at this girl's house for some kind of party... I think her name was Kate. <Ugarte> Anyway, at some point she said she wanted to show me something, and brought me alone to her brother's room. She dug under his bed and took out a picture of a woman having sex with a dog. Then she kissed me. <Ugarte> I'm as confused about this now as I was then. Endret 10. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Apropos briller, de nye brillene dine er smashing, Datasmurf. Takk, takk. Mener det samme, selv om minstesøss' reaksjon på de var at nå ser jeg mer gay ut enn ellers Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Allright. Aldri to l'er i alright. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Datasmurf: Akkurat den kommentaren er ett positivt tegn, da har du vågale nok briller til at det blir lagt merke til, noe som er tøft. Litt markerte innfatninger kan være stilig. Selv liker jeg godt både ett grønt og ett rødt par jeg har Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som er god i russisk? "sladkaja vedma", jeg tipper det betyr "go fuck yourself" elns. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jaja, det forandrer ingen verdens ting! Digg signatur btw. Digg er hva jeg kan, vettu! Altså ikke den type digg man kjøpe billig i Sverige. Eller... Jeg kjenner til den typen også. Men det er ikke den jeg mener. Men jeg vil ikke forklare hva jeg mener rett frem. For meningen jeg har er egentlig dum og platt. Jeg kommer ikke på noe å svare. Her, ta en sang i stedet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Allright. Aldri to l'er i alright. Okei, Sonndre. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er lov å være snill og =D badum-psh Badum-psh? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Allright. Aldri to l'er i alright. Okei, Sonndre. Pass dæ. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jaja, det forandrer ingen verdens ting! Digg signatur btw. Digg er hva jeg kan, vettu! Altså ikke den type digg man kjøpe billig i Sverige. Eller... Jeg kjenner til den typen også. Men det er ikke den jeg mener. Men jeg vil ikke forklare hva jeg mener rett frem. For meningen jeg har er egentlig dum og platt. Jeg kommer ikke på noe å svare. Her, ta en sang i stedet. Fargoth, Fargoth, hvor har jeg hørt det før? Jo, det rimer bra på #¤¤#&/. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er lov å være snill og =D badum-psh Badum-psh? Exactly! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fail. Jeg drar til Trinidad imorgen. Det blir litt digg og litt slit. Men awesomeness uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg