Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Klikker snart! Skal ha prøve i biologi på onsdag om DNA, enzymer og proteiner og sånn tull! I tillegg har jeg en del historie lekser til i morgen som jeg ikke har fått gjort, muntlig eksamen i norsk 9. februar (på en lørdag!), stil i engelsk, biologi lab-rapport. Pluss en hel del annet som jeg ikke gidder å skrive om her... Blir så frustrert. Men jeg har jo sommerferien å se frem til da. Skal reise mye :D:p Noen andre som har det litt travelt for tiden? Vet at dette er veldig urelevant til pågående tema...

Endret av lysebet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det argumentet er så tard. x)

Okay... Spøk til side:

Grunnen til at man sammenligner opium og religion er at begge deler tilbyr en virkelighetsflukt og en unnskyldning til å gjøre ting man ellers ikke ville gjort.

Ateisme er kuren fordi det tvinger folk til å våkne og ta ansvar for eget liv og egne handlinger.

Lenke til kommentar
Ikke sant.

Du lever i en illusjon :hmm:

Hva er sådan? Hvordan kan du mangle sådan? Du er dum du Nie :wee:

JEG lever i den virkelige verden. Det er dere som svever rundt i grønne såpebobler. *sjalu*

Du er tard. Ikke min feil at jeg driver og oversetter, eller, omskriver dialektutrykk til norsk. Lurer på om det der er dialektutrykk engang. :hmm:

Posten er tidenes seigeste faener.

Forslag til plasser hvor de har faks?

Random sted. Butikk. Something. oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...