lysebet Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Klikker snart! Skal ha prøve i biologi på onsdag om DNA, enzymer og proteiner og sånn tull! I tillegg har jeg en del historie lekser til i morgen som jeg ikke har fått gjort, muntlig eksamen i norsk 9. februar (på en lørdag!), stil i engelsk, biologi lab-rapport. Pluss en hel del annet som jeg ikke gidder å skrive om her... Blir så frustrert. Men jeg har jo sommerferien å se frem til da. Skal reise mye Noen andre som har det litt travelt for tiden? Vet at dette er veldig urelevant til pågående tema... Endret 21. januar 2008 av lysebet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ikke akkurat travelt, jeg har det omvendt...et skjer ikke noe. nada..og jeg klarer ikke å ta meg selv til å gjøre noe heller, til tross for at problemene håper opp..yay Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja Yey, 19. April, Oslo Søt, men nowhere near Kat. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Religion er opium for folk. Og ateisme? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Religion er opium for folk. Og ateisme? Kuren Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Religion er opium for folk. Og ateisme? Kuren Jeg sanser dobbeltmoral. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Søt, men nowhere near Kat. Hmm, godt at mennesker er forskjellige da Tenk så kjedelig det hadde vært ellers . Ikke at det er gøy nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg sanser dobbeltmoral. Dobbeltmoral er dobbelt så bra som vanlig moral da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg sanser dobbeltmoral. Ignoranse er dobbeltmoral. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg hater mensen! *furte* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmm, godt at mennesker er forskjellige da Tenk så kjedelig det hadde vært ellers . Ikke at det er gøy nå. Er det vel. oO La oss alle plukke opp hattene våre, hoppe i dem, og flyyy avgårde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg hater mensen! *furte* Da er det bare å kjøre på uten gummi neste gang du har eggløsning. Da slipper du den på en stund Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dobbeltmoral er dobbelt så bra som vanlig moral da Det argumentet er så tard. x) Ignoranse er dobbeltmoral. Eller mangel på sådan. Jeg hater mensen! *furte* Jeg føler med deg. Jeg vet hvordan du har det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Er det vel. oOLa oss alle plukke opp hattene våre, hoppe i dem, og flyyy avgårde. Ikke sant. Du lever i en illusjon Hva er sådan? Hvordan kan du mangle sådan? Du er dum du Nie Endret 21. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hahalol. Hvis jeg ikke får sendt over frikort til jobb i DAG så får jeg 50% skatt!!! :!: Litt medfølelse anyone? Nei. Send det. Posten er tidenes seigeste faener. Forslag til plasser hvor de har faks? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg føler med deg. Jeg vet hvordan du har det. Takk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Okei. Faen så rørende noen av de tatoveringshistoriene er. Han brant nesten i hjel. EDIT: Kat har en Sphynx. Det skal jeg og ha. Også vil jeg ha nakenrotte og nakenhund. Endret 21. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det argumentet er så tard. x) Okay... Spøk til side: Grunnen til at man sammenligner opium og religion er at begge deler tilbyr en virkelighetsflukt og en unnskyldning til å gjøre ting man ellers ikke ville gjort. Ateisme er kuren fordi det tvinger folk til å våkne og ta ansvar for eget liv og egne handlinger. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ikke sant.Du lever i en illusjon Hva er sådan? Hvordan kan du mangle sådan? Du er dum du Nie JEG lever i den virkelige verden. Det er dere som svever rundt i grønne såpebobler. *sjalu* Du er tard. Ikke min feil at jeg driver og oversetter, eller, omskriver dialektutrykk til norsk. Lurer på om det der er dialektutrykk engang. Posten er tidenes seigeste faener. Forslag til plasser hvor de har faks? Random sted. Butikk. Something. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Forslag til plasser hvor de har faks? NAV har faks. Noen postkontor har faks, men det koster penger å bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg