Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, det forandrer ingen verdens ting! Digg signatur btw.

Digg er hva jeg kan, vettu!

Altså ikke den type digg man kjøpe billig i Sverige. Eller... Jeg kjenner til den typen også. Men det er ikke den jeg mener.

Men jeg vil ikke forklare hva jeg mener rett frem. For meningen jeg har er egentlig dum og platt.

Lenke til kommentar
Det er lov å være snill og

=D badum-psh

Related:

<Ugarte> I think I was 12 at the time, and I was at this girl's house for some kind of party... I think her name was Kate.

<Ugarte> Anyway, at some point she said she wanted to show me something, and brought me alone to her brother's room. She dug under his bed and took out a picture of a woman having sex with a dog. Then she kissed me.

<Ugarte> I'm as confused about this now as I was then.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Altså ikke den type digg man kjøpe billig i Sverige. Eller... Jeg kjenner til den typen også. Men det er ikke den jeg mener.

Men jeg vil ikke forklare hva jeg mener rett frem. For meningen jeg har er egentlig dum og platt.

Jeg kommer ikke på noe å svare.

Her, ta en sang i stedet.

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke på noe å svare.

Her, ta en sang i stedet.

Fargoth, Fargoth, hvor har jeg hørt det før? Jo, det rimer bra på #¤¤#&/. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...